Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ač pracuji v IT, chytrý drahý dotykový mobil s rychlým internetem mám chvilku (předtím mi spoustu let věrně sloužila IMHO skvělá Nokie E-52). Má samozřejmě svá pozitiva i negativa -ale JE JEN NA MNĚ, jak dalece se jím nechám ovládat!

Možná je to i tím, že jsem ve věku, kdy je mi jedno, zda o mně někdo něco napíše na FB, nebo že mi uteče nějaká "důležitá akce" -což jsem nedávno četl, že je nejčastější příčina závislosti nejen mládeže na sociálních sítích. A považte, někdy dokonce na noc zapínám režim "letadlo" -protože když jsem unavený, tak chci spát, a ne být rušen nějakým mobilem..  ;-)

0 0
možnosti

PS: to "letadlo" jen proto, že ten CHYTRÝ mobil neumí vzbudit z vypnutého stavu!! ;-€

0 0
možnosti

P63a76v67e13l 51G41n35i14d73a

24. 11. 2013 22:47

Čas od času se mi stane, že si ráno po 5 min. v aute uvědomím, že jsem nechal mobil doma. Už se pro něj nevracím. Večer skouknu, kdo z těch 60 "zmeskanych" je dulezity, ale té práce co jsem přes den stihl....

Jsem v práci , ne na útěku. Aby mě furt někdo honil.

Čus grafikR^

2 0
možnosti

I53v63o 49Ž75á54č43e37k

19. 11. 2013 20:53

Ignorovat facebook, twitter a podobné hovadiny můžeme, i když máme ten nejmodernější smartfoun, jaký právě existuje.

2 0
možnosti
Foto

Skvěle napsáno, pobavilo, dalo mi to důvod k zamyšlení nad využíváním času, no prostě super článek, díky. Když jsem četl první odstavce (jinde na netu), nevěděl jsem, kdo je autor a říkal jsem si s každým dalším odstavcem - hm, klobouk dolů, tohle je naprosto výborně napsáno, jsem zvědavý, kdo pod tím bude podepsaný. A když jsem to zjistil, přihlásil jsem se sem, abych napsal svých obdivných pár řádečků :-).

2 0
možnosti

Na televizi nekoukám, na facebook nechodím, skype mám vypnutý a v mobilu jen tři čísla...kdybych někde uvízla. Normální život. Jo a maily, čtu jednou za týden, když mi to vyjde.

0 0
možnosti

Je to jasné: moc pracujete a moc pracujete s elektronikou, tak vás vaše okolí upozorňuje, že si škodíte. Zkuste třeba sázet zeleninu nebo pást ovce.

1 0
možnosti

Jsem ve vedoucí funkci v energetické společnosti...přesto nemám smartphon ani tablet, FB i Twitter je pro mě tabu, kalendář potřebuji jedině kvůli tomu, abych nezapomněl každé pondělí večer vyndat popelnici před vrata...zato si chodím 2x týdně zahrát fotbálek, 1x týdně badminton (s manželkou), přibližně 1x týdně zajdu do mé hospůdky...žádnou krizi nepociťuji, na svůj věk se cítím skvěle, duše i mozek čísté...vše funguje tak jak má...;-)

2 0
možnosti

I60g13o92r 94N31e20p14a66l47a

15. 11. 2013 15:52

Tak ako Markétko, dnes o Slovákoch a Eure nič ??8-o

0 0
možnosti
Foto

J50a45n 67V57l33a17d21y81k40a

15. 11. 2013 15:46

Být Vámi, tak se na facebook už ani nevracím

3 0
možnosti

Se vší úctou k autorce si spíš neumí nastavit spamový filtr mailu a zorganizovat praci. Nikdo ji přece nenutí kontrolovat FB apod. každou chvíli. Dělám co potřebuju, až to dodělám, mrknu na FB, mám-li zrovna chuť, kde je problem?

1 3
možnosti
  • Počet článků 684
  • Celková karma 43,34
  • Průměrná čtenost 20213x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články