Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

JirkaTA

2. 3. 2012 9:22
Vážena demagožko...

Dřív jsem docela rád poslouchal (ve sdělovacích prostředcích) nebo četl vaše úvahy, ale v poslední době mám dojem, že se z vás stal pěkný demagog. Budu reagovat jenom na jeden z mnoha nesmyslů v článku, který začíná slovy "Může mi někdo vysvětlit"...mohu. Když chci mít cílovou částku např. 100.000,- plus výnos, tak musím za státní dluhopis složit celých 100.000,- (kdo to má hned pohromadě???) kdežto na penzijním fondu průběžně ukládám...

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

2. 3. 2012 9:30
Re: Vážena demagožko...

konečně si to lidí uvědomí....tato jinak sympatická dáma dělá ostudu poctivým lidem z oboru....směs demagogie, neprofesionality a populismu hodná krajského politika čuchajícího místo na kandidátce. Pro "experta" ostuda.;-)R^

0 0
možnosti
LJ

Ladislav Jílek

2. 3. 2012 9:19
Platil jsem si u jednoho našeho fondu

Krátce po padesátce jsem se přihlásil do jednoho našeho penzijního fondu. Když jsem šel do penze před 6 roky, byl jsem se domluvit, co mi budou vyplácet. Náš fond se mezitím spojil se švýcarským. Řekli mi: "Našetřil jste si tolik a tolik, průměrná délka života u muže je 83 let, měsíčně dostanete tolik a tolik". - "Kde jste vzali těch 83 let, je to o 10 let méně." - "My jsme švýcarský fond, počítáme to podle našich (švýcarských) statistik." - "Bude ty peníze dostávat manželka, v případě, že zemřu?" - "Ne, to je přece pouze vaše." Tak jsem si vyzvedl naspořenou částku a bohužel jsem ji už utratil.

1 0
možnosti
J

jendazmoravy

2. 3. 2012 9:31
No vidíte, a teď ještě přibude antidiskriminace!

Teď ještě podle brusele budou mít fondy zakázané rozlišovat věk dožití muže a ženy, tak místo 83  budeme slyšet ještě vyšší číslo!

1 0
možnosti
MS

Matyas Sandorf

2. 3. 2012 9:13
Tak to vidím,

že nejbezpečnějším způsobem spoření je - do strožochu ;-)

Za těch pár procent slibovaného, nyvíc jen hypotetického, "zisku" mi to nestojí. Až se položí ekonomika (a že to Kalousek dokáže, a ne že ne!) a nastane run na banky, zůstanou středatelům jen oči pro pláč ;-(

To raději ty 2% ročně (inflace) oželím. Stejně bych je zaplatil na poplatcích.

2 0
možnosti
TB

tombry

2. 3. 2012 8:46
Souhlas

Taky mě do 2.pilíře nikdo nedostane. To radši zůstanu u současného penzijního připojištění (tedy3.pilíře)....

0 0
možnosti
P

pěnice

2. 3. 2012 8:52
Re: Souhlas

A hned budu volat dceři, ať si článek přečte. Mně už se to netýká,ale mladí by měli vědět, kdo se chystá na nich pakovat . .

0 0
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,48
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články