Diskuse
Zakažte Youtube!
Děkujeme za pochopení.
K31a52t22e74ř51i36n29a 22K79a70š70p23a25r67o51v52á
Moc pěkné, karma My starší prostě musíme vzít na vědomí, že svět patří mladým - stejně jako kdysi patřil nám. A pak zas bude patřit dalším atd.
Dnešní mladí budou nepochybně za 20-30 let taky povýšeně říkat "to za nás,... ti dnešní mladí jsou hrozní..." Tohle se prostě zas a znovu opakuje. nejde s tím dělat nic jiného, než se s tím smířit
F16r26a77n23t35i78š20e84k 16F58l95í92s17e41n30s13k53ý
Rozhodně to nebudou říkat povýšeně...nýbrž nostalgicky a se starostí o ty mladé
J14a81n 38J66e26n35i27c
Vážně si myslíte, že jste pořád například váženým zákazníkem nebo jen objektem pro manipulaci? Řekl bych, že několik století bez ohledu na pokrok si člověk v obchodě připadal jako vážený zákazník. Akorát v poslední době jsme to vzali nějak zkratkou a slovo zákazník má zcela jinou definici. Je třeba o něm zjistit co nejvíce ne proto, aby byl spokojený, ale aby utrácel peníze... Nikdy nemusel být člověk tak ostražitý při uzavírání smlouv a nákupu jako za posledních 10-20 let. A když existuje nějaký dobrý výrobek, třeba potravina, která chutná a je zdravá, tak netrvá déle než 2 roky, kdy se z toho stane jakž takž poživatelná věc a za další 2 roky už poživatelná bez rizika nemoci není... Nevím jestli tohle je pokrok a sen mladých lidí...
- Počet článků 684
- Celková karma 43,34
- Průměrná čtenost 20213x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.