Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AO

Naprosto s Vámi souhlasím. R^

5 0
možnosti
Foto

Markéto, prosím vás, proč tu zase snažíte zpochybnit dobrou věc jen proto, že nesnášíte nařízení a gloriofikujete svobodu. Z Vás musí mít opravdu radost senátor Kubera, známý to bijec za neomezenou svobodu kuřáků a zprznitel paragrafu o povinnosti úklidu chodníků jejich vlastníky tak, že traumatologická pracoviště se mohou při sněhových kalamitách strhat. Takové nařízení nic nepokazí a nemyslete za většinu chodců. I oni jsou inteligentní jako Vy a o svém pocitu bezpečnosti s reflexními prvky si rozhodnou sami. Přeji Vám i Vašim dětem pěkné Velikonoce.

5 5
možnosti
JH

A z Vás musí mít radost soudruh Brežněv, pokud by ještě žil.

1 2
možnosti
MT

Problem je, ze techto regulaci a nařízeni mame jeste strasne malo...  8-o ;-D

0 3
možnosti
AO

Málo? Mně připadá že už toho všeho tolik, že se z toho normální člověk musí zjančit a vyhovovat to bude vždycky jen těm skopovým kusům....

1 0
možnosti
DN

Hezký článek R^

Přesně podobný princip bylo zavedení bezpečnostích pásů. V USA v 60. letech (nebo kdy byly zavedeny povinně, kdyžtak mě někdo opraví) se to zavedlo a vypracovala se studie. Ano - ubyl počet smrťáků na počet nehod, ale absolutní číslo nehodovosti stouplo a výsledek byl slušná kulatá 0. Prostě se lidé citili bezpečněji, když musejí mít ten pás a více hazardovali na silnici.

V Londýně zase nedávno začali v ulicích sundávat "třicítky", které tam dali, aby ochránili chodce - chodci s vidinou bezpečí nedávali takový pozor a lezli do silnice a stoupla nehodovost.

Také na některých velkých křižovatkách začali rušit semafory a paradoxně se zjistilo, že se propustnost těchto křižovatek zvýšila, když se to nechalo na lidech, jejich ohleduplnosti a nutnosti si dávat pozor.

18 0
možnosti
MT

V Kanade maji tu a tam na malych krizovatkach (zadne znacky a semafory) pravidlo: "musis zastavit a kdo driv prijel, ten driv jede". Vubec neni zadny problem, vyjimecne se stane ze 2 prijedou ve stejnou dobu a jejich drahy se krizuji, jeden da prednost druhemu (bez pravidla) a nikdy nebyl na techto krizovatkach problem ani nehoda.

4 0
možnosti
JK

R^Bohužel nebo lépe bohudík je většina lidí jen stádo ovcí.

0 1
možnosti
AO

bohudík možná jen pro ty vymýšleče regulí, pravidel a zákazů a omezení.... jinak je to zoufalství...

0 0
možnosti
VJ

Prostě pořád je co vylepšovat, ne že ne. A proto existuje spousta dobře placených úředníků, kterým byly přiděleny malinkaté segmentíčky života ostatních smrtelníků. A oni se snaží, aby se projevily viditelné pozitivní změny, které budou mít šanci na schválení pomazanými autoritami, které se ovšem taky snaží. Tak bude jednou dosaženo naprosté dokonalosti našeho bytí a navíc oni dobře placení úředníci si udrží to zdání užitečnosti, nepostradatelnosti a aktivity.

6 0
možnosti

Byl jsem o předešlém víkendu na Slovensku; ne jen proletět po dálnici, ale pobýt i na nádražích. I na WC dostanete stvrzenku o zaplacené a využité službě a všechny dámy měly na kabelkách stočený, pružný reflexní pásek. Kde je tedy problém?, když všechna tato opatření mají svoji jak finanční. tak nepopiratelnou bezpečnostní hodnotu ?

1 11
možnosti
PH

P38e43t81r 87H75á21l50a

3. 4. 2015 18:00

Jestli se vám líbí buzerace, tak vám nařizuju 100 kliků, 100 sedů lehů a 50 angličáků.

Že nechcete? A to je právě ten problém.

3 1
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 42,67
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články