Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ach to nahlašování komentářů, které se vám nehodí... Tak to tedy upravím, aby to bylo "korektnější".

Tuto diskusi za sebe uzavřu. Uzavřu to návrhem, který jsem tu psal a jsem si jist, že zdejší komentátoři mi dají za pravdu, protože ten návrh je přesně v intencích jejich tužeb za lepší ochranu dětí.

Podstata mého návrhu tkví v tom, že bychom neměli neškolené lidi k vytváření a výchově dětí vůbec pouštět. Každé ženě bychom měli po narození odebrat vajíčka a pak ji rovnou sterilizovat. Vajíčka pak v přesně stanovených kvótách oplodnit, vypěstovat je ve zkumavce a děti odchovat v ústavech. To vše výhradně pod dohledem školených odborníků. S rozvojem robotizace a komputerizace pak pomalu přenechat celý proces jen strojům, čímž se definitivně eliminuje riziko lidské chyby.

Přece jen... nechat to na lidech je riziko.

0 1
možnosti

A66n14n10a 74R95a73d14o19v42á

29. 8. 2014 12:19

Paranoidní úderník....;-D

Nu, Váš "boj". A hlavně, prosím, hodně opakujte to, jací že ti oponenti jsou, co si určitě myslí, po čem určitě touží a co by určitě udělali..., třeba se stokrát opakovaný výplod Vaší účelové fantazie, stane pravdou.....:-P

1 0
možnosti

Domácí porody povolit, ale pokud dítě při porodu zemře, tak matku stíhat za daňový únik a vymáhat doplacení ušlého příjmu státní pokladny

1 1
možnosti

Myslel jsem, že řeči o olbřímých dětech, špinavých gaučích a lidech, pojídajících placentu, tu větší zvěrstvo nepřistane, ale jak vidno, vždy je prostor pro posouvání hranic absurdna.

Dočkejte času, zdejší etatistky Radová, Majová a Tenzlerová vás za tuto uvědomělou proklamaci jistě poplácají po ramenou.

1 0
možnosti

A44n96n91a 89R13a59d23o82v39á

28. 8. 2014 18:42

A víte co, jestli to za ty Krákorové, Šichtařové, Sovové,Vojáčkové apod. někdo prosadí, bude to Pyrrhovo vítězství. A dřív nebo později se to, BOHUŽEL!, ukáže. Kopat se samozřejmě bude všude kolem, jen ne do vlastních řad, "všude venku, na západě" bude opět tráva zelenější a možná se stejně bude nadále blinkat "hlavně že to bylo po svobodném rozhodnutí". Brojení proti lékařům a víra ve statistická, zanedbatelná rizika, udělá své. Drtivá většina odborníků, vědomých rizik, to předem nedoporučí a domorodé PA od toho ve finále dají ruce pryč, protože volba byla na matce, že... Smutné, ale zřejmě k tomu musí dojít. Jistá dáma to kdysi nazvala jako "právo na omyl" - hezké :-/, za tu cenu.....

5 0
možnosti

Lidé jako já nechtějí nic jiného, než aby jim lidé jako vy nekecali do životů. A máme co dělat, abychom se vám ubránili. Jde nám totiž o hodně. Jde nám o svět, ve kterém můžeme pustit děti samotné do parku, aniž by nás zavřeli do kriminálu, protože nás nějaká Radová, Tenzlerová nebo Majová udala za ohrožení dítěte.

http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-62560190-rekni-kde-ty-deti-jsou

3 1
možnosti

Tady mám krásnou ukázku myšlení některých místních profesionálních komentátorek a zároveň blokátoru, který nikdy neumožní, aby se naše světonázory jakkoliv prolnuly. V článku o zvýšení porodného píše paní Klára Vítková Rulíková o svých dětech jako o budoucích daňových poplatnících.

- Přitom obě rodiny vychovávají stejný počet budoucích daňových poplatníků.

Viz http://goo.gl/pyWKWs

Já bych řekl děti, protože já vychovávám svoje děti. Ona se považuje za zasloužilou plemennou samici, která státu vychovává daňové poplatníky. A to je podstata i neshody mezi odpůrci domácích porodů a zastánci svobody jednotlivce jako je třeba tady pan Sedláček. Já budu vždy hájit maximální svobodu pro jednotlivce, zatímco vy budete vždy hájit nějakou formu kolektivismu, kde je ženská pouze nástrojem státu k vytváření nových občanů. Taková mašina na děti, kterou může stát vypnout, zapnout či nakonfigurovat podle aktuálních potřeb.

1 0
možnosti
Foto

Prosím, abyste mě dál nevláčil po diskuzích. Respektujte mou svobodu názoru.

"Já budu vždy hájit maximální svobodu pro jednotlivce..." je vaše citace.

0 0
možnosti

Doma rodí jen nezodpovědná pipka,kterou nezajímá,že může zabít dítě,či dítě připravit o matku.Naprosto bezproblémový porod se může zvrtnout ve vteřině v komplikovaný a kde je to asi rychlejší na sál,kde je rychleji po ruce inkubátor atd.?Se svým životem ať si každý nakládá jak chce,ale ohrozit život dítěte může opravdu jen nezodpovědná "matka".A jako jo,může se x dětí doma narodit v pohodě,ale další to může odnést............

4 2
možnosti
Foto

Dítě i matka mohou zemřít i při porodu v porodnici, protože je to hrozně nebezpečné a může se to ve vteřině zvrtnout. A když je to tak strašně nebezpečné, měla byste své prohlášení upravit na "otěhotní jen nezodpovědná pipka, kterou nezajímá, že může zabít dítě, či dítě připravit o matku . . . . ".

2 2
možnosti
Foto

Opouštím diskuzi. Pan Jiří se rozhodl všechny odlišné názory rozcupovat takovým způsobem, jakým by to nedokázali ani komunisti. Zvrhlo se to do osobních invektiv.

3 0
možnosti
Foto

J17a69n74a 14M62a95j87o94v80á

27. 8. 2014 23:36

Krásná ukázka trollího angažmá, že?

3 0
možnosti

Také jsem byla jako prvorodička "masírovaná" přirozenými porody. Těšila jsem se na porod, absolvovala kurz s manželem u pí. Königsmarkové, byla zaregistrovaná v "přirozené" porodnici ve Vrchlabí. No pak mě to přešlo. Žádný bezbolestný "hormonální mix" se nedostavil, nadšení mě postupně opustilo, ve Vrchlabí mě odmítli, že se neotevírám a porodila jsem od prvních pětiminutových stahů skoro za týden nakonec v úplně jiné porodnici. Oba porody byly nakonec v pořádku, fyziologické s epiduralem. Upřímně přeji autorce a všem podobným, že měly tak úžasné zážitky ze svých porodů, ale bohužel k tématu přistupují stylem "podle sebe soudím tebe". V jednom s nimi ale souhlasím, umožnit rodičce intimní porod v klidu a soukromí s péčí nemocnice, určitě sníží míru stresu a počet poporodních komplikací. Ale všeobecný úžasný přirozený porod je podle mě mýtus, podobně jako kdyby dvoumetrový dlouhán ponoukal běžně velké lidi, aby si sáhli na strop, stačí přeci, když se jen trochu víc natáhnou. Kamarádka rodila doma s Königsmarkovou a poporodní komplikace měla mnohem horší než já, s mnohaměsíčními následky. Tak prosím přestaňte lakovat přirozené porody na růžovo.

8 0
možnosti
Foto

J86a70n41a 80M78a69j30o75v26á

27. 8. 2014 23:36

A teď vás, Petro, sežerou...

0 0
možnosti

Paní Tenzler, uvědomil jsem si, že už jsem se tady na iDnes setkal s takovým pasivně-agresivním stylem psaní komentářů. A dokonce i vaše jméno mi něco říkalo.

Nejsem se zdejšími zvyklostmi příliš obeznámen a možná nosím "sovy do lesa", ale nejste vy náhodou také paní Tanker? Máte podobné jméno, jste si velmi podobné, píšete podobně i o podobných (až stejných) věcech, obě na Facebooku hodně odkazujete na německé stránky, obě jste zaujaté proti jakékoliv formě osobní svobody, obě se v diskusi rády dopouštíte argumentačních faulů...

https://drive.google.com/file/d/0B2WpOAd2E_jja2p3MjA0czJXTGs/edit?usp=sharing

1 2
možnosti

Nemáte nic k věci, tak odvádíte řeč jinam? Typické. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě můj pohled (zdůrazňuji můj, abych nebyl nařčen že mluvím za druhé) na právo. Nikdo se nepozastavuje nad ochranou nezletilého státem, když se mu činí násilí nebo zločin i ze strany rodičů. Odebrání dítěte soudem podle práva je snad též normální. Nebo pan Jiří tvrdí že ne? Nenarozené dítě patří do které kategorie? Je majetkem rodičů jako to lůžko, na kterém rodička přivede další život? Jestli takové bude právo, tak "Potěš PánBůh"!

0 0
možnosti

Pokud někdo PROKAZATELNĚ ublíží dítěti, pak je záhodno mu dítě odebrat a jeho potrestat. To platí pro všechny bez rozdílu a platí to i v případě domácích porodů.

Porod však není násilí ani zločin. To si pletete pojmy s dojmy.

0 1
možnosti

Paní Šichtařová, koukám že Vám tady diskutující pořádně "vyprášili kožich". Nějak jim uniklo, že smyslem článku je apel na to, aby nám byla zachována možnost volby,   že to není agitka za domácí porody.

4 0
možnosti

A podle mě zase podporovatelům této "volby" uniklo. že se ta volba ve výsledku dotýká také ještě někoho dalšího, než samotné rodičky.

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS