Diskuse

Bude CZEXIT?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

1/Jak jste došla k 1,9 milionu lidí pracujících v Dopravě a souvisejících oborech.8-o

To číslo je absolutně nerealné.

2/ Ale i kdyby se k dopravě tolik lidí dalo přiřadit tak vaše počty jsou čirou demagogií, protože vámi uváděné problémy by se dotkly jen omezeného množství firem, které provozují mezinárodní dopravu. Nijak by se to nedotklo vnitrostátní přepravy zboží a především přepravy osob-MHD, Autobusy, Vlaky..., které zaměstnávají většinu lidí v dopravě pracujících.

3/ Zde v blogu strašíte dopadem zdražení dopravy a koncem intervencí ČNB, ale v jiných blozích (např. zde http://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=470408) kritizujete intervence ČNB a tvrdíte, že jsou pro nás škodlivé. Měla byste si vybrat co vlastně chcete.;-)

9 4
možnosti
Foto

A vystoupení z EU situaci našich dopravců změní jak? Německo tento svůj zákon bude uplatňovat i dál. Stejně tak nechápu, proč se všichni tak radují z Brexitu, když jedním z motivů je i zarazit příchod zahraničních pracovníků včetně nás. To má být jako ochrana našich zájmů?

17 5
možnosti
MN

Tak za prvé - po případném Czexitu (ve který bohužel nevěřím), by ČR sice musela respektovat německé (a jiné) podmínky, stejně jako při nadřazeném diktátu Německá v rámci jeho postavení v EU, recipročně by ale mohla nastavit opatření Německu, což dnes v rámci podřadného vlivu v EU nemá.

Příliv zahraničních pracovních sil, je přece cílem madam Merkelové - ona pozvala všechny ty inženýry a doktory z muslimských zemí.....

1 6
možnosti
Foto

Ještě by to chtělo dovysvětlit, jak zlepšíme své postavení v evropské dopravě, když se odehraje CZEXIT.

14 0
možnosti
KK

Ještě by to chtělo dovysvětlit, jak zhoršíme své postavení v evropské dopravě, když se odehraje CZEXIT.

1 1
možnosti
JV

Pokud vim ,hlavne chteji Britove z EU ,aby nemuseli nechavat do zeme priliv lidi z Ostbloku.(Polaky,Cechy atd.).Tak se moc neradujme.

8 1
možnosti
SB

A vidíte, z EHS by svého času nemuseli chtít kvůli tomu, aby tím zabránili přílivu lidí z jiných členských států. To totiž bylo skutečně společenství, které fungovalo jako hospodářská spolupráce, ale jinak si každý jel na svém písečku.

Takže chyba je asi v tom, že je příliš úzké soužití těch národů.

Nic nového pod sluncem. I Vy máte zajisté kamarády, s kterými Vám Vaše vzájemné přátelství bezproblémově funguje, protože máte každý svůj život, ale s kterými byste se nesnesl, kdybyste s nimi měl obývat stejnou bytovou jednotku a mít s nimi společnou peněženku.

6 2
možnosti
JB

J77a71n 72B26u37r68i39a69n

10. 6. 2016 8:42

Mám po ránu asi dlouhé vedení, protože moc nechápu, jak by čeští dopravci mohli profitovat z nečlenství v EU.

Ten příklad s minimální mzdou v Německu - když nebudeme v EU, myslíte, že Německo dovolí provozovat neněmecké firmě vnitrostátní přepravu? Ne! Zatrhne ji, i kdyby jsme se zavázali, že řidiče budeme platit zlatem.

Naopak jako člen EU má ČR (sice malé) páky na to, aby Německo svůj postoj změnilo. Jako nečlen nebude mít ČR vůbec nic!

18 4
možnosti
JL

Jako nečlen EU bychom měli lepší páky na změnu postoje Německa, než jaké máme jako člen EU, protože bychom vůči Německu mohli uplatnit reciproční opatření.

1 3
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,48
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články