Diskuse

Burky na nás!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Tak mi je záhadou, proč se už naši předkové vzpouzeli Osmanské říši, když je tak skvělé...

6 0
možnosti
TH

DĚKUJI AUTORCE ZA HEZKOU FOTKU

6 0
možnosti
JK

Článek jsem pochopil jako PR na knižní tvorbu autorky a téma burek v nadpisu je pouze pro větší chytlavost. Kdyby byl totiž nadpis směrovaný právě na její kuchařskou knihu, případně na oznámení o porušení autorských práv jakési téměř neznámé autorky, troufám si říct, že by nezaujal asi nikoho.

8 0
možnosti
OM

Bych to jako PR nebral :-) Pravda, obálku knihy jsem si vyhledal, ale že bych ji kupoval? To už bych spíš začal skupovat starší čísla čtyrlístu, neboť kauza Fencl mě pobavila a bez tohoto článku bych se o ní ani nedozvěděl :-)

0 1
možnosti
JL

Mluvíte o extrémech - buď, anebo. Já žádný výrazný posun ani k jedné ze stran v západní společnosti nevidím. Pořád je to o "zlaté střední cestě". Jinak si myslím, že kojení na veřejnosti je lidem všeobecně putna. Mě osobně třeba jen provokují matky, které si na to nárokují právo a exhibicionisticky se při tom odhalují. Nejspíš si myslí, že si před nimi musí každý kvůli tomu sednout na zadek...Taky jsem obě děti odkojila, ale snažila jsem se, aby byly vždycky najedené, když jsem s nimi šla ven, anebo jsem kojila v autě či na nějakém diskrétním místě.

2 1
možnosti
JN

Arabáše jsem zažil na Libereckých kolejích. Stačilo. Rv

6 0
možnosti
VH

V97í97t 15H29o29l69l36e32r

2. 2. 2016 21:45

patrně jste ho nečetl pozorně - je to přímo naopak je to o svobodě kterou sami dobrovolně ztrácíme

0 0
možnosti
KN

Jooo, za chození na pláži "nahoře bez" už se tohle léto volala policie, a blogy a diskuse věnované davovému zhnusení nad legínami, vylezlými kalhotkami nebo ramínkem od podprsenky taky najdete ;-D

Lidi pod třicet prý vědí nejmíň o HIV/AIDS. Divila jsem se tomu, říkám si "tak to přece už na začátku devadesátek se o takových věcech ve škole NORMÁLNĚ MLUVILO" - no, asi jsem se zmýlila, když jsem si myslela že to bude postupovat k větší a větší otevřenosti.

Dneska si holky myslí, že před HIV je ochrání antikoncepce. Nám učitel na férovku řekl, ať v první řadě řešíme nemoci, a pak těhotenství - protože kdo dítě nechce, ten může jít na potrat, a kdo dítě chce, no ten bude mít dítě, ale na potrat AIDSu jen tak nepůjdete ;-D Teď se kolem takových témat tancuje, hlavně aby to nebylo nějak nekorektní.

Ženská prsa jsou hypersexualizovaná (prý jsou i ženy, které nedokáží kojit svoje dítě, protože jim přijde nepatřičné dávat dohromady něco tak sexuálního plus mimino), musí se za každou cenu zakrýt, aby náhodou někoho... ne co? Nevzrušila? Nepohoršila?

Arabové jsou jen o krok dál, stejný problém mají s lýtkem nebo s ramenem.

16 0
možnosti
OB

O86t42o 54B97u37c20h15t17a

1. 2. 2016 22:12

Skvělý text, děkuji mnohokrát, paní Markéto! Slyšel jsem rozhovor s jednou muslimkou, která tvrdí, že jít s odhalenými vlasy je stejné jako pro většinu žen jít na pláž bez podprsenky. Takže kdo brojí proti šátkům, měl by striktně vyžadovat obsluhu nahoře bez!

0 5
možnosti
PK

Trochu si to pletete oba, většině nevadí nošení šátku, ale propagace, vyžadování, nařizování a v neposlední řadě až drakonické tresty za porušení těchto zásad. Navíc si pletete kulturu jednotlivce s kulturou národa.

13 0
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,52
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články