Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V84á37c53l38a82v 52M72y95š67k80a 9806275975256

Pan Stropnický jr. se jednou vyjádřil, že Praha by měla bez problému vstřebat cca 12 tis. uprchlíků. Když se projdeme po Praze zjistíme, že těch 12 tisíc tady dávno je. A nejenom v Praze. Ve většině větších měst potkáváme stovky těchto příchozích většinou ze severní Afriky. Postávají po náměstích parcích, nebo v obchodních centrech. Jsou patrně zaregistrovaní v Německu nebo Rakousku. Tam pobírají jejich sociální dávky a za ně žijí levně u nás. Za pár let to tady bude i bez kvót vypadat jako v Německu.

+74/−1
doporučit
8.9.2017 13:56

M92i85l75a85n 49S11t12e76h58l94í15k 7520229633191

Souhlas. Ne, že bych chtěl EU přirovnávat k bývalému socialistickému táboru, ale v uprchlické otázce ta podoba bije do očí. Když jsme chtěli jiné pojetí socialismu, než si přála Moskva, poslali nám tady tanky. Když nehorujeme pro multikulturní stát, jako bývalé koloniální státy EU, hrozí nám Brusel sankcemi.

Už po několikáté zde dávám k lepšímu názor čestného předsedy CSU a bývalého dlouholetého bavorského premiéra Edmunda Stoibera, který má v této otázce více rozumu, než všichni pantátové z EU dohromady:

"Když některé země prohlašují, že nechtějí "pestrou společnost", tak je třeba to akceptovat. Varuji také každého, kdo si myslí, že může většinovým rozhodováním v Bruselu zasahovat do suverénního rozhodování států. Tak se ruinuje evropská idea."

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/bavorsky-expremier-stoiber-islam-k-nemecku-nepatri_356459.html

+59/0
doporučit
8.9.2017 9:22

M33i64c82h39a92l 37P31a89u87l29í90č73e26k 2563765785485

Problém je v tom, že při tom hlasování o kvótách došlo k výraznému ohnutí pravidel v náš neprospěch. S každým podstatným rozhodnutím musí vždy souhlasit národní parlamenty, přičemž platí právo veta. Je tak zajištěno, aby nemohlo dojít k porušení státní suverenity kterékoliv členské země. Pro zlepšení operativy ale ještě bylo odsouhlaseno, že u méně závažných záležitostí může být rozhodnuto na nižší úrovni (rada ministrů), kde platí rozhodnutí většiny. Ale zdůrazňuji, že pro MÉNĚ ZÁVAŽNÉ záležitosti. V tomto případě ale byla celá věc ohnuta, protože migrační kvóty JSOU velmi závažnou záležitostí a skutečně naráží už na hranice suverenity jednotlivých zemí, proto to na této úrovni vůbec řešeno být nemělo. Úplně stejně by mohl někdo chtít hlasovat třeba o novém vedení státní hranice a opět to prosadit na radu ministrů jako marginální věc, a např. přiklepnout Německu opět naše Sudety, ať nechodíme pro příklad daleko... Pokud někdo tato rizika nevidí, tak je opravdu slepý...

+65/−1
doporučit
8.9.2017 16:22

J56a76n 70H20l58e90d53í61k 8518179778576

Klaus Václav nás varoval::-- nepodpisovat Lisabonskou zrádnou smlouvu!!-- redaktoři ho zesměšňovali a dnes mlčí, troubové !!-- Dnes premiér Sobotka tajemně mlčí, voleb se hrozí a neprozradí, že v Bruselu na všechno jen vazalsky kýval !! Sobotka měl udeřit do stolu a navrhnout referendum o vystoupení z EU. Tato větička mohla být dotištěna na volební lístky v říjnových volbách. Stejně více Bruselu odevzdáváme, než horko--těžko z důležitých stařečků něco vydolujeme.

+52/0
doporučit
8.9.2017 17:45
Foto

L32a39d40i18s85l43a26v 97V86ě15t87v71i95č86k66a 4583376844305

Jestli ty děvucho se nezačinaš nějak radykalizovat! Kura, take nazory, přichazejici z Praglu... to se mi libi.

+51/0
doporučit
8.9.2017 22:09

I81v26a66n 95M45i92n98á74ř 7722384767501

Proč by měla střední Evropa, postižená čtyřicetiletou poválečnou totalitou - být nesmyslně "solidární" se současnou multikulturní posedlostí západní části EU a otvírat svou náruč .. nebezpečnému islámu ??

+42/0
doporučit
8.9.2017 17:19
Foto

L29u52d41ě65k 88M60a64z40u22r60e79k 7600516871989

Souhlasím, ale s jednou výhradou

Bojkot kvót je velmi málo (něco jako pasivní rezistence obyvatel v době tzv. "normalizace", která sama o sobě nic neřešila).

Proti totalitním praktikám současné EU je třeba aktivně vystupovat s jejich odmítáním, a to i za cenu toho, že budeme nuceni totalitní společnost (dnešní EU) prostě opustit.

Jinak se totiž může stát (a z nejvyšší pravděpodobností k tomu EU také přímo směřuje), že ono obrazně řečeno "demokratické hlasování 10 vlků a jednoho beránka o tom, co bude k večeři" (ve skutečnosti to je hlasování 9 ubohých poslušných a servilních vlčků z rozmaru a na pokyn jednoho obrovského šikanujícího a rozkazujícího pološíleného psychicky nemocného vlka) bude zavedeno vždy, všude a ve všem.

Není možné obávat se rozšíření údajných ruských totalitních praktik a nevidět současný otevřený nástup eurounijního fašismu a jeho přisluhovačů, který je už tady a teď. Rv

+46/−2
doporučit
8.9.2017 10:41

P23e70t33e94r 33N65e85š95v41a64r43a 8938256852687

Obávám se paní Šichtařová, že si to představujete jak hurvínek válku. Toto co píšete je totiž přesně to, čemu by měli lidé věřit. Zajistit migranty na území ČR (nebo třeba Rumunska) je pouhá technikálie a ještě k tomu řešitelná poměrně snadno. Stačí odebrat otisky prstů, evidovat je na centrálním úložišti s tím, že tento konkrétní uprchlík patří do ČR a nikde jinde prostě dávky nedostane. Takže ano, přes Schengenskou hranici sice bude moci odjet od Německa, tam ale když se přihlásí o dávky tak mu zdvořile sdělí, že na ně má nárok pouze v ČR. No a navíc ti s Německými dávkami budou raději bydlet v Praze, protože tam s dávkami z Německa budou mít vyšší životní úroveň.

Nicméně není pravdou, že jediná šance je trvat na nulovém přijímání uprchlíků. Existují i jiné postupy, které si dovedu představit. Například prohlásit, že uprchlíkům nedáme sociální dávky, ale jak je máme rádi tak jim rovnou nabídneme práci. Otevřít nějaký velký kamenolom jako státní podnik, vedle postavit z obytných buněk sídliště a umožnit jim pracovat za českou mzdu. Ze mzdy se jim strhne nájem v onom buňkovišti a co zbyde je jejich. Vedle otevřít supermarket, kde to mohou utratit dle své libosti. To bych chtěl vidět, kolik by jich přišlo do ČR, kde by je čekalo sice bezpečí, ale také práce v lomu a nízká mzda. No a vytěžený kámen je cenná surovina, takže by to mohlo být celé i ziskové nebo s minimální ztrátou.

+31/0
doporučit
8.9.2017 8:30

J52i69r20k63a 67L28i64b31e76ň97s72k54ý 4182311454159

ovšem, teď se láme chleba: podvolíme se v duchu teze: všichni se rozpustíme v evropském moři, vzdáme se svých národních představ, nebo se nepodvolíme s tím, že se chceme držet naší národní mentality a našich poředstav o tom, jak se má žít na teritoriu, které stále považujeme za své. Evropa se nám snaží vnutit, že naše teritorium už nám nepatří!!!!!!!!!!! Nebo že nám patří podmíněně....

Na to je potřeba říct kategoricky: NE. Tohle s vámi hrát nebudeme.

ma ́darská cesta je jasná, nemusíme nic svého vynýšlet, jak je českým zvykem

+31/−1
doporučit
8.9.2017 12:35

V54l56a93d85i14m49í42r 52K84y43n55d98l 2105555656

Ukrajinci , kteří jsou ochotni v ČR manuálně pracovat, musí získat povolení k pobytu a pracovní povolení. Afričany, kteří o práci nemají zájem , budeme brát do ČR , na základě kvot EU ? To je proti zdravému rozumu.

+23/0
doporučit
10.9.2017 20:48
Foto

J49a53r52o17m20í49r 87H30l79u58b48e55k 2966600204761

Bojkot je pěkná věc, ale taková nemastná, neslaná. Já jsem pro vypsání referenda o odchodu ČR z EU. To už by nějakou váhu mít mělo. O dotacích píši již 3 roky, že to je největší zlo a nejhojnější příležitost pro mafiánské spolky rozkrádačů, bývalého ministra nevyjímaje.

+30/−2
doporučit
8.9.2017 21:04
Foto

M74i95r59o87s46l31a10v 63M13a36c67e78k 5341725640302

Myslím, že je nejvhodnější doba k opuštění EU. Několik desítek tisíc parazitů, přisátých na EU fondy a dotace sice zapláče, ale ostatním to pomůže.

+37/−4
doporučit
8.9.2017 18:06
Foto

D31a41n33i11e64l 23P35i64r66k36l 8235376649929

Mám dotaz. Jestliže do dnešního dne nebyl splněn písemný závazek zástupců EU, kterým tehdejší prezident Václav Klaus podmínil svůj podpis Lisabonské smlouvy, jakou má potom jeho podpis hodnotu a jakou má pro nás Lisabonská smlouva právní závaznost?

+24/−1
doporučit
8.9.2017 18:50

P44a90v73e65l 80S13z50i66r29o27t52n88ý 3142824814190

Naprosto souhlasím s paní Šichtařovou. Co si sem pouštíme na práci je naše volba. Svobodné rozhodnutí naší volené reprezentace. A také to můžeme kdykoliv zastavit nebo vrátit zpět. Je to zkrátka v našich rukách. Naproti tomu kvóty nejsou už na našem rozhodnutí. Jasně, můžeme přijmout x-migrantů a ubytovat je třeba na Cínovci, aby to do Německa neměli moc daleko. Během dvou týdnů tu nezůstane ani jeden a my budeme "z obliga". Budeme poslušný a vzorný stát EU a migranti budou stejně v Německu. Ale má tohle smysl ? Možná snad jako ukázka EU, že kvóty nejsou dobrý nápad. Co takhle snížit sociální dávky pro migranty v rámci celé EU na úroveň sociálních dávek v nejchudším státu Unie ? (Ani nevím, který stát to je, ale dávalo by ty smysl). A příliv migrantů by se brzy minimálně rapidně snížil.

+22/−1
doporučit
9.9.2017 20:44

I94v17a92n 28M34a65r37e19k 6224608692

Karma . R^ [>-]

+18/0
doporučit
8.9.2017 16:13

V93l31a19d17i72m98í19r 91V75e14t67e90š61k78a 2631225155582

Ať si říká kdo chce co chce, ten Klaus měl zase pravdu.....

+20/−1
doporučit
8.9.2017 23:56

D75u18š52a82n 57V40e16s43e46l67ý 8782635645538

Kašlať na ich dotácie. Aj tak sú zdrojom korupcie.

+16/0
doporučit
9.9.2017 6:56

S29l42a56v44o19m19í78r 89B93e90n15e14š 6372257410484

Většinou si přečtu vaše články a jsem jimi opravdu potěšen, ale dnes vám budu oponovat.

Nemáte pravdu, že dnešní EU již není tou EU, do které jsme vstupovali.

Ona je naopak přesně taková. Rozdíl není v tom, že by se změnila v reálu, nýbrž v tom, že dnes je její podstata mnohem lépe vidět.

Patřím k lidem, kteří hlasovali v referendu proti vstupu. Vycházel jsem z obecné úvahy, že kdo slibuje nemožné (rovnost malých a velkých národů - to považuji za utopii), ten nakonec nesplní ani možné (přijatelnou nerovnost).

+18/−1
doporučit
8.9.2017 8:53
Foto

J69i53ř31í 60N45o51v27o21t73n78ý 6114387612501

Díky za článek. [>-] R^

+14/0
doporučit
9.9.2017 0:03

M22i22r49e24k 71T28u32r28e12č94e78k 4853242610762

R^

Nemohu nevidet jak ta hnusna, odporna EU totalita vsech totalit jde za kazdou cenu pres mrtvoly...

+14/−1
doporučit
8.9.2017 20:43

O52l13g90a 12P96a97v35l42í13k17o76v25á 6454708397182

Myslím, že bojkot nesmyslných bruselských nařízení, dokonce podporovaných evropským soudem, je sice zdlouhavá, ale nejmírovější a nejrozumnější cesta, jak postupně uvědomovat přinatvrdlé země o nutnosti navrátit se k původním principům fungování Unie

+9/0
doporučit
10.9.2017 19:57

D50a37v52i77d 92Z63a23h52r22a25d50n50í35č80e59k 3377657436301

R^

+9/0
doporučit
9.9.2017 0:05

V75l19a36d63i52m86í79r 45J16a93v12o86r57a 4720862386578

Já taky.R^!

+7/0
doporučit
8.9.2017 10:22

L70y82d83i88e 89E47i88s80e56l83t16o32v56á 4486590113494

Jednoznačný souhlas! Není jiné cesty, než opustit to, co se stalo z té slibné organizace, do které jsme vstupovali. A za mě - už nikdy víc žádné podobné spolky!

+8/−1
doporučit
11.9.2017 12:40

T63o97m23á72š 10H89u23d27e16č58e20k 3383913779483

Ďábelská Angela už několikrát naznačila, že je ochotna vyplácet dávky bubáků, kteří nebudou žíy na území Německa a zároveň naznačila, že např. v ČR je levněji. Bohužel si myslím, že nějaký bojkot kvót nepomůže. A Angela to ví taky a proto ty snahy o odzbrojení občanů. Bohužel :-(

+8/−1
doporučit
9.9.2017 22:09



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.