Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Problémem této země nejsou ani registrační pokladny (které spousta podnikatelů má i bez zákona), ani to kdo vyhraje volby. Problémem této země je to, že se tady krade, a to všude a kolik to jen jde! Krade malý obchodníček, stejně jako ministerský úředník nebo mamutí firma. Krade se každý den v malém i velkém. Okrádáni jsou zaměstnanci, zákazníci, obchodní partneři, stát, prostě každý kdo se nechá. To je podstata a příčina veškerých problémů, které tady máme. Nic jiného za tím nehledejte.

7 0
možnosti
MP

Markétko, hezky napsáno. Jste skvělá. Kdybyste se jednou, náhodou, rozváděla, dejte vědět. V

2 2
možnosti
AP

A32l72e52š 61P75r96o36k31o80p

20. 9. 2013 10:33

V Chorvatsku Vám prodávající musí dát. Ne se zeptat, jestli jí chcete. Trochu je i relativní, že to zdržuje. Jak kde a hlavně u koho. Osobně jsem byl rád, že mi položili (drahé) krevety na váhu s displejem a viděl jsem kolik to bude stát. Venku, když jsem pak kupoval broskve tam pán musel naopak dát na klasickou váhu k dovážení nejméně 4 závažíčka a ještě pak nevěděl přesně kolik má vrátit. (tj. bez digitální váhy jsem čekal při koupi jedné komodity déle a s menší jistou správné platby, než u digitální váhy). Jsem spíše pravicový volič, ale s fiskálními pokladnami problém nemám takový problém nemám.

6 0
možnosti
AP

A94l93e78š 23P56r11o25k23o88p

20. 9. 2013 10:33

Musí dát účtenku:) ne nic jiného

2 0
možnosti
Foto

H92o60n54z44a 44M69a77r14e36k

19. 9. 2013 11:03

Co nám přineslo vítězství ODS v minulých volbách?

8 0
možnosti
Foto

Ztracený hlas! Tedy pro mě ne, já už jsem jí ho nedal.

5 0
možnosti
JV

Jen bych rád podotkl, že ona zmiňovaná Orbánova krizová daň naopak slaví úspěchy, takže trefa vedle.

1 2
možnosti
Foto

To se psalo v "halo noviny" nebo co? 8-o;-D

4 0
možnosti
JS

Málokdo se tak pravidelně mýlí, jako paní Šichtařová. Je to taková pop ekonomka, u mne se řadí k těm dámám co v noci věští z trouby v TV. Nechci s ní polemizovat, na to nemám sílu, chci jen říci, že se zde odhalilo, že o registračních pokladnách neví vůbec nic.

12 8
možnosti
MM

Jinými slovy, na paní Šichtařovou nemáte, neboť ekonomiku nechápete.

6 5
možnosti
AL

Tato dáma evidentně běhala v lednu s plackou Volím K........

4 7
možnosti
PD

A co jako...to se nesmí?

2 0
možnosti
RP

Četl jsem jeji knihu co napsala spolu se svým manželem-co k tomu říct slátanina,slátanina a potřeti to nebudu opakovat.U nás se po roce 89 stal takový zvyk,kdo vystuduje ekonomii okamžitě radí a píše knihy,no a to je i příklad pani ekonomky a jejiho manžela!Raděj si zajít na pivo než číst podobné blivajzy těch rychlokvašných ekonomu.Čas to ukáže sám.

5 5
možnosti
Foto

No i tak je to úspěch, že jste si tu knihu koupil a přečetl :)

0 0
možnosti
RM

Nevím, jestli se ČSSD podaří zlikvidovat aspoň polovinu hrůz, které napáchala banda lumpů, zlodějů a darebáků okolo Nečase, Schwarzenberga, Kalouska a Drábka a je mi úplně jedno jak to udělají. Ale čím dřív to bude, tím líp pro nás! Takže vážená paní redaktorko, palec dolů.....:-/

10 16
možnosti
PD

Aha...takže v ČSSD nejsou žádní lumpové, zlodějové ani darebáci ;-D Ještě, že jste mě poučil...že bych to bratrstvo kolem Mirka Dušína volil?;-(

8 0
možnosti
JD

J56a40n 57D16l85o89u22h98ý

18. 9. 2013 11:13

Dneska proběhle ve zprávách, že (nevím tedy kdo) vypočítal zatím zveřejněné nápady ČSSD a výsledek - minus 56 mld. do rozpočtu. ;-)

4 2
možnosti
  • Počet článků 684
  • Celková karma 43,34
  • Průměrná čtenost 20213x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články