Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Musím uznat, že je mi taky jedno, co si myslí o našem prezidentovi v zahraničí, protože opravdu kde kdo neví, kde Česko vůbec je a jací Češi jsou. Není mi jedno stav, kdy mě osobně včetně mého okolí chování prezidenta neuvěřitelně vadí. S tím nevím, co mám dělat, co si mám myslet, jak ho mohli lidi vůbec v přímé volbě vůbec volit? Ty jeho hlouposti řeší všichni, všude. Opravdu mi vadí, že mám prezidenta, kterého si vůbec nemůžu vážit

2 2
možnosti

Pane Quardo, jestli ono to není tím, že já mám holt prezidenta, kterého si vážit můžu, prostě ta demokracie je mrcha mršácká....

1 3
možnosti

J18i19ř35í 65R67o76d

27. 11. 2014 18:30

Souhlasím s Vašim názorem a sám také nechápu, jak lidé mohli tohoto lháře a sebestředného člověka, zvolit za prezidenta. Obávám se, že lidé v ČR mají krátkou paměť a stýská se jim po totalitním zřízení a po komunismu. Zřejmě chtějí aby se o ně stát postaral od narození až po smrt a nemuseli se o sebe starat sami. Je mi z našich lidí smutno.

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS