Děkujeme za pochopení.
L76i34b72u64š19e 34P98a20l14k20o54v80á
někde jsem četla že se jedná jen o zákaz tranzitu a ne zásobování takže katastrofické scénáře o tom, že z centra zmizí obchody a turisté jsou přehnané
V26l37a94d65i69m78í74r 45V96e54t84e88š18k80a
Takřka do každého tranzitního mamuta se vejde nějaká ta zásobovací drobnost. Oni ti tranziťáci nejsou hloupí.
V62l98a63d28i24m91í48r 81H98r26u50b42ý
Jistě je rozhodnutí Prahy i volebním tahem (avšak: existuje jiné rozhodnutí politika?).
Ale:
Na řešení tranzitní dopravy Prahou sr... kašlaly vlády Klause jako Zemana, Špidlo-Grosso-Paroubkovy stejně, jako Topolánka a Nečase. Totálně pak vláda současná. Na dopravní řešení kolem Prahy sr... kašlali ministři Peltrám jako Schling, Šimonovský (dokonale) jako Řebíček s Bendou (no, o těch je vůbec škoda mluvit). Neštěstím jsou Prachař s Ťókem.
Co může s neschopností a nezájmem jmenovaných politiků (a "jejich" ředitelů ŘSD) udělat Praha?? Nic, než "stávkovat". Už bylo na čase.
PS: Opravdu jsem ve výčtu vynechal čtveřici "zimních ministrů" Nečase. Ti snad ani nic vykonat nemohli.
K88l22á24r20a 21H74a58m80a82t62o25v98á
tentokrát vedle, pí. Šichtařová. Zákaz se má týkat tranzitu, nikoliv zásobování. A jestli myslíte, že Spořilovská spojka je silnicí dálničního typu, tak není. Je to normální 2-.3 proudá sídlištní silnice oddělující poklikliniku od obytných bloků. Akorát že po ní jezdí tisíce kamionů denně. A další tisíce jezdí po dálnici a další po magistrále, dohromady až 30 tis. náklaďáků denně (i s osobními auty kolem 100 tis kousků denně). Všechny tyto komunikace obkružují Spořilov v tzv. magickém trojúhelníku a výsledek je, že kvůli hluku nemůžeme ani v těchto parnech otevřít na noc okna . Ten řev motorů je slyšet ze všech stran. Týká se cca 25 tis obyvatel Spořilova (můj odhad, možná je to už víc).
Před volbami 2013 se nechal p. Sobotka fotit na mostě přes spořilovskou a vykládal, že se s tím musí něco udělat. Jenže ouha - když EU napadla naše řízení EIA, že je dlouhé a plošně je zrušila kromě priorit, vůbec nikdo z vlády se neobtěžoval pražský okruh prohlásit za prioritu a tak spadla EIA pod stůl. Dostavba nezačne dřív než v roce 2021. Já vím, že státní regulátor ten zákaz shodí, ale je to alespoň upozornění na neúnosnou situaci a laxnost státu. A toho si cením, i když je před volbami.
O55t84t95o 61Č42e43r37n77ý
Tu silnici tam postavil minulý režim a hluku tam bylo již tehdy dost. Měli jste se bránit tehdy.
P97e98t82r 64B77u44r46i54a40n
Karma. To zas nějakému blogerovi obsedantně posedlém Šichtářovou odteče plodová voda přímo v čajovně za bílého dne.
V75l66a85d61i49m24í63r 36H78r95u48b48ý
Ó, jak elegantní přirovnání....
R34a46d82e23k 89P92o72l63i88c40k53ý
A má se opravdu jednat o zákaz vjezdu kamionům, nebo zákaz tranzitu (průjezdu)?
Chtělo by to dodržovat kodex blogera a uvést zdroje ze kterých čerpáte
J28a38r71o26s90l17a60v 25C87h12u60d12á58č49e36k
Z druhou větou zcela souhlasím.
Co se týče první věty: v ještě vládou neschváleném návrhu magistrátu jde skutečně a zákaz vjezdu. Magistrát však takto tlačí na vládu, aby urychlila dostavění východní část 30 let plánovaného okruhu kolem Prahy. Viz:
"Zákaz je navržen pro všechny nákladní vozy nad dvanáct metrů délky. Na toto opatření by následně měly navázat i zákazy v méně kapacitních ulicích v městských částech, jako je Uhříněves či Šeberov (více čtěte zde).
„Rada to schválila jednomyslně po dlouhé debatě. Z pohledu Prahy je to jediná možná cesta,“ uvedl pro iDNES.cz radní pro dopravu Petr Dolínek.
„Ačkoli děláme vše pro to, aby stát co nejrychleji dostavěl Pražský okruh, tak vše stále vázne. Proto považuji za svou povinnost bránit Pražany tímto způsobem,“ vysvětlil už dřív Dolínek."
M22i16c33h16a40l 42P87t59á73č46e80k
Kdo má vhled do problému, ví, že je to nátlaková akce magistrátu vůči ministerstvu dopravy kvůli urychlení dostavby pražského okruhu (hlavně na východě a severu). Jinak mám za to, že si ani autorka snad nemyslí, že například Kotvu, Palladium nebo další prodejny v centru zásobují klasické kamiony, proti kterým zejména zákaz míří.
P79a59v45e73l 44V34á72v62r80a
super, perfektní článek!
souhlasím s každým slovem.
I24v46a15n 45Š12t38í53p79e27k
Sociální inženýrství rovná se TOTALITA.
Braňme se!
- Počet článků 685
- Celková karma 43,39
- Průměrná čtenost 20184x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.