Diskuse
Bude CZEXIT?
Děkujeme za pochopení.
R57o46b17i14n 30M74a34y35e60r
Dobré, věcné, nepřikrášlené, avšak alarmující.
J20a43n 45K74o37č25v47a66r56a
Ty výpočty s autodopravou jsou pochybné. V autodopravě nepracuje 2 miliony lidí. Hodně lidí pracuje ve firmách exportujících své výrobky, ale ne v autodopravě.
K19a95r40e40l 35A74d92a48m11u47s
CZEXIT přijde, a rozhodně nebudeme sami. Evropa se bude muset budovat na jiných základech.
P46e96t41e26r 23S72m47u12t34n65ý
Nesmysl - tvrdé jádro Evropy zůstane a zbytek bude muset koukat, kam se vrtnout. Moc možností ale nezbývá, ale to Čechům nikdy nevadilo.
M88i27r54o73s93l70a49v 86K63u84d88r28n84a
Nějak mě v těch vašich příkladech uniklo, jak je možné, že němečtí přepravci tu mzdu platit mohou a české přepravce to likviduje. Mají snad ti němci levnější kamiony, levnější naftu, platí levnější poplatky? Pokud ne tak chyba bude někde jinde a s tím nemá EU nic společného.
D21a64v38i94d 30V84l68k
Já bych od Vás očekával nějakou analýzu důsledků vystoupení z EU. Vy vždy vytrhnete něco co se Vám hodí co provokuje a kolem toho napíšete vatu. Proč nenapíšete, jaké důsledky by vystoupení mělo pro naší exportní ekonomiku? Taky bych chtěl vědět jestli víte jak to opravdu funguje v českých kamionovkách. Jak zaměstnavatelé nutí řidiče , aby měli základní mzdu 10000 a navíc mají pouze diety. Takže mají minimální odvody na zdravotní a sociální, takže malé důchody a když si vezmou dovolenou, nebo onemocní, dostávají vše jen z diet. Taky ještě donedávna banky diety nezapočítávaly do mzdy a nechtěly jim dávat hypotéky a úvěry. Všude čtu jak nemají řidiče, ale faktem je že svoje zaměstnance okrádají a derou jak to jde. Spolupracuji s nimi celkem úzce, jsem dovozce z Itálie, Španělska, Portugalska a s řidiči mluvím pravidelně. Podle mne jsou Vaše články povrchní a populistické. Ale je zbytečné Vám to psát. Vás názory Vašich čtenářů nezajímají.
J33a54n 63P62l29a90c50h65ý
Jak jako vnucení kvót? To jsou pořád keci o tom, že máme demokracii, a že když většina chce to a to, tak by to měla vláda udělat. Ale když se sjedou ministři vnitra zemi EU a v poměru 24:4 odhlasují přijetí kvót, tak to najednou není demokracie ale vnucování?
A ještě jsem nepochopil ty počty lidí. Tak v přepravě a souvisejících oborech pracuje 1,908mil lidí. A pak ta hrůza jménem MiLoG, která se však týká 10000 řidičů mezinárodní kamionové dopravy. Jak potom může vývoj v nákladní kamionové dopravě ovlivňovat 52% občanů ČR????? A ovliňuje je pouze negativně? Vyšší platy pro řidiče mi nepřipadá jeko negativní, tedy jen pro ně.
Proč si ČR nevymůže v europarlamentu také nějaká pravidla pro zvýhodnění našich dopravců? Jestli to dokáže Německo......
V45l63a34d16i84m25í57r 28V22e29t60e84š77k27a
"A ještě jsem nepochopil ty počty lidí." Nejen počty lidí. Mnohem, mnohem víc jsi toho nepochopil.
T27o64m23á62š 90H77o72l34e55k
Článek nepřináší nic nového. To že je EU horší než RVHP je známá věc.
J49a19n 28N81o56v94á71k
Markéta má novou fotku - takže princeznu už bychom měli :-)
J10a72n 92N20o17v17á33k
Články od Markéty jsou krásná literatura pro děti a mládež. Možná by měla vydat nějakou pěknou pohádku s ošklivou čarodějnicí a chrybrým rytířem, drak také nesmí chybět. :-) Jinak BREXIT nebude a nemá cenu to dlouze vysvětlovat. Pěkný večer všem čitatelům krásní literatury .-)
- Počet článků 687
- Celková karma 43,49
- Průměrná čtenost 20125x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.