Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Vzala jste mi z pera námět, na který se už dlouho chystám. Protože mám ale v šuplíku pár bodů, které jste dnes nezmínila, asi ho stejně napíšu. Nemyslím, že pění dvojí chvály bude nějak na škodu.

0 0
možnosti
TG

Ano, pár let zpátky jsem se těšil až vyrazím do ciziny, ale postupem času mi docházelo to co Vám... teď jsem rád, že jsem tu zůstal.

Ale trochu se bojím jedné věci, těžké závislosti na automobilovém průmyslu. To šílenství ohledně nakupování aut musí jednou skončit...a co pak tady budeme vyrábět? Nedávno jsem sháněl práci jako elektrikář v Pardubicích a okolí, byl jsem zhruba na 6 pohovorech, a všechno to byly firmy automotive průmyslu. Když se na internetu podívám, kde jsem ještě nebyl... 90% automotive. Tohle se mi prostě nechce líbit.

1 0
možnosti
LC

Paní Šichtařová, popsala jste to přesně. A kdo zkusil, tak ví. Já to zkusil ve dvou zemích a silně jsem koketoval s myšlenkou "venku" zůstat. Ne, je to u nás dost dobré.

2 0
možnosti
DV

D26a13n 61V24l96k

6. 2. 2016 23:02

Paní Markéto, popsala jste to úplně dokonale - bezvýhradně souhlasím. Taky to tvrdím, už léta: žijeme v jedné z nejbohatších zemí světa (nemyslím striktně ekonomicky, ale Vy jako ekonomka mi pravděpodobně budete rozumět ještě lépe, než ne-ekonomové) a stejně jako Vy nemám zájem na tom, abychom si to zbytečně zhoršovali. Je úžasné, že malá zemička v Evropě, nemající ani moře, ani ropu a ani zlato (v takové míře, aby si na tom postavila rozpočet), o kterou si každou chvíli někdo v minulosti otřel hubu nebo botu, že je tam, kde je. Jistě - jsou státy, kde se lidé mohou mít svým způsobem lépe, ale vždyť dnes může každý jít zkusit hledat štěstí do světa - a třeba ho tam i najde. Ale u nás je prostě kouzelně. Trefila jste se. :-)[>-]R^

6 0
možnosti
MC

M74a63r82e45k 39C95o50z23l

6. 2. 2016 18:16

Souhlas. A nejvíc jsem to poznal, když jsem se kvůli práci přestěhoval. Lidé všechno dobré považují za standard a všechno horší za neslýchanost, přičemž o tom, že něco jinde funguje, víme jen z novin a od politiků, i když to tam třeba nefunguje vůbec.

1 0
možnosti
HN

Tak co třebááá ... Nový Zéland?

- Není v EU

- Nemá problém s uprchlíky

- Děti tam stát nekrade

- Krásná příroda

- Zanedbatelná korupce

- Mluví rozumným jazykem

- A dalo by se dlouho pokračovat R^

10 0
možnosti
Foto

NZ není špatná alternativa. Otázka je, nakolik je nakloněno přijímat migranty.

0 0
možnosti
GK

nac tolik slov? Vzdyt stacilo napsat "Smradecek ale teploucko"

5 2
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. Ke všem těm příkladům pro bych dodal ještě jeden ... ten nejdůležitější. Jsem tady doma.

Nicméně vidím, jak se mnozí snaží seč mohou, aby to zatím krásné místo k životu, až tak krásným nebylo. Doufám, že mi jej neznechutí dřív než se odeberu na věčný odpočinek nebo než si má duše vyhledá jiné tělo.

2 0
možnosti
JR

J27a13n 43R10á91ž

9. 2. 2016 14:02

Jsem rád, že se našlo téma, ve kterém se naprosto shodneme!:-)

0 0
možnosti
PN

Absolutní souhlas. Málokdy s autorkou souhlasím do posledního písmene, teď to ale trefila přesně.

0 0
možnosti
VPS

Teória pohára, do polovice naplneného vodou.

Pesimisti a kritici budú vyplakávať, že je poloprázdny, optimisti sú radi, že je poloplný. Obidvaja majú pravdu, ale tým druhým sa žije veselšie a lepšie na svete. Odo mňa máte karmu!

4 0
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,51
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články