Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to trochu přitažené, ale s čím musím bez výhrad souhlasit, protože se s tím setkávám celý život v blízkém okolí - stále v mnoha lidech opravdu přetrvává onen "institucionalizmus". Co řekne pan doktor, pan ředitel, pan učitel, je svaté a je třeba se tím řídit. Není tu moc častý vlastní úsudek (třeba podložený nezávislou konzultací) a následně prosazení vlastního názoru. A to je podle mě špatně. Na druhou stranu je ale třeba říci, že je také společnost posttotalitní plná snahy říkat a prosazovat svůj okamžitý názor bez ohledu, jestli je něčím potvrzený či nikoliv, prostě jen proto, že chci dát světu najevo, že mám do všeho taky co mluvit. A to je podle mě taky špatně. Aneb: "Prosím dej mi snášet pokorně co změnit nemám sil, odvahu abych to, nač stačím, na tomhle světě pozměnil. A taky prostý rozum který vždycky správně rozezná, co se změnit nedá a co se změnit dá"

5 0
možnosti
JH

J78a12n 29H88a73v91l29i19n24a

6. 12. 2013 15:10

vidim to podobne,...tam kde bychom se meli ozvat, tak vetsina mlci a tam kde by mela byt ticho, tak rve

1 0
možnosti
RM

Omlouvam se, mel jsem opravdu v umyslu ten clanek docist, ale po druhem odstavci me to prestalo bavit. :-( Tak se nezlobte ..

8 3
možnosti
Foto

taky jsem ostudně zklamal sám sebe, své předky i potomky;-DR^

2 0
možnosti
EK

aha, tak proto doktoři cvičí separaci už od narození - aby jim matky později nevyšilovaly a "nechřadla jim duše".  Nevím - mě strčit z "nedostatku místa" na infekční, tak mají reverz na stole, i kdybych měla odlézt po čtyřech. a nejsou to silácké řeči, podpis reverzu je moje oblíbená disciplína. ještě jsem nelitovala.

4 1
možnosti
BP

No - ekonomické fejetony Vám jdou o něco lépe - sice prognózy máte tak 50/50,ale reálie přeci jenom znáte osobně ...

2 0
možnosti
MH

čím víc regulativ, norem apod, tím méně zdravého rozumu v široké veřejnosti

2 0
možnosti

Já občas potkávám moderní matky zcela " nezblblé". nechtějí s eod svého miminka odloučit ani večer v kině  a berou kojence s sebou. Okolí to přece rozdýchá, takže o tyhle typy se nebojím. 

On každý extrém je škodlivý.

12 0
možnosti
Foto

Nejlepší je, že ho pak večer tahají do supermarketu... místo aby ho nechali doma na hlídání manželovi, nebo babičce

2 0
možnosti
JO

Pane Filipczyk:

Ptal  jste se, jestli někdo taky vydělává na své pozici 10x méně. Tak jsem na to napsala, že např. v Rakousku to není 10x. více než v ČR.

A ano, prodavačky vydělávají v ČR 3x méně při práci na celý úvazek než prodavačky v Rakousku na úvazek poloviční!

Zdravotní sestry mají plat 3x menší při stejném úvazku v Rak. i v ČR.

Dělníci mají plat cca 5x nižší.

Lékaři 3x - možná 3,5x nižší. Platy jiných profesí neznám přesně.  Ale já jsem tam žila, pracovně tam jezdím. Moje nejlepší kamarádka tam pracuje jako zdravotní sestra, spolužačka jako prodavačka.  Tak mi vadí, jak děláte z lékařů obrovské nedoceněné chudáky. Chudáci dělající za mizerné platy ve srovnání se západem jsou u nás všichni zaměstnanci nejen lékaři. To je třeba si uvědomit!!

15 1
možnosti

Lékaři jsou hlavně velcí vyděrači, viz jejich nátlakové akce a jejich odpovědnost za kvalitu léčby je stále trestuhodně malá.

7 1
možnosti
RS

R76u10d12a 80S64l82a60v21í37k

6. 12. 2013 12:26

Pokud byla umístěna na infekční odd. tak patrně z důvodu možné infekce. A pro šestitýdenní dítě je infekce dost velká riziko. Problém dnešních lidí je, že po přečtení dvou článků v Žena a život si myslí, že rozumí medicíně...

4 1
možnosti
EJ

jsem pro, vezměte si dítě na infekční, internu, chirurgii..... Žena je pak zodpovědná za zdraví svého batolete. Druhý problém je ve vybavenosti pokojů. Budete dítě mýt ve společné sprše, přebalovat na posteli, plné bacilů? Určitě nebylo dítě umístěno na novorozenecké oddělení. Tam, už vlastně batole - po 6 týdnech, z venku jít nemůže, musí být přijato na dětské.

1 0
možnosti
Foto

Emotivní...ale demagogické :)

14 1
možnosti
OF

Jedině Boháček má trochu selského rozumu .R^:-P

Šichtářová je takový zeppelin.

1 0
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,52
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články