Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

A88l84e31š 86H56o38r72á55k

16. 5. 2016 13:11

Blbé je, že politická korektnost (v původním významu) je v pořádku. Všichni bychom se měli snažit být po většinu času korektní. Tento termín se ale, bohužel, začal používat pro eufemistický opis zbabělosti, čímž se "newspeakově" posunul jeho význam. Jinak, paní Šichtařová, blahopřeju k ocenění. Souhlasím obvykle s Vašimi komentáři cca na 70 % (pokud se to dá vyčíslit) a líbí se mi Váš korektní přístup :-) Přeju hodně energie k dalšímu psaní, vždycky si Vás rád přečtu.

0 0
možnosti
DN

Paní Šichtařová, to chce to po lidech moc.

Sám myslet, sám se snažit a sám se starat? Když ti odborníci to vědí vše tak skvěle, stačí poslouchat a budu se mít taky lépe, on se za mě a o mě někdo postará. ;-)

0 0
možnosti
JG

Ta diskuse je fakt zlá, takových lidí, kteří mají potřebu se vyjádřit, jak je vyjadřování názorů Markéty Šichtařové nebaví a jak jsou povrchní, populistické, generalizující... a přesto sem chodí komentovat. I v mém okolí mám pár takových lidí.

Už jsem se s nimi přestal přít. Já rozumím, co Markéta Šichtařová říká/píše a do nějaké míry mě to inspiruje a nutí přemýšlet nebo si jen potvrzuji své dojmy, ke kterým nemám tvrdá data. Všímám si především jedné věci. Mívá - zpětně hodnoceno - dost často pravdu. Věci se stanou tak, jak říkala, že se stanou. To je pro mě osobně určitý indikátor, že nemluví tak úplně z cesty.

Zkrátka každý si z toho vezme, co chce a nerozumím té potřebě hodit hejt, když se to s vámi nepotká. Proč? Tak to nečtěte. Když to nebude číst dost lidí, tak konsekventně Markéta Šichtařová "zmizí" a nebude více "VIP" bloggerkou. Ne? Co? Jednoduché jako facka? :-)

1 0
možnosti
TB

Jedna velká generalizace.

0 0
možnosti
PZ

šest minut ztraceného času. Kecání bez pointy.

2 1
možnosti
PM

P76e97t88r 94M51a61l35í66k

13. 5. 2016 21:28

Good JOB. R^ A jak koukam na ty reakce a hodnoceni, stado se taky probudilo.

0 0
možnosti
Foto

I76l62j97a 44H46y26n75e78k

13. 5. 2016 19:14

Tak to vypadá, že nejsem politicky korektní:).. No, ještě že tak... Asi to je tím, že mám svůj názor... A koukám Vy taky..

0 0
možnosti
OS

Souhlasím. Společenská i politická korektnost je něco, co mi pije krev už delší dobu.

2 0
možnosti
DV

D14a62v92i34d 76V87l28k

13. 5. 2016 9:55

Já se přiznám , že blogy paní Šichtařové už nečtu. Podle mě je to neobjektivní a značně populistické. A směju se tomu , když ředitelka Next finance si hraje na rebelku. Podle mě paní Markéta prostě kalkuluje s neojblíbenějším českým sportem "Nadáváním na cokoliv" a hraje si na "Profesora zhoubu" Ale jak je vidět vychází jí to. Přeji hezký den.

5 1
možnosti
OP

O26n77d88r60a 98P46á23t87e85k

13. 5. 2016 10:07

to jste uhodil hřebík na hlavičku !

1 1
možnosti
OP

Tato dáma je možná dobrá ekonomka, ale jinak mne chrlení jejích názorů opravdu nebaví.

Vrcholem všeho byl její apel na maminky aby rodily doma v pohodě, je to prý jejich právo, rodit doma v pohodě mimo stres prostředí porodnice...

Vím o případu, kdy dítě známého ihned po překotném porodu (v porodnici) přestalo dýchat. jedině zásah týmu odborníků, nasazení kyslíku atd.. zabránilo nejhoršímu a miminko se chytlo a je zdravé. Jsem zvědav co by paní chytrá dělala doma. Než by se provozem probila ambulance byla by tragédie hotová. To ani za to pohodlí domova nestojí. Takže názory této horákyně mně nechávají chladným.

1 1
možnosti
Foto

To je v pořádku. Svobodomyslné názory nejsou pro otroky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 684
  • Celková karma 43,37
  • Průměrná čtenost 20213x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články