Diskuse

Soukromí se přežilo. Teď pusťte stát až ložnice.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J46a82n 13J91e32n61i97c

4. 9. 2017 7:30

Hodně dobré. Akorát mírně za realitou. Dnes IA dokáže i to, co si neumíme ani představit. Sledování na každém kroku je už dnes realitou a pokud to bude někdo chtít, tak tomu neuniknete a výběr mobilu to jen malinko změní, ale opravdu jen malinko. Současné snahy jsou jen potřebou legalizovat to, co se dnes už běžně děje...

1 0
možnosti

Bože, že já se namáhám tyhle výplody ještě číst... Rv

0 0
možnosti

Zaujala mě poznámka, že logika se otočila o 180°. V článku je zmíněn případ s mobilními operátory. Těch příkladů je ale daleko více:

1. Když jsme vstupovali do EU, tak bylo referendum považováno za nejlepší nástroj, jak zjistit vůli lidí. Ale po brexitu je považováno za zlo.

2. V devadesátých letech byla svoboda slova považována za základní pilíř demokracie. Dnes se mluví o nutnosti ji omezit.

3. Po našem vstupu do EU byl novým členům omezen přístup na pracovní trh v mnoha původních zemích EU. Nyní po 10 letech se najednou mluví o nutnosti tento trh otevřít pro všechny.

A těch příkladůp by se jistě našlo více ...:-P

5 0
možnosti

kdysi dávo ,jste byla jak kometa z nebe ,zde na idnesu.....o několik let později říkám NE ....članky máte stále dokola ,hážete jedevatou slinu a vše podáváte z jedné strany...za mě Rv

2 1
možnosti

J83a80n 19J35e45n28i61c

4. 9. 2017 7:24

Vám přijde informace o poloze podaná jednostranně? Do informatiky dělám a docela hodně by mne zajímal pohled z druhé strany, který bude konzistentní...

0 0
možnosti

Velky Bratr tady uz davno je jestli si nekdo najivne mysli ze jeho smartphone nemuze byt sledovany ( I bez nejakyho zapojeni) tak mam pro neni na prodej Brooklyn Bridge.

Haha

1 0
možnosti

A22r68t20u55r 63N38o44v69a76k

28. 8. 2017 18:33

Tak iPhone je snad jediný kdo se bráni, vše ostatní na Androidu už tu funkci státu poskytuje. Takže dnes je řešením mít Apple a zítra bude řešením už jen nemít telefon.

1 2
možnosti

Je snad iPhone povinně dodávaný do všech domácností a ložnic? Jisteže ne, volbu každý má. Nemít iPhone

0 0
možnosti

J93a17r81o 10C18e53c19h

28. 8. 2017 9:46

Paní Šichtařová, většinu vašich článků si přečtu s chutí a vetšinou s Vámi i souhlasím. Ale pište prosím jenom o tom, čemu rozumíte. Moderní technologie asi není úplně Vaše doména - a dál se do toho raději nepouštějte - nebo s hrůzou zjistíte, že realita je mnohem horší, než jste kdy doufala :)

4 1
možnosti
Foto

Jenom pro informaci. Před 50 lety jsem dělal u počítače ZUSE22, který měl 2KB paměti.

Před 40 lety jsem se s kamarádem na vojně bavil o hudbě v počítači. Chyběla nám paměť.

V dnešní době jsou paměťová média tak směšně levná, že nevěřím že se něco po krátké době maže. Příkladem budiž "rychlostní kamery", které pracují s RZ vozidel.

A takto skvělá data politici a policisté jen tak nesmaží. Vždyť i po dlouhé době mohou ověřit, kde se kdy jaké vozidlo nacházelo a to je příliš lákavé.

A to samé s daty o lokalizaci mobilů. Nevím, zda a po jaké době se mažou.

0 0
možnosti
Foto

Pořád čekám kdy vás někdo upozorní že vám u ložnice vypadla předložka do

nechtěla jsem to dělat já protože je mi jasné že mi někteří hned napaří titul šťouralky ale když už to tolik dní ční mezi nejčtenějšími tak by se to snad opravit mohlo:-)

.jinak to budí dojem že to vlastně nikdo pořádně nečte když si nikdo nevšimne chybičky hned v nadpisu:-)

0 2
možnosti
Foto

Já mám pocit, že autorka napíše článek a potom diskuzi obstrouhá.

0 0
možnosti