Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážený pane doktore,

zkuste si zajistit exkurzi do suterénů pražské vojenské nemocnice. Nevěřil byste kolik "nových" zaprášených

přístrojů tam čeká na desátý rok. A když myslím nových, tak třeba dva roky starých. jj Covidové dotace, jsou covidové dotace.

0 0
možnosti

Soukromé zdravotnictví a komerční zdravotní pojištění, to bude (je) to pravé ořechové. Nejen pro bohaté, ale i pro ty chudší...

0 1
možnosti

Já jsem z toho článku trochu rozpačitý. Jsem strojař ,ale současně dělám pro zdravotnictví, takže oba obory mi nejsou cizí. Připadá mi to jako článek na politickou objednávku. Kdyby mluvila o mixérech nebo monitorech k PC tak bych rozumněl tomu "dělejte zmetky". Blogy paná Šichtařové čtu rád, ale tohle se nějak nepovedlo, nebo jsem to nepochopil.

1 0
možnosti
Foto

Kniha "Do důchodu s plnou kapsou" mě před chvílí ve výkladu knhikupectví zaujala na první pohled. Musím přiznat, paní Šichtářová, že po čtyřech dětech vypadáte ve spodním prádle skvěle. Doufám, že se kniha dobře prodává, neboť "nazi and sex sells."

1 0
možnosti

Podle mě se nejedna o dobře srovnání, v případě nástroje je klient dobře informovan a je celkem rychle a snadno schopen posoudit kvalitu a přesnost výrobku, je tomu tak ale i u operace? Muže se nechat operovat hned vedle s říci, jo, tedy je to mnohem kvalitnější operace?

Pokud ne, tak ani komerční zdravotnictví nezaručí, že nebude chtít někdo provozovat starší přístroj z důvodu ušetřeni nákladů.

Jinak proti komerčnímu zdravotnictví nic nemám, jen si myslím, že srovnání není nejlepší.

1 1
možnosti

Pani nevysly predpovedi z oblasti ekonomiky a tak presaltrovala do zdravotnictvi... Nic moc.

1 1
možnosti

Komerční zdravotnictví je nezbytné, ale nesmírně drahé. Možná by pomohl dvojí režim, kde komerční zdravotnictví obsluhuje nejbohatší klienty a státní ten zbytek. Komerční zdravotnictví není tak efektivní jak článek zmiňuje. Zdravotnictví je hodně regulované a právně nejisté, proto komerční nemocnice účtuje procedury nad nutnou míru a přijatelnou cenu. Pacient tahá za dost krátký a tenký provázek, v odbornosti se doktorům nemůže rovnat.

1 1
možnosti

Celé jsem to nečetl. Kdo nutí majitele vyrábět zmetky, je to tam uvedeno? Já bych řekl že tzv. podnikatelský záměr - minimální náklady, maximální zisk.

3 0
možnosti

J25a68n 62V15ě90r21n17ý

1. 9. 2021 21:14

Vy to nechápete, když vám neakreditovaný lékař doma na ponku špatně odoperuje nádor tak je to efektivita,...

0 0
možnosti

A teď by se ta protežovaná dáma měla ještě něco přiučit o provozu nástrojárny. Major MUDr. Vavruša jí v tom oporou, jak vidno, vůbec nebyl. ;-(

2 0
možnosti

P72a74v58e73l 56O36t47i83s46k

13. 9. 2021 15:15

No ale v tomto článku vůbec o nástrojárnu nejde. ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS