Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkné, karma R^ My starší prostě musíme vzít na vědomí, že svět patří mladým - stejně jako kdysi patřil nám. A pak zas bude patřit dalším atd.

Dnešní mladí budou nepochybně za 20-30 let taky povýšeně říkat "to za nás,... ti dnešní mladí jsou hrozní..." Tohle se prostě zas a znovu opakuje. nejde s tím dělat nic jiného, než se s tím smířit ;-)

1 0
možnosti

Rozhodně to nebudou říkat povýšeně...nýbrž nostalgicky a se starostí o ty mladé;-)

0 0
možnosti

J14a81n 38J66e26n35i27c

15. 8. 2017 11:55

Vážně si myslíte, že jste pořád například váženým zákazníkem nebo jen objektem pro manipulaci? Řekl bych, že několik století bez ohledu na pokrok si člověk v obchodě připadal jako vážený zákazník. Akorát v poslední době jsme to vzali nějak zkratkou a slovo zákazník má zcela jinou definici. Je třeba o něm zjistit co nejvíce ne proto, aby byl spokojený, ale aby utrácel peníze... Nikdy nemusel být člověk tak ostražitý při uzavírání smlouv a nákupu jako za posledních 10-20 let. A když existuje nějaký dobrý výrobek, třeba potravina, která chutná a je zdravá, tak netrvá déle než 2 roky, kdy se z toho stane jakž takž poživatelná věc a za další 2 roky už poživatelná bez rizika nemoci není... Nevím jestli tohle je pokrok a sen mladých lidí...

1 1
možnosti
  • Počet článků 683
  • Celková karma 44,24
  • Průměrná čtenost 20243x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články