Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

někde jsem četla že se jedná jen o zákaz tranzitu a ne zásobování takže katastrofické scénáře o tom, že z centra zmizí obchody a turisté jsou přehnané

6 4
možnosti
VV

Takřka do každého tranzitního mamuta se vejde nějaká ta zásobovací drobnost. Oni ti tranziťáci nejsou hloupí.

0 0
možnosti
VH

Jistě je rozhodnutí Prahy i volebním tahem (avšak: existuje jiné rozhodnutí politika?).

Ale:

Na řešení tranzitní dopravy Prahou sr... kašlaly vlády Klause jako Zemana, Špidlo-Grosso-Paroubkovy stejně, jako Topolánka a Nečase. Totálně pak vláda současná. Na dopravní řešení kolem Prahy sr... kašlali ministři Peltrám jako Schling, Šimonovský (dokonale) jako Řebíček s Bendou (no, o těch je vůbec škoda mluvit). Neštěstím jsou Prachař s Ťókem.

Co může s neschopností a nezájmem jmenovaných politiků (a "jejich" ředitelů ŘSD) udělat Praha?? Nic, než "stávkovat". Už bylo na čase.

PS: Opravdu jsem ve výčtu vynechal čtveřici "zimních ministrů" Nečase. Ti snad ani nic vykonat nemohli.

3 0
možnosti
KH

tentokrát vedle, pí. Šichtařová. Zákaz se má týkat tranzitu, nikoliv zásobování. A jestli myslíte, že Spořilovská spojka je silnicí dálničního typu, tak není. Je to normální 2-.3 proudá sídlištní silnice oddělující poklikliniku od obytných bloků. Akorát že po ní jezdí tisíce kamionů denně. A další tisíce jezdí po dálnici a další po magistrále, dohromady až 30 tis. náklaďáků denně (i s osobními auty kolem 100 tis kousků denně). Všechny tyto komunikace obkružují Spořilov v tzv. magickém trojúhelníku a výsledek je, že kvůli hluku nemůžeme ani v těchto parnech otevřít na noc okna ;-€. Ten řev motorů je slyšet ze všech stran. Týká se cca 25 tis obyvatel Spořilova (můj odhad, možná je to už víc).

Před volbami 2013 se nechal p. Sobotka fotit na mostě přes spořilovskou a vykládal, že se s tím musí něco udělat. Jenže ouha - když EU napadla naše řízení EIA, že je dlouhé a plošně je zrušila kromě priorit, vůbec nikdo z vlády se neobtěžoval pražský okruh prohlásit za prioritu a tak spadla EIA pod stůl. Dostavba nezačne dřív než v roce 2021. Já vím, že státní regulátor ten zákaz shodí, ale je to alespoň upozornění na neúnosnou situaci a laxnost státu. A toho si cením, i když je před volbami.

13 6
možnosti
Foto

Tu silnici tam postavil minulý režim a hluku tam bylo již tehdy dost. Měli jste se bránit tehdy.

2 6
možnosti
PB

Karma. To zas nějakému blogerovi obsedantně posedlém Šichtářovou odteče plodová voda přímo v čajovně za bílého dne.

8 0
možnosti
VH

Ó, jak elegantní přirovnání....

0 0
možnosti
Foto

A má se opravdu jednat o zákaz vjezdu kamionům, nebo zákaz tranzitu (průjezdu)?

Chtělo by to dodržovat kodex blogera a uvést zdroje ze kterých čerpáte:-/Rv

2 0
možnosti
Foto

Z druhou větou zcela souhlasím.

Co se týče první věty: v ještě vládou neschváleném návrhu magistrátu jde skutečně a zákaz vjezdu. Magistrát však takto tlačí na vládu, aby urychlila dostavění východní část 30 let plánovaného okruhu kolem Prahy. Viz:

"Zákaz je navržen pro všechny nákladní vozy nad dvanáct metrů délky. Na toto opatření by následně měly navázat i zákazy v méně kapacitních ulicích v městských částech, jako je Uhříněves či Šeberov (více čtěte zde).

„Rada to schválila jednomyslně po dlouhé debatě. Z pohledu Prahy je to jediná možná cesta,“ uvedl pro iDNES.cz radní pro dopravu Petr Dolínek.

„Ačkoli děláme vše pro to, aby stát co nejrychleji dostavěl Pražský okruh, tak vše stále vázne. Proto považuji za svou povinnost bránit Pražany tímto způsobem,“ vysvětlil už dřív Dolínek."

Zdroj: http://praha.idnes.cz/praha-schvalila-nejtvrdsi-zakaz-kamionu-fdb-/praha-zpravy.aspx?c=A170718_142441_praha-zpravy_hro

1 0
možnosti
Foto

Kdo má vhled do problému, ví, že je to nátlaková akce magistrátu vůči ministerstvu dopravy kvůli urychlení dostavby pražského okruhu (hlavně na východě a severu). Jinak mám za to, že si ani autorka snad nemyslí, že například Kotvu, Palladium nebo další prodejny v centru zásobují klasické kamiony, proti kterým zejména zákaz míří.

8 0
možnosti
Foto

super, perfektní článek!

souhlasím s každým slovem. R^R^R^R^R^

1 1
možnosti
VH

Sociální inženýrství rovná se TOTALITA.

Braňme se![>-]

11 0
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,39
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články