Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P27e45t85r 91N71o93v34á56k

10. 8. 2017 22:32

řešení je jednoduché

začít zásobovat Phu místo kamiónů osobáky nebo vlaky

stát v modrých zonách a vše jim vyůčtovat!!

1 0
možnosti

V úvaze je chybička, už dnes je vjezd zásobovacích kamiónů do Prahy velmi omezen, existuje komplikovaný systém povolení. Do obchodů se zboží vozí středními automobily, systém zásobování má každý velký marker velmi optimalizován, velké kamióny do Prahy vůbec nejezdí, není to ekonomické. Tudíž zastavení kamiónů na Jižní spojce se zásobování Prahy vůbec nedotkne. Dotkne se jen zásobování velkoskladů za hranicemi Prahy.

2 0
možnosti

Omezen? 500 kamionů denně z překladového nádraží Metransu v Uhříněvsi minimálně.

0 0
možnosti

Podle mého názoru se jedná o nátlakovou akci, aby stát dostavěl okruh, hlavně jeho severní část. Vlastně se tím řeší několik věcí najednou. Stát se bude moci přetrhnout, aby dostavěl. Obce se radši smíří s obchvatem ve stávající poloze, než aby jim jezdily kamiony přímo intravilánem obce. Konečně se ledy pohnou.

3 0
možnosti

Možná že máte pravdu. Ovšem to by si měli zamést před vlastním prahem. Severní trasa okruhu měla vést kolem Suchdola. A v Suchdole bydlí... A když se představil projekt byli mezi prvními, kdo byli slyšet a snad i zakládali nějakou občanskou iniciativu. Rádi by posunuli okruh trochu víc na sever. To ho budeme mít za humny. Nevím co mě čeká - z jedné strany mám D8. Z druhé strany pravděpodobně mezinárodní letiště, potom se tam chystá nějaká železniční trasa pro rychlovlaky do Drážďan a jestli se posune severní část okruhu, tak ještě okruh. A přitom vím, že když se o tom začalo mluvit, že se severní část okruhu posune na sever, slyšela jsem z různých stran, že ho nebudou využívat, když jim to prodlouží cestu. Jinak je připravena jen malá část okruhu a ta co je už nestačí. Např. propojení Mladoboleslavské a D8. Tam jsou dnes a denně kolony aut, kde se popojíždí a poskakuje po průmyslové a potom se ještě stejně popojíždí po D8. Ve školní rok ráno se zase popojíždí a poskakuje po příjezdu do Prahy - D8 ucpaná, vše se hrne na starou teplickou. Ta je zúžená do jednoho pruhu a tak jen co se vyjede ze zácpy před kruhovým objezdem u dálnice, už se stojí v zácpě před zúžením na jeden pruh. A řešení - přestaví křižovatku - bude to trvat 2 roky a po ty dva roky bude dopravní situace ještě horší. Do toho prý přišel návrh, že se tramvaj z Kobylis protáhne až do Zdib a Zdiby vyřešte si to sami. Zase přijdeme o další pole - bude potřeba parkoviště a autobusový terminál. Když tam bude tramvaj, tak proč lidi vozit až k metru, jen ať si hezky přestoupí. Vrátíme se zase o kus zpátky. Dříve od nás autobusy jezdily jen do Kobylis. Pak se začalo jezdit k metru.

1 0
možnosti

Problém je v tom, že pokud projde nějaký nesmysl, tak politici nikdy neudělají krok zpět, ale přijmou další opatření, takže se řetězí problémy a nakonec jsme tam kde jsme.

Až se obyvatelé Prahy začnou ptát, kde mají rohlíky a zjistí, že je tam neměl kdo přivést, tak asi obnoví koňské povozy no a potom zjistí že trus od koníků podporuje oteplování planety a tak zavedeme rikši .....

3 1
možnosti

J68i63ř42í 34H40u65m10l

10. 8. 2017 9:03

rohlíky a kamiony ;-D!!

0 0
možnosti

Článek hodný povýšení na hloupost měsíce

1 4
možnosti
Foto

No když to říkáte vy, tak je to nevyvratitelný argument. ;-DRv

0 0
možnosti

Návrat na ruzyňské letiště na začátku srpna 2017:Chci domů veřejnou dopravou a k tomu mám připravené mince.Překvapení.Jsou nové automaty a plať kartou.Tu ale nemám s sebou a ve své podstatě jí ani nechci používat.V prodejně DP přímo na letišti nemají jízdenku na 5 pásem!!!!Pátrám dále a konečně nacházím nový automat na mince.Ten chce ale přesnou částku /nevrací/,chybí mi 2 koruny,které fakt nemám.Sotva vyjdu po 5 týdnech,kdy jsem nebyl v Čechách z letiště, jsem totálně nas..ný.Výsledný dojem:Nejhorší vedení Prahy od listopadu 1989,pro svobodu a dobro normálního člověka nic,vymýšlemí pakáren a znepříjemňování života.Vše se přizpůsobuje pouze zájmům těch nejbohatších jedinců a společností.CHybí mi už jenom transparent:Vítejte v banánové /soráč řepkové/ republice Česko.

6 0
možnosti

Příště budete lépe finančně zajištěn a nebude problém:-)

0 0
možnosti

Šichtářová jako lobbyistka ČESM(r)ADu? No toto...

0 6
možnosti

J41a50n 11D91v88o16r84a72k

6. 8. 2017 9:51

Paní Šichtařová, Praha není jen zelenorudá, ale i modrá ,černa, růžová a já nevím ještě jaká , ale v každém případě je "ANO" Tato volba kterou kritizujete byla schválena "Jedmomyslně"!! takže prosín si ty barvy si nepleťte!

0 7
možnosti

Jo, co si "moudří" spoluovčané volí....

2 0
možnosti

Dulínek a další socánská netáhla na magistrátu se bojí o svá koryta.

5 0
možnosti
  • Počet článků 683
  • Celková karma 44,25
  • Průměrná čtenost 20243x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články