Děkujeme za pochopení.
L95i57b12o97r 93T71r45u56x85a
Myslím, že v tom VW nejede sám. Všimněte si mlčení ostatních automobilek. Kdyby svaté, už dávno ukázaly na VW prstem a ječely "My to neděláme"
P31a34v18e65l 49R91u12b52a77s
a ja celou dobu myslel ze si za to muzou sami :P
J65i15ř76í 32H62e35r24r69m24a46n77n
Váš pohled p.Šichtařová je pouze ekonomický a hodně naivní. Vidíte chybu v předpisech a ne v podvodech a kšeftaření...Samozřejmě, že se nic nemá přehánět, ale kdyby nebylo těch "zelených bláznů",tak dobrovolně emise řešit nikdo nebude. Bohužel dokud bude fungovat ropná lobby a dokud si státy nepřestanou přilepšovat k rozpočtu daní z benzínu a nafty, perspektivnější pohony (např.vodík) nebudou vyvíjeny do použitelné a ekonomicky únosné formy. Špatná není snaha o snížení emisí,ale snaha o pouze papírovém vyhovění předpisům, která vede k nesmyslným malolitrážním přeplńovaným motorům a přimícháváním řepkových sraček do paliv...
K32a77r21e69l 95B32o58h21á63č46e52k
"Špatná není snaha o snížení emisí,ale snaha o pouze papírovém vyhovění předpisům, která vede k nesmyslným malolitrážním přeplńovaným motorům a přimícháváním řepkových sraček do paliv..."
P81e62t79r 13A71g49u46l58á12r
To je hodně naivní pohled. Za prvé - koncern VW se sám podílí na vytváření norem jako je EURO6, které ho dostaly do problémů. Zvyšování požadavků mu totiž pomáhá dlouhodobě potlačovat menší konkurenční výrobce aut. Zjednodušeně řečeno si udělají poradu a dohodnou se, jak by ostatním zkomplikovali život tak, aby se jich to nedotklo. A tentokrát přestřelili. Za druhé - ostatní výrobci s touto normou očividně problém nemají, inženýrské řešení tedy existuje. IMHO VW měl managerské problémy. Nejspíše měli od inženýrů informaci, že řešení existuje, ale nestíhají ho vyřešit v daném termínu. Nabídli variantu, že mohou problém "odsunout" a až bude vyřešen, nějak to v nejhorším případě sami v rámci svolávací akce nebo běžné garanční prohlídky vyřeší. A management rozhodl, že je to z hlediska nákladů nejlepší řešení. Nečekali, že se jim v tom bude šťourat někdo s měřákem. Ostatní automobilky podobný problém nemají, i když normy také splňují.
K77a30r33e33l 47B35o43h43á97č11e72k
Ale mají s tím problémy ostatní výrobci, mají...viz už uveřejněné testy, kdy úmyslně byly provedeny trochu jinak, než software předpokládá :) Stačí si dohledat :)
R50a29d53e23k 47P68o26l43i89c87k41ý
Nezlobte se ale přínos snížení emisí je jednoznačný a nic na tom nemění to kolik vyprodukují zámořské lodě a letadla. Už jen proto, že ty nejezdí po městech a mezi lidskými obydlími.Pokud už hodnotíte ten přínos je potřeba vidět ho nejen z globálního hlediska, ale i lokálního.
Faktem je, že byly stanoveny nějaké pravidla a ty Wolkswagen porušil. Na kolena jej nedostali "zelení šílenci". ale jejich vlastní podvod.
K51a58r63e74l 32B64o44h18á39č98e89k
"Ne, já se Volkswagenu nezastávám, podvádět se nemá a už naši předkové moudře říkávali, že „kdo lže, ten krade, do pekla se hrabe“." ...Takže ses s autorkou v posledním svém odstavci shodl, že?:)
K72a84r32e77l 29B48o50h18á22č60e58k
Vida...občas se i shodneme :)
Stačí si porovnat odhadovanou hodnotu emisí (třeba tu dusíkatou složku) všech automobilů na světě a kupříkladu ...zaoceánských lodí :) O letadlech nemluvě :)
R57a11d76e42k 67P77o14l46i16c10k20ý
Pane Boháčku to, že letadla a lodě produkují hodně zplodin je pravda a měly by je omezit, ale to přeci neznamená, že auta nemusí zplodiny omezovat.
A zapomínáte, že vliv emisí není jen globální, ale i lokální.
T94o76m78á68š 74J46e38l41í89n54e32k
Prospěšnost čehokoliv je otázkou míry. Dbát o životní prostředí je v pořádku, sám se také snažím - neplýtvat s jídlem, vodou, teplem, oblečením, minimalizovat odpad a ten ještě třídit, nejezdit autem zbytečně, když jdu na houby, tak i s taškou na odpad (ale igelitkou, ta hrůza). A je potřeba tlačit v tomto směru na výrobce, protože žádná firma nemá svědomí, to je v pořádku. Problém s ekoteroristy je, že oni svědomí také nemají. Jak se podaří něco prosadit, přitvrdí. A dál a víc až ad absurdum.
Z11d95e40n21ě22k 67J92a72n23s10a
... souhlas - ,,všeho moc škodí" - i všelijakých paragrafů, předpisů a nařízení. A to je - i pro pana Polického - důležité GLOBÁLNÍ HLEDISKO!!
- Počet článků 687
- Celková karma 43,51
- Průměrná čtenost 20125x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.