Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Nechci inkluzi, slepý nemůže řídit auto

Nechci platit zbytečné asistenty pro nevychované děti. Nechci, aby moje děti vinou inkluzování mělo ještě horší vzdělání než dnes. Nechci, aby moje děti byly ohrožovány agresory, kteří jsou omlouváni „papírem na hlavu“.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=502753

9 0
možnosti
JV

Bože můj - to je ale opravdu hloupý článek! Když píšu hloupý - myslím - hloupý = vycházející z nesprávných, neplatných či nepřesných údajů. Hloupý - nerovná se hloupá autorka! Míchá hrušky s jablky. Pomocné, zvláštní, speciální.... ADHD, poruchy pozornosti, šikanu a učitelky. Bože to je strašný pel-mel. Ale dneska módní... Autorce bych to i odpustila - prostě - o školství mnoho neví. Ale tak trochu si říkám, když s tak lehkým perem vypustila co čtu - co když v té "ekonomii" to je obdobné????

4 5
možnosti
HM

Bože můj, to je ale opravdu hloupá reakce na pravdivý a výborný článek!!

6 3
možnosti
Foto

Ministryně je jenom nastrčená figurka. Apelace na ministerstvo je zbytečná. Někdo jiný tahá za špagátky, někdo, kdo na tom vydělá balík. Co všechno již v tomto státě zlikvidovala touha jedinců po penězích. Toto je jen další příklad. Peníze potečou do školství, ale rozhodně ne na zvýšení platů učitelů, tak daleko nedojdou, vyčerpají se na projekty této nesmyslné inkluze, tedy další tunel v našem Kocourkově.:-(

8 0
možnosti
Foto

O55t17a 59B12l83a73ž36e81k

11. 7. 2016 13:19

BOJ VLÁDNOUCÍ ELITY PROTI VLASTNÍMU NÁRODU.

Nejlepší obranou jsou referenda. Proto se jim naše "elity" tak brání.

1 1
možnosti
TF

aaaa, zase Robejšek :)))

0 0
možnosti
IM

I67v37a96n 50M86i95n29á79ř

10. 7. 2016 19:04

Ono je již samo o sobě podivné, že proti inkluzi je naprostá většina pedagogů .. asi budou všichni hloupí .. že ?! Určitě však "musí mít pravdu" - mladá autoritativní - paní ministrině !!!

15 0
možnosti
TF

ano, hlavne ucitele skol, ktere kvuli tomu rusi

mam dite ve skolce a ve skole, v obou tridach je jedno "inkludovane" dite, ma vlastniho asistenta

ucitelka ve skolce, ani ve skolce s tim nema problem

ostatni deti (vetsinou) taky ne

reditelka taky ne

tak akorat nevim, kde je ta vetsina, co to nechce - na statni skole a skolce, o kterych mam prime informace to neni

1 2
možnosti
LK

Každé dítě má nárok na úspěch. I to s nižším IQ, i to tělesně postižené, i to "zlobivé". V "globalizované" třídě je to těžko dosažitelné.

Každé dítě má také nárok na vzdělání. Už jsem psala, že jsem byla také za úču a úča potřebuje k učení klid. Vůbec si nedokážu představit, že by mi tak "šeptaly" ještě nějaké další učitelky. Myslím, že to ruší i ostatní žáky.

6 1
možnosti
RS

R97u79d79a 36S13l16a13v14í30k

13. 7. 2016 11:31

Co znamená ve vašem výkladu slovo "úča"?

0 0
možnosti
Foto

O82t13o 35K71o59s86e97č29e25k

10. 7. 2016 13:03

Děkuji Vám za článek, vy mě vždycky vrátíte pocit, že jsem normální člověk a nemám zastaralé a zpátečnické myšlení. Jsem po obrně a prošel jsem norální školou a učilištěm pro tělesně postižené. I když není mé postižení velké. V normální škole se mnou vždy zacházeli jako s postiženým a já se tak proti ostatním cítil. Jedině rodiče mě brali normálně a musel jsem pracovat jako zdravý. Do učení jsem šel do USP Kociánka v Brně a tam během půl roku zjistil, že mé postižení je minimální, začal jsem se dobře učit, sportoval jsem , dokonce prošel tanečními a myslím, že mi mozek znovu začal pracovat jako bych nebyl postižený a celý život to tak beru a pracuji a i když mi doktoři doporučují invalidní důchod, stále proti tomu bojuji a to už mě je 58 let. Po vašm článku jsem pochopil, že kvalitní dětské a specializované ústavy někomu vadí a chce z nich udělat něco jiného. Asi o ty většinou krásně vybudované arealy mají zájem developeři a naši uředníci jim rádi pomůžou.................

16 1
možnosti
LK

Jsem dyslektik, dyskalkulik..., přeučený levák. Dcera je dyslektik, její syn vnuk má "asperga", lehčí forma autismu. Chodí do soukromé /drahé/ základky, kde ho respektují a on dobře a v klidu prospívá. Syn druhé dcery má ADHD, v první třídě /kolem 30-ti dětí vet třídě / z něj byla učitelka nešťastná, měl mít asistentku. Je velmi chytrý, ale prostě "svůj".

Byla jsem - kromě jiného- také učitelka. Nejdříve hned po roce 1989, na Smíchově. Báseň! I romské děti spolupracovaly. Pak jsem učila půl roku v roce 2003. Hrůza! Nebylo to k výuce, ale k přežití mě i žáků mezi sebou.

4 1
možnosti
MS

Krást malým dětem svačiny. :-)

0 0
možnosti
DB

Paní Šichtařová, celý tento článek skutečně a trefně ukazuje inkluzi z pohledu praktického života. Ovšem od vás jako ekonomky bych opravdu čekal poněkud hlubší analýzu. Nicméně máte pravdu. Já jen dodám, k čemu tato INKLUZE opravdu slouží.

A i to jste tak trochu nakousla. Slouží ke zničení úrovně školství a tím i ke zničení úrovně myšlení TĚCH NORMÁLNÍCH ČI DOKONCE VYSOCE NADANÝCH. A celé je to jen výraz boje vládnoucí třídy proti nám obyčejným lidem a proti našim dětem, a tím de facto proti tomuto národu. Existuje sice možnost si zaplatit vysoce kvalitní soukromou školu, ale málokterý rodič si to mže dovolit a to i v případě, kdy se jedná o celou rodinu.

Již Marx psal o boji tříd, a tento boj nikdy neutuchl, jede pořád dál, jen jinak vypadá. A lidé si obvykle všímají jen jak něco vypadá a nevidí podstatu toho, co vidí.

INKLUZE JE FORMA PROJEVU BOJE VLÁDNOUCÍ ELITY PROTI VLASTNÍMU NÁRODU.

A jen tak mimochodem, já zažil všechny varianty, jak variantu inkluzní, kdy jsem já osobně jako dítě chodil doučovat cikáňata, která se nebyla schopná naučit číst, a zažil jsem i výběrovou třídu, a zažil jsem i mnohotřídku, kdy se děti z 5.třídy v pohodě naučily látku z 8. a 9. třídy během 2 měsíců, když byly řádně nadané.

A tak školství pro národ....a ne proti němu..... znamená, minimálně tři druhy výuky, pro ty žáky, kteří jsou nějak handikepováni, pro ty normální a pro ty nadané.

Jakékoliv jiné uspořádání někoho ničí, buďto ničí ty již hendikepované, nebo ničí ty nadané nebo dokonce dokáže poškodit i ty normální.

A pak je tedy otázka, co chceme my, normální občané, a co chce vládnoucí třída. Jen si vzpomeňte na ministryni školství Buzkovou před mnoha lety, i ta si již dala své děti do nestátní školy. Asi věděla proč. Jako ministryně školství.

25 2
možnosti
MP

Celá debata se vede o tom zda děti s ADHD jsou natolik hendikepované, že musí chodit do speciálních škol. Vždyť jde asi o 5% populace. A pak tu máme ty, kteří se projevují stejně, akorát je to dáno podmínkami v rodině. Do speciálních škol by spíše patřily ony.

1 0
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 42,58
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články