Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážená Threekolóro Šichtařová. Asi jste zjistila, nebo vám bilo porazeno, že nejlepší PR bude na začátku se zaštítit známými jmény a pootočit si jejich osud na ten svůj a milióny fanoušků jsou v kapse. Měla by jste odvahu jim říci do očí to, co tady píšete, s čím je tady srovnáváte? Myslím, že Alice Cooper by šel hned sedět. Neštítíte si přivolat na svou obhajobu i pankáče, vy která jste pravý opak jejich ideologie. Uděláte jim přednášku o ekonomii?

Fakticky mě to nakrklo, absolutní neúcta politiků (i těch budoucích, že) k čemukoli co se může pro kampaň využít, je něco hnusného a mám nutkání vás převléct za netopýra a podstrčit Ozzimu. Takový politik u mě skončil, ještě než začal. Nejste pankáč, ani rocker, jen had užírající trochu záře opravdových hvězd.

https://manipulatori.cz/vladimir-pikora-a-marketa-sichtarova-zkazopravci-ceske-pop-ekonomie/

P.S.: A to jsem se držel, že jo.;-)

1 7
možnosti

Oprava: "bylo", neměl jsem namysli násilí.;-)

0 2
možnosti

Divné, u tohohle příspěvku jsi chybu nenašel? ;-D

1 0
možnosti

On jich tam má víc...

0 0
možnosti
Foto

Možná byste se měl, pane Kučero, vrátit na základní školu, viděl bych to tak na třetí - čtvrtou třídu. Samozřejmě hlavně do hodin jazyka českého...8-o

1 0
možnosti

Pravda, rozohnilo mě to. Omlouvám se všem, kdo museli přetrpět pravopisné nesrovnalosti, osobně se za svá pochybení stydím a prosím o shovívavost. Pokusím se toho pro příště vyvarovat. Na obsahu však nic měnit nemíním.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS