Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Již MIrek Topolánek řekl, že voličům není možné před volbami říct, co budou politici dělat po volbách. Že by je v tom případě nikdo nevolil. Takže dle mne číst program je celkem zbytečné.

2 1
možnosti
JR

J82i85ř14í 63R41o96d

9. 9. 2013 15:12

Já bych rád volil stranu, která mi i před volbami řekne nepopulární pravdu. Ale žádná taková se nenachází! Co s tím?

1 1
možnosti

Nedávno jsem vyslechla hovor dvou malých kloučků: Až já budu velkej, tak já budu mít auto a tam bude knoflík a jak ho zmáčknu, tak bude neviditelný! A druhej: A já budu mít letadlo a budu lítat na Měsíc a bude v něm bazén ! 

Chlapci to dál neřešili, kde na to vzít, jak to udělat...ono asi ve čtyřech letech je to ještě normální.

12 4
možnosti
AN

A96l89e78š 58N40o74v92á71k

10. 9. 2013 21:16

No jo, ale Sobotkovi s Haškem už nejsou 4 roky :-) Ale taky neřeší, kde na to vezmou.

5 0
možnosti
LJ

Puvodne jsem to cist nechtel, ale precen mi to nedalo a vetsinu jsem precetl. A slibuji si, ze uz to nikdy neudelam. Tolik populismu a pokratectvina jednom miste se jen tak nenajde. Sama stravedlnost (jen pro nekoho) , zvysovani dani, jen nekomu, krize kam se kouknu. NE, DIKY

3 2
možnosti
AN

A75l26e97š 94N80o38v56á72k

10. 9. 2013 21:25

Tak jsem si ten program taky přečetl. Skutečně tam je spousta výdajů, ale mizivé příjmy. Ale zdroje jsou a z cizího krev přece neteče.

0 0
možnosti
LN

..coby...sobotka zasadí sliby do nereálného rámce....a jedeme dále močálem černým kolem bílých skal.....

2 2
možnosti
LJ

Proc zkoumat programs trany, ktera je neplni.

0 1
možnosti
PS

Konečně zdravý názor, prostě ignorovat všechny strany, které nás za 20 let dovedly tam, kde jsme....R^

2 2
možnosti
Foto

Väčšinu z toho, čo ľavica sľubuje, nemôže splniť, pretože nemá zdroje. Autorka to vystihla úplne presne. Škoda len, že jej článok neotvorí oči voličom.

13 2
možnosti
JP
JM

plynový ohřívač vody

0 0
možnosti
SH

Markétko, proč stahuješ kalhotky, když brod (vítězové voleb) ještě nejsou vidět?

0 6
možnosti
ZB

Autorka tvrdí, že není levicový volič, ale pak nemůže volit v Česku, tady jiné než levicové strany nejsou. Tedy ještě s přídavkem prokorupční. Z tohoto důvodu tedy antikarma palec dolů.  Rv

3 6
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,46
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články