Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Místo aby stát zvýhodňoval na daních své občany, kteří majíděti a starají se o ně, tak nacpe raději několikanásobně více peněz (na hlavu)do utečenců.

Jsem VŠ, manželka VŠ ve státní správě, máme malé dítě, nemáme nárok nažádnou soc dávku, jelikož náš příjem je nadprůměrný. Proč, když jemanželka doma na mateřské a nemáme její příjem v rodině musím ještěplatit daně, které jsou větší než prachy od státu manželce za MD?

Soudcům a vysoko příjmovým důchodcům důchod ÚS navýšil aby neměli pocit sníženéživotní úrovně a u rodin s dětmi je snížená životní úroveň nějak nezajímá. Rázem má rodina místo dvou platů plat jedenplus peníze na MD, které ovšem jsou tak akorát na náklady na dítě (kočárek,oblečení, plinky, jídlo) a nedej Bože aby dítě bylo třeba ještě nějak nemocné. Neplaču,jsem rád že mám dítě a doufám že budu mít další, ale považuji chování státu prorodiny, kde je rodič na MD za hanebné.

2 4
možnosti
VM

A proč byste ty daně platit neměl?

Přijde mi zvláštní úvaha, že já si pořídím dítě a stát (tj. ostatní) mi má zajistit, aby mi tím nijak neklesla životní úroveň.

Navíc zvlášť v době mateřské ten pokles není nijak drastický - mateřská je 70% /dosud 60%/ vyměřovacího základu mzdy, třeba při hrubém příjmu 23.000 Kč to dělá 15.900 Kč měsíčně. Vy jste, jak píšete, vysokopříjmoví, takže ta částka bude nejspíše ještě vyšší.

To se mi nezdá nijak hanebné, zvlášť když to porovnám s tím, co dostávají rodiny jinde.

4 0
možnosti
EK

...Feministky tvrdí – a už o tom valnou část společnosti přesvědčili...

Má ta paní recht. Feministky nemají se ženami nic společného.

2 6
možnosti
PK

Myslím si, že postup státu zapadá dokonale. Cílem každé vlády přeci je: odebrat občanovi samostatnost, individualitu, přetrhat rodinná pouta a vybudovat u něj závislost na státu. Jen tak pak může politik lapat ptáčka levným populismem - hoď mi hlas a já se o tebe postarám...

3 0
možnosti
VS

Říká Vám něco šikmá plocha?

0 0
možnosti
ES

Ten článek není kvaziargumentační.

0 0
možnosti
SS

. Trochu udivuje, že článek (a asi i diskuze) nezmiňuje jednu poměrně čistou ekonomickou motivační páku především v systému, který je nastaven na vysoké odvody. TÍM STIMULAČNÍM OPATŘENÍM JE TAKZVANÁ DAŇOVÁASIGNACE - TEDY STAV, KDY ČÁST SOCIÁLNÍCH ODVODŮ PRODUKTIVNÍCH JEDINCŮ JEPŘESMĚROVÁNA PŘÍMO NA VÝPLATU DŮCHODŮ SVÝCH RODIČŮ. Čisté, elegantní a v našem systému lehce proveditelné. Jediná nevýhoda je, že by to některé jedinci v populaci těžce hendikepovalo. Proto se ČSSD tohoto opatření bojí jako čert kříže (zejména, když dnešní lidskoprávní běsnění vyznává teorii štěstí a úspěch pro každého). Taky by to rozkývalo již tak deficitní důchodový účet, z kterého je ČSSD už nervózní. Proto by se jednalo asi jen o směšně malé asignované desetiny procenta. Nedávno mi zaslala ministryně Marxová dopis, že příliš málo odvádím a že to musím změnit. Pro mne je podnikání z nouze ctnost, ještě mám variantu být na pracovním úřadě. Ale když jsem se díval na důchodovou kalkulačku, tak ve srovnání odvodů za léta zaměstnání a výši důchodů to byl nehorázný rozdíl. Proto Špidla velice rychle opustil myšlenku individuálních účtů, které propagoval před volbami. Prostě narazil na tvrdou realitu.

S paní Šichtařovou souhlasím, z psychologického hlediska se mnozí programově bezdětní dočkají "hezkých" věcí ve stáří.

9 0
možnosti
OH

Myslím, že hodně fabulujete. A jedno je jisté. Nejhorším ministrem práce a SV byl Drábek.

6 4
možnosti
VB

V čem je fabulace? Že je to expresivně popsáno? Je to úplně přesné a tahle to cítí většina lidí. Jen je otázka, jestli když přijde na realitu, se podle tohoto varování budou chovat. Bohužel nebudou.

1 1
možnosti
RG

V dnešní době si pořídit dítě je docela drahej leasing na dost dlouhou dobu. Děkuji, nechci.

1 2
možnosti
JJ

Děláte dobře. Protože pokud někdo řekne, že si chce "pořídit" dítě, by je nikdy mít neměl.

3 1
možnosti
JB

Až se přestane z dětí dělat luxus a člověk poměřovat jen podle toho kolik dokáže vydělat peněz,nebude potřeba experimentů s naháněním muslimů do Evropy a podobných nesmyslů, z hlav soc.inženýrů z Bruselu a okolí,pod záminkou udržení stavů lidstva a hlavně pracovní sílyRv Vám karma!!

3 0
možnosti
Foto

Nejspíš článek, který mě od vás oslovil nejvíc.

Vždycky, když jsem si někde přečetl názory nějaké ženské, že děti jsou zátěž pro kariéru, pro naplnění života, říkal jsem si, že takové ženské by měly mít zakázáno rodit. Není větší životní náplň, než vychovat kupu dětí a mít kolem sebe fungující rodinu.

16 4
možnosti
PP

Dlouho studovala tento jev hlavně u Romů . Tam zjistila že děti mají už ve velmi nízkém věku a pak už nepracují !!! Tak že je děti zdržují od práce celí život !!!

5 0
možnosti
VB

To není o indočeších, ale o soudržnosti rodiny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 684
  • Celková karma 43,08
  • Průměrná čtenost 20213x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články