Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

já jezdím denně přes 30tku, která mě sice štve, ale 50tkou se to dá projet se skřípěním pneumatik a x lety tréningu, 50tkou napoprvé skončíte chtě nechtě v protisměru. je to prostě místo kde ta značka být musí. Pak jezdím denně průjezdem kam se 2 auta vejdou s rezervou 2cm, takže tam ta jednosměrná značka musí být taky, v tom samém průjezdu musí být i značka na 3,2m výšky, jinak tam řidiči dodávky budou vystupovat s metrem.

Pak tu máme hned několik sídlišť kudy nejede 6tisíc kamionů denně jen díky sestavě retardérů/obytných zón, historické centrum kde by si každý rád odstavil auto na náhradní díly, nespočet mostů, přes které projede 40tunková cisterna opravdu jen jednou a tak bych mohl pokračovat ještě dlouho.

ty značky by sundali ,řidiči by si měsíc udržovali neoficiální databázi ve stylu "tam se s kamionem nevejdeš a neotočíš, a hodně štěstí se 400m couváním když za tebou stojí 80aut", než by je zase vrátili zpátky.

ten článek je blbina

0 0
možnosti

Vy jste ten Comeback nedokoukala do konce, co?8-o Jen jste nechala Ozáka s Lexou ty značky odnést a pak to vypnula a napsala tento blog...

0 0
možnosti
Foto

Nejvíce by k menšímu počtu nehod přispělo asi zrušení směrovek s kilometry, přechodů pro chodce a začátek a konec uzavřené obce

1 0
možnosti
DB

HMHM největší krachy českých bank byly v 90.letech kdy byla minimální regulace....ach jo..teď když máme vyspělou regulaci...nijak moc banky nekrachují, jen občas nějaká...ach jo

logika a paměť

1 0
možnosti
JB

Tak docela věřím tomu, že se snížil počet nehod, když se každý bál, odkud to do něj někdo napálí. Jak se zvýšil stres řidičů a jejich ochota vyrazit na silnici je asi trochu jiná otázka, na kterou jsem se odpověď nedozvěděl.

Což by nám zároveň hezky vysvětlilo, proč se zvýšila plynulost dopravy. Asi těžko někdo rozumně vysvětlí, jak by zrušení hlavní silnice a striktní používání pravidla pravé ruky mohlo zlepšit plynulost dopravy, když bude zastavovat provoz na frekventované silnici. Jedině že by dřívější systém značek a semaforů byl zkrátka špatně nastavený, ale to není argument pro zrušení systému, ale jeho správné nastavení

2 0
možnosti
Foto

Veškeré značky, rychlosti a semafory a další věci se mohou zrušit jen tam, kde nejsou vícerychlostní komplikované silnice a dálnice. Pokud je kdekoli ale něco složitého víceproudého, tak se to bez značek a semaforů jednoznačně neobejde. Proto se to neruší v Asii a ve velkoměstech. Nechtěla bych, aby mi Markéta šiktářová začala řídit letištní dopravu. Sdělila by jen, vykašleme se na jakákoli pravidla bezpečnosti letištního provozu a létejme svobodně a volně vzduchem jako volní ptáci. Dokud se pár letadel nezřítí a nesrazí, tak to bude fungovat. Nemyslím si, že by přírodní drogy byly za každou cenu bezpečnější nežli drogy syntetické. Ale zrušení přísných trestů za užívání lehkých drog, kdy se akumulují lidé nadlouho ve vězení jen za to, že drogu užívali anebo v rámci své závislosti distribuovali, je neefektivní. V posledku vede k tomu, že je pak celý národ v base a nikdo nebude na sedící v base pracovat.

0 0
možnosti
IJ

I42v22a43n 27J96i76r15e74š

20. 7. 2016 6:27

Bože, to je ale žvást...

2 4
možnosti
MS
EH

To říkám pořád, že běžný řidič nemá šanci sledovat značky, chodce, upozornění (psaná malým písmem), semafory a ještě tachometr. Minimálně značek by mělo ubýt.

Nicméně s těmi statistikami se dá krásně kouzlit. Když zrušíme v obci pár třicítek, ubude přestupků za překročení rychlosti. Když přestaneme kriminalizovat drogy, sníží se statisticky kriminalita.

Každopádně, trend izolovat občana od jakékoliv zodpovědnosti vyplývající ze svobodného rozhodování, taky není zdravý. Před šílencem ochotným zabíjet nás neochrání ani stovka zákonů.

3 0
možnosti
JP

To ne, ale legalne drzena zbran ve vasi ruce mozna ano.

2 0
možnosti
IM

I21v88a85n 93M18i23n88á29ř

18. 7. 2016 13:43

Je dobře, paní Šichtařová, že na tyto vládní excesy upozorňujete ! Je zřejmé, že jde hlavně o direktivní politiku současné ČSSD a záměrné budování policejního státu v duchu někdejšího - socialistického centralizmu ! Vždyť tato zmíněná strana, od komunistických manýrů minulosti - zase tak vzdálená není ! Připomínám z mnoha instalovaných změn pouze tu poslední. Sloučení policie, čímž byla záměrně zlikvidována fungující snaha jedné její části - důsledně bojující - proti korupci !!! Jen těžko lze nemít podezření, že v budoucnu bude vládnoucí garnitura ignorovat vlastní korupční kauzy a stíhat ... pouze ty opoziční !!!

1 1
možnosti
Foto

Osobně beru zákon o provozu na komunikacích jako dohodu mezi řidiči, upravující jejich chování. Tento zákon omezuje jenom bezohledné povahy, neschopné se přizpůsobit. Takoví často omezení neberou na vědomí a potom v jedenadvaceti letech skončí i s kamarády na stromě. Jak uvádí jeden diskutující fungovalo by to snad v padesátých letech při tehdejším provozu

1 1
možnosti
  • Počet článků 684
  • Celková karma 43,36
  • Průměrná čtenost 20213x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články