Neděle 26. ledna 2020, svátek má Zora
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 26. ledna 2020 Zora

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P84e58t60r31a 34N43o14v49á13k97o63v29á 7988436504178

Jen bych se autorky zeptala, do které země chce nekompromisně navracet, když neví, ze které země imigrant přišel? To je totiž jádro pudla. I když bude Evropa selektovat a selektovat velice přísně, nemá kam ty lidi vracet, protože pokud nemají doklady a nevíme, odkud přesně připluli (a oni nám to neřeknou právě proto, abychom je nemohli poslat domů), tak je není kam vracet. Proč má asi Austrálie uzavřenou smlouvu s...hmmm....Kambodžou? Teď nevím, ale s někým, kdo si za tučné peníze od nich ty imigranty dobrovolně bere, kam je oni vyhostí? A už se humanitně nedívají na to, jak je s nimi v té zemi zacházeno. Ale to Evropa neumí a asi ani neudělá.

0/0
6.7.2015 15:44

M62i53l13a82n 54K14o66s 5446448943620

Stačí nedat jim napapat. Proto sem přišli a bez toho zase rychle zmizí. :-)[>-]

+1/0
11.7.2015 15:30
Foto

J36i98ř38í 71N66o65v27o86t63n34ý 6744557272951

Markéta Šichtařová je nebezpečná kombinace ženy. Krásná a chytrá. Děkuji za článek. Divím se, že to takto nechápou všichni. Vždyť je to tak jasné! R^

+3/0
3.7.2015 23:41
Foto

J78i97ř46í 65N20o31v63o84t69n29ý 6604277982551

Markéta Šichtařová je nebezpečná kombinace ženy. Krásná a navíc chytrá. Myslí jí to jako chlapovi.R^

0/0
3.7.2015 23:39

V80ě91r25a 85S38l80á76d50k73o35v96á 2635806567861

Já dnes říkám chudáci Němci a Britové. Právě oni budou emigrovat k nám. Nic jiného jim nezbyde.

+1/0
1.7.2015 9:44

P82a86v96e85l 86T74e15s29a78ř33í73k 6970503390195

Hm, má to ale bohužel jednu logickou vadu, selektovat migranty na politické a ekonomické, to by nám moc nepomohlo, to by znamenalo že budeme přijímat všechny imigranty ze zemí kde se mohamedáni mezi sebou vraždí a vozit tohle násilí zakořeněné v genech do našich domovů, to bychom mohli mít doma brzo celou Arábii. Krom toho je potřeba si hlavně uvědomit že nesnášenlivé náboženství které má politické ambice dělat zákony a ústavu podle nějakých pravěkých náboženských knih už není náboženství ale ideologie docela nápadně připomínající nacismus (hlavně ty pocity nadřazenosti a jakési předurčenosti vnucovat svůj středověk všem, vládnout jednou celému světu jsou tady evidentní). 

Tedy politický azyl by měl dostat jen ten,  co sdílí naše hodnoty, je ochoten se integrovat na normálního občana a nesní o tom že nám tady jednou zavede právo šária. Pro uprchlíky kteří představují pro nás budoucí riziko právní instrument máme, jmenuje se to vízum pro strpení a dotyčný může u nás pobývat jen do doby,  kdy je v jeho zemi válka a pokud se dopustí nějakého trestného činu tak se holt ze země vyhodí válka neválka.

+2/0
30.6.2015 15:25

M20i48l65a71n 16K70o18s 5876268453280

Myslím, že diskuse už jsou k ničemu. Průzkumy jasně říkají, že 85-90% obyvatel je proti imigrantům.Takže jen hloupí a vlastizrádci se snaží o opak. Z vedlejších států vidíme následky. Jsou tam už cca 50-60 let a ani třetí generace nejsou schopné ba ani nechtějí se asimilovat. Segregace od ostatní společnosti způsobuje jenom agresi domácího obyvatelstva proti této skupině, závislé na transferu....To chceme? :-)[>-]

Za všechny ty roky , kdy jsou vEvropě, zesílil tlak na to aby ženy a dívky nosily šátky azahalovaly se. Optické oddělení od většinové společnosti máza následek vzrůst agrese domácího obyvatelstva proti tétoskupině, která je závislá na veřejné podpoře

0/0
11.7.2015 16:17

M37i34c20h67a56l 49K17o97z85d41e62r41k22a 4790745711

S naprostou většinou souhlasím.

Bohužel když se v diskusích u článků obsahujících téma emigrace vyjádřím v podobném směru, tedy že uprchlíci jsou problém který nikdo z nás nechce, ale nejsme schopní je všechny zastavit, ale taky to nejsou zrůdy co nás jdou jen vysát a postřílet, moc pochopení nepoberu.

Spíš by bylo lepší místo diskusí o plotech a o potápění lodí skutečně vrhnout energii na přípravu, jak negativní dopady imigrace zmírnit.

0/0
30.6.2015 14:48

M46i62c64h81a35l 21K64o25z58d97e19r50k25a 4740985801

...jen s tím sítem to zatím moc nefunguje. Dva příklady to krásně ilustrují:

- Mám kamarádku z Alžíru. Studovali jsme spolu ve Francii, potom si tu hledala práci. Kdybych ji měl zaškatulkovat, bude to spíš ekonomická imigrantka. Je křesťanka, ale problémy s náboženstvím v Alžíru neměla. Prostě tam jen nechtěla žít. Po dokončení mgr. studia chvíli pracovala, ale jen po brigádách. Normální práci nenašla. Sice ji chtěla firma, kde dělala praxi, jenže aby ji mohli vzít, museli by předložit důkaz že nenašli vhodného Francouze (to by šlo, hledali dost dlouho) a zároveň jí museli nabídnout alespoň 2000€ nástupní plat. A za to jim to už nestálo, dali by 1600.

Kdyby otěhotněla s Francouzem, mohla by tu nemakat a pobírat dávky do aleluja. Ale že nechtěla zneužívat systém a ničit si život, hledala práci dokud jí nevypršelo vízum a pak odjela do Kanady. Tam už pár let pracuje a je spokojená.

- Druhý příklad je Češka, o níž mi nedávno řekla konzulka ve Štrasburku. Holka sem přijela, má roční dítě, bydlí s ním někde pod mostem, pobírá dávky a domů nechce, tam by byla chudší. A já si říkám: Proč jí sakra ty peníze dají? Jestli dítě neuživí sama s otcem, ať se pakuje, nebo o dítě přijde jak v Norsku. Ani euro bych jí nedal.

Co tím chci říct: Jestli ve Francii mají problémy s přistěhovalci, je to tím, že mají špatně nastavený sociální systém. Přijet a pracovat za nízkou mzdu (jako to u nás často dělají Moldavci a Ukrajinci) tady nejde. Ale nechat se zbouchnout a parazitovat, to je OK.

Na druhou stranu zas takový průšvih to tady není. Pálení aut se ve Štrasburku už dávno nekoná, přistěhovalců vídám denně spoustu a makají.

+2/0
30.6.2015 15:08

J49i67ř47í 79D18u20š76e33k 8902521521763

Matka má živit dítě a ne dítě matku.

0/0
30.6.2015 17:56

M57i17c52h91a40l 97K70o34z60d62e91r26k68a 4940185571

...pak mě mrzí že lidi volí politiky "krajní pravice" typu Front National.

Melou o tom, že přistěhovalce musíme zastavit, Francii chtějí s tradičními hodnotami, křesťanskou, atd. Ale nemají nejmenší tušení, jak toho dosáhnout. Prostě politici typu "Volte nás, za nás bude dobře, přistěhovalci zmizí, tradice budou, my už to nějak zařídíme".

A když politik nabídne nějakou konkrétní reformu, která by fakt mohla fungovat, je to moc technický a voliči na to neslyší.

+2/0
30.6.2015 15:14

J40a65r82d20a 41N81o90v54á42k 7943634365843

Skvělý karma R^ Ale s předposledním odstavcem nelze souhlasit. O úprchlíky ze Sýrie je už postaráno v okolních zemích, Syřani nejsou Černoši ! Sakra ty uprchlíci co nás mají zaplavit jsou Afričané, Asiaté(Bangladéš a okolí) nebo Muslimské státy. Úprchlíci ze  Sýrie neutíkají před demokracií, ale před vraždícím diktátorem Assadem jenž dělá čistky napříč celou zemí, v tomto důsledku se proti nemu postavil domácí odboj a radikální ISIL který nespolupracuje s odbojem, ale má díky své Vendotovské válce, kdy mstí popravené děti, jenž Assad nechal popravovat čím dál více zájemců. Kdyby jsme nevpadli do Afghu a Iráku, tak to tam nyní vypadá stejně jako v Sýrii. Takže se někdy zeptejte, jak by to vypadalo, kdyby jsme to neudělali.

+1/0
28.6.2015 16:32

M90i82l67a86n 66K51o54l27í20n26s14k73ý 5292854740302

Sýrie je přece také muslimský stát. 

Vpád Západu do Iráku tuto zemi neochránil, alerozvrátil a je spolupříčinou úspěchu IS.

0/0
1.7.2015 11:56

K20a22r11e28l 92Č34e69r42n44ý 6755253972581

V ČR je více než 400000 imigrantů, většinou ekonomických. "Zatímco v roce 2008 pracovalo 70 % přistěhovalců z třetích zemí, o rok později již jen 54 %. I přes tento poměrně vysoký podíl nezaměstnaných mezi imigranty je jich na úřadech práce zaregistrováno jen minimum a sociální dávky mezi nimi pobírá jen něco přes tisíc osob."  Z tohoto se nezdá, že by imigraci bůhvíjak motivovaly sociální dávky. Možná by bylo lepší psát o něčem auttorce známějším.

+1/0
28.6.2015 4:29

J45i44ř44í 49Z30a71p19l57e81t38a66l 2120238542664

Chápu to tedy správně, že v aplikaci "síta" na uprchlíky tak, jak ho popsala autorka, není žadný problém?

0/0
29.6.2015 18:28

L15u67b62o14m78í21r 83S50a34z66e46č65e23k 7359528905353

Moc dlouhé, zbytečně mnoho slov!

+2/0
27.6.2015 17:09

M56a67r74e80k 69Š34i97m24o65n 2724387838448

Ano, je jednodušší následovat hesla, která se vejdou do pěti slov. Idélní způsob, jak ovládat negramotné masy Lubomírů.

+1/−4
27.6.2015 18:40

P26a79v79e13l 37M76a22c20h29a47t60a 9927194813826

;-D Dík, jste mě rozesmál!

0/0
27.6.2015 20:15

P15a94v32e38l 46H40o54r54a79k 9846450424634

No, as na to ze jako clen EU se clenske zeme musi chovat podle toho jak se to kolektivne rozhodne. Pokud jako zeme, Cesko chce brat milliardy v dotacich, bude muset chovat podle EU pravidel. Nemuzes mit jedno bez druheho. Patrit pod EU ekonomicky, brat dotace, a mit marketingove a obchodni vyhody a beztarifove styky je moc hezke, ale zase jako zeme bude muset se podilet na tom co zase tak pohodlne neni. Nemuses chtit aby treba Francie, Nemecko nebo UK absorbovali vsechny nevyhody (jako immigranty, pomoc slabsim zemim, atd.)

Takze - nejake vyhody + nevihody a opacne. Samoosobne to asi nepujde. 

EU jako takova tyo bude muset resit kolektivne, to ze se to Cesku nelibi neni vubec dulezite, protoze CR si bude muset absorbovat svoji cast techto problemu a resit to podle urcitych standartu jako kazda jina clenska zeme. To ze tobe se to nelibi neni vubec dulezity, a neni duvod proc my v UK bychom  meli doplacet. Typicke ceske mysleni : Clenstvi v NATO, clenstvi vEU, ale jen dostat vyhody co to prinasi.

 Jen ignorant si bude myslet ze to je zadarmo bez toho aby tam byla cena jak socialni tak financni.

+1/0
27.6.2015 16:06

L89i22b47o54r 66P88i49c66h85l20e97r 3748775249373

Kazda zeme EU haji jen a pouze sve zajmy v ramci svych moznosti. Naivni pateticke povidacky o rodine kde musime poslouchat si nechte na nejakou politickou agitku v domove duchodcu.

0/0
30.6.2015 13:24

P30a23v87e59l 51T24e19s69a50ř98í46k 6130703350985

Komické mluvit dneska o dotacích EU, na které musíme do EU přispívat, když nás EU např. dotlačila k šílenosti alá fotovoltaika která nás bude stát za 20 let 2000 mld. Jen z hlediska tohohle se dotace EU když se odečtou škody rovnají velké mínusové nule. Přijímání imigrantů to by znamenalo další bilony a bilony peněz našich a našich potomků, kriminalitu, a hlavně to že bychom zemi nemohli předat našim potomků ve stavu ke slušnému žití tak jak nám ji předali naši předci.

0/0
30.6.2015 15:32

A27n91t44o58n30í16n 98P16o36l29i42c26k28ý 9840332631687

Až na ten vývoz demokracie souhlas. 

1. Jemu předcházely jiné kroky, padající dvojčata, útok na Kuvajt apod. 

2. Podle mého názoru, by se podobný rapl, jako je islámský stát, objevil tak, jako tak Osobně jsem přesvědčený, že jde o primárně náboženskou mezi dvěmi větvemi islámu (něco, jako severní Irsko) a možná by to přišlo až za pár let (a nebo, pokud by nebyl Afganistán či Irák, resp. osvobození Kuvajtu, už před pár lety. Ostatně, např. Hitler přišel taky bez "vývozu demokracie" do Německa.

3. Do Somálska, Etiopie a pod. vyvážíme jídlo (humanitárně) a stejně je tam bordel, a byl tam i před příchodem jednotek OSN (Somálsko)

Takže ne, žádný "vývoz demokracie" současný stav nezpůsobil (to je jen výplod politické korektnosti, rozuměj připos... před nalitím si čistého vína), možná jej urychlil, možná zpomalil, ale nezpůsobil.

A osobně bych nerozlišoval mezi ekonomickým zlatokopy a uprchlíky před válkou, ale pouze na ty, kteří jsou pro Evropu přínosem (vzdělaní, potřebné profese pro jednotlivé země) a zátěží (zbytek). Ek. zlatokopové ať tlačí na své diktátory doma, aby se měli lépe (rozumějme, aby tam bylo normální prostředí, kde se dá investovat a přivážet práce k nim) a ti druzí by měli bojovat za svou zem a ne zdrhat.

Ostatně, kam by dnes šli, kdybychom všichni zdrhli před Hitlerem a nikdo by se mu nepostavil.

+5/0
27.6.2015 11:34

P25a27v34e65l 96M84a89c48h80a51t96a 9547294853786

To teda! A že zrovna "my" jsme se mu postavili!

A "dvěma" větvemi, pane Antoníne, "dvěma". Už jste jak ta Jílková...

+1/−1
27.6.2015 12:20

L41u86b91o16m40í29r 93S31a31z17e60č39e19k 7979898845263

Tos Machata podělal! Tam je snad shoda, ne?

0/0
27.6.2015 17:12

M45a77r87e52k 10Š42i30m16o53n 2194497638128

U číslovek není shoda.

+2/0
27.6.2015 18:30

P60a16v43e62l 84M41a91c27h33a48t31a 9957134583456

Mazej zpátky do školy, pokud školy ještě dneska k něčemu jsou.

A styď se!

+1/0
27.6.2015 20:11

P54a80v50e89l 66M79a19c51h96a35t40a 9537714983856

Lubomíre, já vám mínus nedám, jako vy mně. Já totiž vím, zatímco vy jste hlupoň. Doufám, že máte aspoň maduritu jako malíř pokojů, nebo tak něco.

Vzdělanejch lidí je třeba!:-P

+1/0
27.6.2015 20:21

P20a54v66e28l 55T53e94s56a23ř58í91k 6970213390655

Že je mohamedán na útěku před válkou kde jedni mohamedáni vraždí mohamedány jiné to přeci nemůže být důvod k tomu že ho přijmeme do země, nás hlavně také  musí zajímat jestli ten člověk nesní o tom že nám tady jednou zavede právo šária a Korán, a tenhle sen mají bohužel všichni mohamedáni. Pro nežádoucí azylanty ze zemí kde je válka tady máme i zákonný instrument, je to vízum pro strpení které platí jen do doby kdy je v zemi uprchlíka válka.

0/0
30.6.2015 15:47

P56a96v83e83l 61M72a68c58h95a31t51a 9647454363546

Celkem dobrý, ale být Vámi, oprostil bych se té formulace "nejsem rasista, nejsem xenofob". To je taková berlička k ničemu. Já například rasista jsem. Dost možná i xenofob, neznámého se (někdy) tak trochu bojím. Ale nemakačenka všech ras a vyznání mám prokouknutá, tak jakápak xenofobie?  Nic novýho pod Sluncem.

Vidím totiž rozdíly. Přinejmenším v barvě pleti. Kdo je černej je černoch a nazdar (což neznamená, že s ním nemůžu zajít "na jedno"). Jakejpak "afroameričan", "Róm" (to přišli z Říma, nebo co?) a tak. Mě zajímá, jakej je to "občan".

Jo, a taky nesnáším pojem "nepřizpůsobiví". Vždyť ti oni někteří (a je jich hodně, takže další noví můžou způsobit doslova kolaps sociálního systému) se přizpůsobili - ke svému, nikoliv našemu - dobru tak, že se nám ani nesnilo!

+5/0
27.6.2015 7:44

P87a30v28e46l 38M76a38c83h13a90t58a 9337374413746

Jen takovej příklad, jak to škatulkování je o ničem: narodím se bílejm rodičům v Jihoafrický republice, předpoklad je, že budu taky nejspíš bílej (genetika je sviňa a pamatuje si! ;-D ) a dostanu v USA zelenou kartu. Budu taky Afroameričan?;-)

+2/0
27.6.2015 7:50

P80e96t21r 41K77o42u68t86n46ý 3237500949708

A kdepak mame nasi cirkev katolickou, nejak mlci, asi porad zkouma kolik andelu se vejde na spicku jehly.

+2/0
27.6.2015 7:44

V96l13a88s58t29i67m69i70l 79P74ř11í88k28a23z80s91k12ý 4481412

S článkem souhlasím, až na ten vývoz investic do Afriky. Černý muž nikdy nebýt dobrá pracovník, na rozdíl od asiatů. To by byly vyhozené peníze.

+2/0
27.6.2015 7:25
Foto

M27a31r49i53a52n 14T58i22š28e43r 1804331866

Moc dobře napsané a řešení také super, naprostý souhlas paní Šichtářová R^

+3/0
26.6.2015 16:05

K81a67r86e98l 12V98o14v68e70s 1134118322209

Otázka je spíše jak na politiky EU.

+2/−1
26.6.2015 14:52

J51o59s28e87f 93K44o73n19v76i48č56n59ý 2458543709552

Plný souhlas, jen nevím, co na to řekne přitroublý Kocáb & comp. a další přiblblí, "proameričtí" pravdoláskaři!!!!!!

+4/−1
26.6.2015 11:44

K51a37r97e51l 23N17o60v36á80k 7881134448710

V zásadě s vámi souhlasím, kromě předposledního odstavce.

Sice v blogu píšete:"Nicméně politická korektnost mě frustruje, protože abychom byli politicky korektní, učíme sebe i své děti říkat něco jiného, než co si myslíme. Tudíž lhát. Stáváme se pokrytci a ještě jsme za to chváleni.", ale sama se za tuto "korektnost" schováváte.

Jako dogma tvrdíte, že:" ...vysoký podíl uprchlíků ze Sýrie nebo ze Somálska – v obou těchto případech jsme se my, zástupci západní civilizace, pokoušeli do těchto zemí vyvézt naše pojetí demokracie a tím přispěli k občanským válkám. Neboli podíleli jsme se na zničení jejich kultur, abychom teď byli hysteričtí, že oni zničí svým přívalem kultury naše. Ještě poslední kamínek do mozaiky tedy zbývá dodat: Musíme konečně přestat vyvážet naše pojetí demokracie."

Nevím, jestli jste vy někam vyvážela své pojetí demokracie (vzhledem k vašim častým veřejným projevům - osobním či písemným - předpokládám, že na to nemáte ani čas), ale já a drtivá většina Evropanů nikoliv. Tak se neschovávejte za západní civilizaci a pojmenujte příčinu - expanzivní politiku ušáků a jejich vlezdoprdelků, neustávající snahu jejich vojenskoprůmyslového a bankovního komplexu o zvyšování zisků za každou cenu exploatací lidského a především surovinového bohatství kdekoliv na Zemi a hraním si na světového četníka. To vše skrývajíce za vzletná slova o demokracii a lidských právech.

Pročpak se také neotevřou přívalu uprchlíků z vlny,  kterou samy způsobily. Ostatně o jejich postoji k právům a snaze pomáhat svědčí např. stav na jejich jižní hranici, počet vojenských základen mimo USA a rozmístění jednotek americké armády po celé Zemi. Jen to Rusko stále vzdoruje a leží jim v žaludku, že?

+2/−4
26.6.2015 11:14

J55i28ř48í 31Z42á61h98o92r39a 5483465582769

Drtivá většina imigrantů v Evropě jsou zapříčiněny evropskou koloniální minulostí. Je to tak vzájemně výhodné. O něco níže o vývoji imigrace v Evropě má link Kanioková.

0/0
26.6.2015 15:45

M14a28r39e49k 66Š54i43m22o29n 2754137798958

Paní Šichtářová zahrnuje pod MY celou Euroatlantickou civilizaci, tedy Evropu a USA, i když jsou si v mnohém ekonomičtí rivalové.

0/0
27.6.2015 18:33

J90a16r14o40s39l46a30v30a 17K37a13n91i71o61k21o87v60á 7912469132417

Zajímavý článek o Islámu.

Problém jménem sunnitský islám - http://jdem.cz/bsgeq2

0/0
25.6.2015 15:17

T95o41m32á57š 10K59o36s52t45e50l45e27c10k12ý 8327433158281

Po pětistech letech nemáme vyřešenou ani imigrační ( cikánskou ) otázku a budeme  si testovat další ? To se nám asi budoucí generace pěkně poděkují.

Kromě toho to může vyvolat novou, masovou vlnu radikální rasové nenávisti a nástup nového Hitlera.Pak nám buď Pán Bůh milostiv.

AMEN

+5/0
25.6.2015 14:43

K39a82r97e32l 22V63o62v70e59s 1174868512879

Asi to tak má být....

0/0
26.6.2015 14:54

J59i41ř65í 93Z74á81h81o38r86a 5923775712859

Hned za Etiopci a Syřany bych vyprovodil z našeho území všechny Ukrajince a Slováky. I s vyhánění Němců máme dobré zkušenosti a mohli bychom jich využít, je jich tu taky spousta, stejně Poláky, ty tu stejně nikdo nemá rád. Vůbec bych nerozděloval na ty, kdo mají snahu se začlenit, nebo ne. Rozlišování je zbytečně složité a v podstatě by to kopírovalo dnešní systém. Cizinci by měli cítit neustálý nůž na krku, jaký by tu byl klid, kdyby Rakušani museli žádat o víza. Je třeba jim všem bez rozdílu ukázat, že je tu nechceme. Majetek cizinců by se znárodnil a byl by prostor pro velkou privatizaci č.2. což by zajisté bylo pro podnikavé našince rovno nirvaně. Proč bychom se měli nechávat okrádat cizinci, když jsem v tomto oboru špička ve světě a naše preciznost je zakomponována v nejednom národním stereotypu. Většina mi dá za pravdu, že bychom si pak žili spokojeně minimálně několik let.

0/−8
25.6.2015 9:12

J66a74r70o59s87l54a55v72a 16K29a43n73i29o67k94o38v98á 7292649932627

Blbost ! To Islám je průůů..švih !

Ostatní lidi alespoň přibližného vztahu k životu a hodnotám normálního žití nejsou pro nás nebezpečím. "Zločinci" v jejich skupinách jsou jen výjimkou, ale Islám je potenciálním ohrožením všech..

A je třeba si pořádně uvědomit příčiny, kde jsou počátky tohoto současného šíleného stěhování -  Počátky tohoto jsou starší, a iniciované Bruselem. Samozřejmě americká "pomoc Arabskému jaru" tomu pomohla do větších obrátek..

Z r.2010 - Jak zabít civilizaci - http://jdem.cz/bsfbx6

Z r. 2000 - Imigrace v Evropské unii: problém, nebo řešení? – http://jdem.cz/bsfcm3

Źadatelé o azyl - měsíční údaje - http://jdem.cz/bsfcq3

Jižní sousedství - Arabské jaro - http://jdem.cz/bsfcr6

Kořeny masové imigrace - https://www.youtube.com/watch?v=Pp2-VGyxQJA

Vítejte v Belgistánu - https://www.youtube.com/embed/JeGqpGpjEas?feature=player_embedded

+2/−1
25.6.2015 11:49

J84a84r43o17s57l61a32v88a 52K88a30n59i36o95k87o10v98á 7282429942247

A ano, nejhorším šílenstvím je Politická Korektnost, kdejaký průšvih má základ v této odporné levičácké ideologii..

Politická korektnost - fenomén dnešní doby - http://jdem.cz/26my4

Úprk rozumu - Politická korektnost a smrt veřejné rozpravy v moderní Británii - Anthony Browne -  http://jdem.cz/bq55n8 

Politická korektnost ? - http://jdem.cz/bqr8c2

+1/−1
25.6.2015 11:54

J52i21ř32í 30Z55á24h86o10r86a 5733225772329

Chápu to tak dobře, že bychom měli z upchlíků vybírat jen ty, kteří se nehlásí k islámu? Řekněme, že je to pro začátek dobrý odrazový můstek, zbavit se zlomku přistěhovalců (řádově jednotky procent?). Jak ale takového muslima poznáme, pokud se nám nepřizná. Bude to pán s krabicí, nebo slečna s rozvázanou keckou? Bude mít na chlopě přišitý červený půlměsíc. Než je deportujeme, budeme je lokalizovat v ghetech? Myslím, že pokud bychom zalovili v paměti, hravě bychom si z naší minulosti vybavili, že s tím máme plno zkušeností, ona to nakonec bude hračka.

+1/−1
25.6.2015 12:27

O80t88t37o 52H40a91l32í83ř 9633397228236

Tuším, že nejde o nepatrné zlomky procent. Z oblasti, jíž se to týká, jde minimálně o polovinu uprchlíků.

+3/0
25.6.2015 14:01

J92i70ř17í 38Z98á10h32o97r47a 5423725202859

Nevím, moc se mi tomu nechce věřit. Tuším, že třeba Marseiile má vyšší procento muslimských uprchlíků, než "sousední" Monako, ale polovina se mi zdá hodně.

0/0
25.6.2015 15:26

K12a47r45e88l 64N25o18v81á13k 1244978713566

Majetek cizinců by se znárodnil = ČR by pak nikdo nepůjčil ani floka. Měnová reforma v 50 letech nám zvyšuje uroky.

 by prostor pro velkou privatizaci č.2 - Privatizace číslo 2. byla a byla jen pro movité, jako každá privatizace.

což by zajisté bylo pro podnikavé našince rovno nirvaně - nebylo, neumí/nemají zájem podnikat(ČKD, Poldi, Tesla...)

měli nechávat okrádat cizinci, když jsem v tomto oboru špička ve světě -

špička na světě jsem v obezitě, rakovine, kouření, pití piva a pod. Okrádáme ty co to nedělají.

naše preciznost je zakomponována v nejednom národním stereotypu- rakovině a obezitě.

+1/0
26.6.2015 0:36

K87a49r72e40l 88V81o20v16e61s 1524788702869

Němce jsme nevyháněli. Jako občané Řiše šli do svého. A tězko bychom to mohli dělat proti vůli vítězných mocností, vždyť šli do jejich okupačních pásem.

A Slovenek by tu mohlo být víc.;-)

0/0
26.6.2015 14:56

D72a88n 78V83l48k 8251268656384

Naprosto s Vámi souhlasím, paní Markéto. Jenže - Vy nejste politicky nekorektní, jste normální. Tedy říkáte to, co je pravda - jinými slovy "král je nahý". Ale je (pravděpodobně) ještě možnost, že někdo z této "uprchlické" vlny prosperuje a teď tím nemyslím "jen" peníze. A oněmi kecy o politické nekorektnosti se nám jen snaží zacpat hubu (taky se snažím mluvit normálně). Tak jako za socialismu - kdo nesouhlasil, byl třídní nepřítel. A předtím třeba kacíř nebo husita. Prostě nás novodobá inkvizice chce držet u huby... ;-O

+8/0
24.6.2015 21:47

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz