Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Výmluvy závisláckých čuňat maskujících se svobodou neznají mezí.

Jsem proti regulacím, ale tohle je otázka slušnosti. Když někde jím a někdo vedle si vypaluje zobák, mohl by klidně začít mazat exkrementy po zdi a nebylo by to horší. Budeme mít hospody kde jde pouštět chlor a píchat si herák? Nejsmutnější je že je vůbec potřeba to řešit zákonem, já dělat takovou čuňárnu tak zalezu pod kámen.

0 3
možnosti
AS

Pokud jíte v kuřácké části, musíte s tím počítat. Také nelezu na diskotéky, protože mi vadí disko.

1 1
možnosti
MP

Měl by být zákaz podávat v hospodě všechna tučná a sladká jídla, škodí to zdraví. Dětem by se měl zkázat párek v hospodě, ucpává cévy. Povinně by se měla vařit jen vegetariánská strava, jen ta jediná je zdravá!;-D

0 0
možnosti
PB

Nesouhlas s autorkou. S kterou jindy většinou souhlasím.

Není to tak dávno, co se například normálně kouřilo ve vlacích nebo v letadlech. Samozřejmě, komu se to nelíbilo, mohl jet autem nebo lodí ...

Postupné vytlačování kuřáků z veřejného prostoru je trend, který opravdu nemá moc společného s osobní svobodou. Takže je to o tom, že restaurace je veřejný prostor, ačkoli má privátního majitele. Spousta lidí tohle nechápe a proto to rozčilení.

2 4
možnosti
RM

Ale Vy tu svobodu na úkor jiných chcete.

2 0
možnosti
JT

J67o40s47e90f 88T16r17n48k77a

25. 7. 2014 13:19

Mám ještě jednu úvahu ... Poslední dobou vídám dost mamin s dětmi v restauracích a hospodách. Přijde vám to normální? Tahat děcka do hospod a pak se na zahrádce mračit na lidi co si přijdou dát kafe a cigaretu venku? Mě taky dost vadí když mi nevychovaní haranti řvou u uší apod.

4 0
možnosti
AS

Nepřijde mi to normální. Dítě do hospody nepatří...maximálně na oběd, nejlépe zdravý.

2 0
možnosti
AS

Evropa se brzy ureguluje k smrti :-/

3 0
možnosti
PK

Musíte pochopit že těch 40 tisíc ouřadů tam není pro srandu králíkům a musí vykázat nějakou činnost ;)

1 0
možnosti
MP

Jako bývalý kuřák se musím stydět za neuvěřitelnou netoleranci  nekuřáků!!!

6 2
možnosti
PK

Pokud vím tak řetězce jako McDonald nebo KFC jsou nekuřácké ale nejsem si jistý jestli stravování v podobných zařízeních je ze zdravotního hlediska prospěšnější než kuřácká restaurace s klasickou kuchyní.

1 0
možnosti
AS

R^ A co rodičů tam tahá své malé děti... :-/

2 0
možnosti
PT

Dovolím si tady nesouhlasit s autorkou blogu. Jsem také nekuřák ale kouř mi až tak nevadí, pokud není totálně zakouřeno :)

Dovolím si tedy nesouhlasit s myšlenkou, že tady trh vše vyřeší sám. Není tomu tak, může to platit jen tam, kde je hospod, restaurací a podobných zařízení dostateč až přebytek.

Bohužel, na menších městech a venkově tomu tak není.

Zde musí v zájmu ochrany zdraví nekuřáků zasáhnout ruka zákona - ačkoliv já osobně takovému řešení nakloněn také nejsem.

Pro ty, kteří si myslí, že budou-li všechny hospody ze zákona nekuřácké, tak zkrachují mám příklad ze zahraničí, kde podobný zákon platí již několik let - např. V. Británie.

Hospody a ani třeba diskotéky nezkrachovaly, kuřáci zcela běžně chodí kouřit ven, tam při cigaretce diskutují stejně jako u stolu a pak se v pohodě vrátí zpátky do hospody. Do hospod chodí dnes dokonce více lidí než předtím, protože je tam čisto a voňavo, hromada starších lidí v postproduktivním věku zajde na kávu či decku vínka. Dříve by tam kvůli zápachu cigaret nezašli. Platí to nejen o velkých městech, ale i na venkově. Provozovatelé hospod tam měli stejné obavy, dnes jsou mnohem spokojenější. Jsem tudíž pro zákaz!!!! [>-]

1 2
možnosti
AS

Projezdila jsem celou republiku křížem krážem. I na malých vesnicích jsou hospody se stavebně oddělenými  prostory. Proč nenechat tento ideální stav?

3 0
možnosti
AS

Milí nekuřáci, když svým dětem cpete sladkosti, pizza šunku, párky ze separátu, hranolky, slazené limonády, chipsy, polotovary plné éček a pod., tak ohrožujete jejich zdraví. Měli bychom vám ty potraviny také zakázat, byste neohrožovali zdraví svého díěte?

4 0
možnosti
Foto

někde nějaký důkaz, že to dělají nekuřáci?

0 0
možnosti
Foto

Já nejsem proti jejich zákazu v restauracích

1 0
možnosti
  • Počet článků 689
  • Celková karma 43,04
  • Průměrná čtenost 20066x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články