Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

:-/Nebojte, ona to paní Marxová-Tominová na MPSV zařídí... Mě stačil ten její nedávvný nápad na rozdělenou mateřskou...

12 0
možnosti
Foto

Souhlas s autorkou. Co je komu do mých dětí. Já jsem si je zplodil, já je vychovávám a já za ně nesu odpovědnost. Pokud je budu chtít dát do školky, tak je dám. Pokud nechci, budu si je vychovávat sám tak jak uznám za vhodné. 

Opět další drobný zásah do rodinné integrity.

14 1
možnosti
MD

Rozhodovani cloveka o sobe samem je oklestovano nebyvalym narustem. O tom zadna.

A protoze je to proti normalnimu zdravemu vyvoji ve spolecnosti lidi, zbyva zodpovedet otazku KDO. Za kazde takove pripomenuti karma, tedy i pro vas.

8 0
možnosti
JC

Míra svobody je dnes už patrně poněkud nižší, než tomu bylo za komunistického panství v 80. létech. Je to ovšem těžko porovnávat, protože jde o jiná omezení...

2 0
možnosti
OF

Dle mého názoru povinný rok školky se týká hlavně romských dětí. Stát všek toto nemůže jen Romům, proto že by to byla dyškryminacja./ což by určitým způsobem byla/

Na druhé straně ten povinný rok škloky není marný. Dnes rodiče nečtou dětem, ty čumí jen na televizi. Děcka jsou rozežrané a blbé. Tahového fracka pošlat do školy je za trest pro učitele a spolužáky. Je to stres i pr to rozežrané děcko a jeho rodiče. Ti pak chodí do školy si "podat" učitele.  Autorko, kde žijete ? Vy nemáte děti ?

Co se týče mladých rodin.... dětem je třeba se věnovat. Pokuď se jim nevěnujete, dopadne to špatně.Jjá jsem za mlada strávil v práci 300-330 hodin měsíčně a v dnech"volna" jsem měl často příslužbu a musel jsem sedět doma / zdravotnictví/, vím jen jedno, že ani nevím jako moje dcery vyrostly. Nebýt manželky, nevím jak by dopadly.

A to mi ještě moje tchýně / dej ji Bože lehkou zem, jak říkáme u nás/ vyčítala, že se nestarám o děcka.Takže všeho s mírou. I té práce. V Německu matky vesměs nepracují.že vy se chcete realizovat jako ekonomka, to je vaše věc. Aby vaše děti nediopadly jako děti paní Čáslavské. Palec dolů, antikarma Rv

1 9
možnosti
MT

Ve statnich byrokratickych instituci, kde se stejne nic neprodukuje a jenom se přizivuje na tech co produkuji, to muze fungovat perfektne.

0 1
možnosti
FV

Bu,bu bu bu bu bu.bu bu bu bu bu bu bu.Rv

0 7
možnosti
Foto

Podle výsledků voleb je zjevné, že většina lidí se vlastní svobody a nezávislosti bojí jak čert kříže. Karma.

31 0
možnosti
FV

Ještě čekám Macha a máme vás tady pohromatě celou tu sebranku svobodných. Kromě strašení nic nedokážete.VAše výsledky voleb mluví jasně že vás nikdo krom vašich rodinných příslušníků nechce. Rv

0 9
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,53
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články