Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

celkově OK, ale...

ke svému jednání nepotřebuju podporu davu vs. Hovada ve vagonu metra... nevim nevim... trochu konzistence...

0 0
možnosti

J93i15r63i 67F52i50a15l30a

8. 12. 2017 9:05

Dejte nam adresu pani Sichtarova, nebude problem Vam ukazat, jak vypada sexualni obtezovani. PosilejteR^VR^

0 2
možnosti

R^;-D vtipná scénka z metra

1 0
možnosti

Chce se mi spolu s filmem Na samotě u lesa prohlásit: proč nejste moje žena? U vás mám mimo jiné jistotu, že to nebudete považovat za sexuální obtěžování

3 0
možnosti

O67t42o 85B61u32c83h29t45a

5. 12. 2017 16:01

Paní Šichtařová,

píšete to velmi poutavě, z 90% musím souhlasit, ale je tu jedno velké ALE! Málo je žen, které jsou od rány, jako Vy. Je mnoho žen, které od rány nejsou. A proto chápu i ono mítú.

Na druhou stranu by mne zajímalo, kdy se ozve první muž, že ho sexuálně obtěžují ženy v minisukních a s hlubokým výstříhem. Myslím muže nemuslima, muslimové se už ozvali. Co myslíte, kdy první Američan vysoudí miliony?

2 0
možnosti

No jo. Problém #MeeTo spočívá v tom, že na jednoho odhaleného skutečného prasáka připadne minimálně jeden křivě obviněný a následně zničený veřejně známý nevinný člověk.

4 0
možnosti
Foto

Teda smekám před Vámi paní Šichtařová 8-o8-o8-o

3 0
možnosti

reseni je jednoduche, holka pred kontaktem vyplni kratky, nebo i delsi dotaznik, co vsechno ze zkusenosti povazuje za sexualni obtezovani, aby chlap vedel, jak s ni ma jednat.

4 0
možnosti

Špatně jsem to pochopila, nebo oběti v rámci metoo promlouvají právě kvůli "podpoře davu", protože se v situaci, která se jim stala, neuměly bránit jako vy, nebo to dokonce nebylo možné a pak to neřekly?

Já jsem zažila podobný incident jako vy - rovněž v metru. Až na to, že mi bylo jedenáct let a "námluvníkem" byl o půl metru vyšší chlap, který mě svým tělem přirazil na dveře a vykonával kopulační pohyby. Nikdy jsem o tom nevyprávěla, nepsala a nemám instagram, takže ani nevím, jaká je klávesová zkratka pro dvojitý křížek a nechce se mi to hledat. Ale bagatelizace problému způsobem - "já problém nemám, buďte jako já a nebudete mít problém" (což vaše libůstka) a urážení těch, kdo s tím šli ven, je takový hnus, že bych ráda věděla, co byste poradila (jakožto superžena) mně, abych nebyla taková vločka sněhová (ještě upozorním, že ani nevím, jestli bych tomu chlápkovi dosáhla na krk, protože jsem tak subtilní ubožák, že jsem se nezmohla na VŮBEC NIC).

1 1
možnosti

Paní Šichtařová nikde nepíše, že nedochází ke skutečné sexuální agresi. Její článek se spíš zabývá statistikou. Nikde jsem v něm nenašel, že znásilnění či brutální obtěžování ve skutečnosti neexistují.

2 0
možnosti

R93o90b81i21n 44M23a40y47e11r

5. 12. 2017 11:30

Dobře, nakonec, jako obvykle u vás. Rozum, cit a reálná progrese, to nám opravdu chybí. Konečně, hodně děvčat a žen je u nás stejných jako vy. Tak se, holky držte, ať zůstaneme normální ;-DR^R^

1 0
možnosti

Ted konecne vim proc Angela nenavidi muze.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS