Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Rodila jsem 2x a NIKDY bych si neriskla rodit doma. Celý život si vyčítat, že kvůli trochu nepohodlí v nemocnici zemřelo moje dítě. Nebo já. Děkuji nechci. A ani 10 ti stránková argumentace mi to nevyvrátí.

3 4
možnosti
RN

R44o59m65a25n 69N87o82v56ý

22. 8. 2014 14:32

ta argumentace vám to ani nechce vyvracet , článek je o tom , že jsou i ženy , co to mají naopak , vám vaši volbu taky nikdo nebere

5 0
možnosti
RN

R47o83m58a65n 82N77o48v47ý

22. 8. 2014 14:16

Diskuze by měla vést směrem , jak umožnit , aby se dalo rodit podle přání žen , a ne jestli domácí porod ano nebo ne.

3 0
možnosti
JK

Diskuse by měla vést spíš směrem, že je to věcí té ženy a jejího manžela. A že by jim do toho cizí lidé neměli kecat.

2 0
možnosti
RH

R20a41d47e95k 49H53o43d90a78ň

22. 8. 2014 14:13

Promiňte, ale skutečně v té části o matematice porovnáváte srovnatelné vzorky porodů? Předpokládám, že domácí porody probíhají pouze tehdy, kdy se předpokládá narození zdravého dítěte "v termínu", protože tam kde se předpokládají komplikace se asi volí zdravotnické zařízení. Skutečně se tedy při porovnání doma vs v porodnici porovnává vzorek "zdravé dítě bez předpokládaných komplikací" proti případům z porodnice očištěným o všechny ty případy, které by doma nerodily?

6 1
možnosti
VM

Obávám se, že na tuto otázku Vám neodpoví.

1 0
možnosti
Foto

J33a22n52a 43M15a55j38o35v87á

22. 8. 2014 13:57

Gratuluji k miminku.

2 0
možnosti
KV

"jistou poruchou matematicko-výrokové logiky" ... Těžko říct, kdo tady trpí poruchou. Mezi korelací a příčinou je totiž dost zásadní rozdíl, který je autorce buď neznámý, nebo na něj kašle.

Dál to asi nemá smysl číst.

2 1
možnosti
JK

Možná že kdybyste to četl pořádně, narazil byste právě na ty kauzální vztahy, které tam autorka vysvětluje.

2 0
možnosti
MK

Memu synovi je jiz 36 let a neumim si predsgavit rodit doma.Mel totiz omotanou pupecni šňůru a nebyt lekaru,neprezil by.

3 1
možnosti
JK

A jak víte, že by ji měl omotanou i při porodu doma?

2 1
možnosti
JK

Výborný článek. Několik měsíců jsem si připravoval argumenty, abych napsal podobný, ale tenhle je lepší.

Co se týče argumentu ekonomickými aspekty, tam mám jednoduchý protiargument.

1) Nekomplikovaný porod v porodnici vyjde kasu na 10 - 15 tisíc korun.

2) Nekomplikovaný porod doma nestojí kasu nic.

3) Komplikovaný porod v porodnici i doma vyjde víceméně stejně, jen k tomu domácímu je potřeba připočíst výjezd záchranky, což není až tak velký rozdíl.

4) Nekomplikovaných porodů je naprostá většina.

5) Svatým grálem každého, komu jde o společné peníze ze zdravotního pojištění, by tudíž měl naopak být co největší počet domácích porodů.

7 2
možnosti
Foto

No vidíte, Vy shromažďujete argumenty měsíce (a připusťme, že neúspěšně, neboť článek není), a já jsem napsal svou poměrně obsáhlou reakci z fleku. Ono jde o selský rozum, milý pane, a ne o to, jak to účelově podat. To opravdu musí dát měsíce práce.

1 0
možnosti
Foto

P18a91v93e19l 91R65e67m81e16š

22. 8. 2014 13:28

nikdy jsem nerodil a rodit nebudu. ( u porodu jsem byl dvakrát).´Souhlasím však s vámi. Moc pěkně napsané. K blogu by se asi měly vyjadřovat ženy, protože zkušenost je nepřenosná a my pánové nemůžeme nikdy cítit a vnímat to, co vy. Domnívám se však, že v tomhle článku jde hlavně o to, kam až či do čeho má stát zasahovat. Dnešní doba je zdá se mi taková, že stát by nejraději zasahoval do všeho a utvrzoval nás , že lid je hloupé stádo, které musí být vedeno. Myslím, že to vidíme všude kolem, v některých státech více, v jiných méně. Je mi z toho smutno. Možná jsem trošku odbočil, ale chtěl jsem si jen ulevit. Všem ženám přeji bezbolestný a příjemný porod ať již doma nebo v porodnici. Porodit dítě je zatím to nejhezčí co na tomto světě máme. Hezký den

9 0
možnosti
Foto

A zse - většina diskutujících a těch nejvíce odmítajících, jsou muži. jak typické! Ženská si pak opravdu připadá jako věc - jako nějaká továrna na děti, která musí prostě splňovat představy "odborníků"... Milé ženy - braňme se! :-))

3 2
možnosti
JP

Páni, a já vás měl jednu dobu za velmi rozumnou blogerku.

3 2
možnosti
TH

Blogerka je rozumna, nepochopeni a taky ne-rozum vidim u vasi reakce.

1 1
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,37
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články