Diskuse
Jak ještě zhoršit školství?
Děkujeme za pochopení.
V81i82l97é35m 69B79a38r74á12k
Nechci inkluzi, slepý nemůže řídit auto
Nechci platit zbytečné asistenty pro nevychované děti. Nechci, aby moje děti vinou inkluzování mělo ještě horší vzdělání než dnes. Nechci, aby moje děti byly ohrožovány agresory, kteří jsou omlouváni „papírem na hlavu“.
J92a27n41a 18V92a21l54e34n89t12o30v67á
Bože můj - to je ale opravdu hloupý článek! Když píšu hloupý - myslím - hloupý = vycházející z nesprávných, neplatných či nepřesných údajů. Hloupý - nerovná se hloupá autorka! Míchá hrušky s jablky. Pomocné, zvláštní, speciální.... ADHD, poruchy pozornosti, šikanu a učitelky. Bože to je strašný pel-mel. Ale dneska módní... Autorce bych to i odpustila - prostě - o školství mnoho neví. Ale tak trochu si říkám, když s tak lehkým perem vypustila co čtu - co když v té "ekonomii" to je obdobné????
H55a67n24a 63M82á98r16o17v73á
Bože můj, to je ale opravdu hloupá reakce na pravdivý a výborný článek!!
M94a75r53i21e 73T41o16m69š66í60č58k71o43v11á
Ministryně je jenom nastrčená figurka. Apelace na ministerstvo je zbytečná. Někdo jiný tahá za špagátky, někdo, kdo na tom vydělá balík. Co všechno již v tomto státě zlikvidovala touha jedinců po penězích. Toto je jen další příklad. Peníze potečou do školství, ale rozhodně ne na zvýšení platů učitelů, tak daleko nedojdou, vyčerpají se na projekty této nesmyslné inkluze, tedy další tunel v našem Kocourkově.
O55t17a 59B12l83a73ž36e81k
BOJ VLÁDNOUCÍ ELITY PROTI VLASTNÍMU NÁRODU.
Nejlepší obranou jsou referenda. Proto se jim naše "elity" tak brání.
I67v37a96n 50M86i95n29á79ř
Ono je již samo o sobě podivné, že proti inkluzi je naprostá většina pedagogů .. asi budou všichni hloupí .. že ?! Určitě však "musí mít pravdu" - mladá autoritativní - paní ministrině !!!
T48o64m32a50s 71F95e21j66f68a55r
ano, hlavne ucitele skol, ktere kvuli tomu rusi
mam dite ve skolce a ve skole, v obou tridach je jedno "inkludovane" dite, ma vlastniho asistenta
ucitelka ve skolce, ani ve skolce s tim nema problem
ostatni deti (vetsinou) taky ne
reditelka taky ne
tak akorat nevim, kde je ta vetsina, co to nechce - na statni skole a skolce, o kterych mam prime informace to neni
L33e95n31k42a 46K23u46č82e94r46o26v32á
Každé dítě má nárok na úspěch. I to s nižším IQ, i to tělesně postižené, i to "zlobivé". V "globalizované" třídě je to těžko dosažitelné.
Každé dítě má také nárok na vzdělání. Už jsem psala, že jsem byla také za úču a úča potřebuje k učení klid. Vůbec si nedokážu představit, že by mi tak "šeptaly" ještě nějaké další učitelky. Myslím, že to ruší i ostatní žáky.
R97u79d79a 36S13l16a13v14í30k
Co znamená ve vašem výkladu slovo "úča"?
O82t13o 35K71o59s86e97č29e25k
Děkuji Vám za článek, vy mě vždycky vrátíte pocit, že jsem normální člověk a nemám zastaralé a zpátečnické myšlení. Jsem po obrně a prošel jsem norální školou a učilištěm pro tělesně postižené. I když není mé postižení velké. V normální škole se mnou vždy zacházeli jako s postiženým a já se tak proti ostatním cítil. Jedině rodiče mě brali normálně a musel jsem pracovat jako zdravý. Do učení jsem šel do USP Kociánka v Brně a tam během půl roku zjistil, že mé postižení je minimální, začal jsem se dobře učit, sportoval jsem , dokonce prošel tanečními a myslím, že mi mozek znovu začal pracovat jako bych nebyl postižený a celý život to tak beru a pracuji a i když mi doktoři doporučují invalidní důchod, stále proti tomu bojuji a to už mě je 58 let. Po vašm článku jsem pochopil, že kvalitní dětské a specializované ústavy někomu vadí a chce z nich udělat něco jiného. Asi o ty většinou krásně vybudované arealy mají zájem developeři a naši uředníci jim rádi pomůžou.................
L57e24n24k62a 82K10u34č89e83r14o14v11á
Jsem dyslektik, dyskalkulik..., přeučený levák. Dcera je dyslektik, její syn vnuk má "asperga", lehčí forma autismu. Chodí do soukromé /drahé/ základky, kde ho respektují a on dobře a v klidu prospívá. Syn druhé dcery má ADHD, v první třídě /kolem 30-ti dětí vet třídě / z něj byla učitelka nešťastná, měl mít asistentku. Je velmi chytrý, ale prostě "svůj".
Byla jsem - kromě jiného- také učitelka. Nejdříve hned po roce 1989, na Smíchově. Báseň! I romské děti spolupracovaly. Pak jsem učila půl roku v roce 2003. Hrůza! Nebylo to k výuce, ale k přežití mě i žáků mezi sebou.
D35a69l23i27b17o74r 63B58a83r74t31o68š
Paní Šichtařová, celý tento článek skutečně a trefně ukazuje inkluzi z pohledu praktického života. Ovšem od vás jako ekonomky bych opravdu čekal poněkud hlubší analýzu. Nicméně máte pravdu. Já jen dodám, k čemu tato INKLUZE opravdu slouží.
A i to jste tak trochu nakousla. Slouží ke zničení úrovně školství a tím i ke zničení úrovně myšlení TĚCH NORMÁLNÍCH ČI DOKONCE VYSOCE NADANÝCH. A celé je to jen výraz boje vládnoucí třídy proti nám obyčejným lidem a proti našim dětem, a tím de facto proti tomuto národu. Existuje sice možnost si zaplatit vysoce kvalitní soukromou školu, ale málokterý rodič si to mže dovolit a to i v případě, kdy se jedná o celou rodinu.
Již Marx psal o boji tříd, a tento boj nikdy neutuchl, jede pořád dál, jen jinak vypadá. A lidé si obvykle všímají jen jak něco vypadá a nevidí podstatu toho, co vidí.
INKLUZE JE FORMA PROJEVU BOJE VLÁDNOUCÍ ELITY PROTI VLASTNÍMU NÁRODU.
A jen tak mimochodem, já zažil všechny varianty, jak variantu inkluzní, kdy jsem já osobně jako dítě chodil doučovat cikáňata, která se nebyla schopná naučit číst, a zažil jsem i výběrovou třídu, a zažil jsem i mnohotřídku, kdy se děti z 5.třídy v pohodě naučily látku z 8. a 9. třídy během 2 měsíců, když byly řádně nadané.
A tak školství pro národ....a ne proti němu..... znamená, minimálně tři druhy výuky, pro ty žáky, kteří jsou nějak handikepováni, pro ty normální a pro ty nadané.
Jakékoliv jiné uspořádání někoho ničí, buďto ničí ty již hendikepované, nebo ničí ty nadané nebo dokonce dokáže poškodit i ty normální.
A pak je tedy otázka, co chceme my, normální občané, a co chce vládnoucí třída. Jen si vzpomeňte na ministryni školství Buzkovou před mnoha lety, i ta si již dala své děti do nestátní školy. Asi věděla proč. Jako ministryně školství.
M83i26r96e35k 77P25i29n10k25a61s
Celá debata se vede o tom zda děti s ADHD jsou natolik hendikepované, že musí chodit do speciálních škol. Vždyť jde asi o 5% populace. A pak tu máme ty, kteří se projevují stejně, akorát je to dáno podmínkami v rodině. Do speciálních škol by spíše patřily ony.
- Počet článků 686
- Celková karma 42,58
- Průměrná čtenost 20154x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.