Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M74i51r88o39s20l91a77v 70V54e50r20n46a75r 9230968376653

Pro rudozelené politiky platí, že cesta do pekla je dlážděna dobrýmy úmysly.

+21/0
doporučit
4.8.2017 9:12

J46i19n37d31r24a 62S39v21o45j29a10n 1727787989210

Zákaz je vždy živá půda pro "výjimky ze zákazu". A výjimky jsou živou půdou pro úplatky. To bude bitva o obsazení odboru dopravy, který bude výjimky udělovat.

+14/0
doporučit
4.8.2017 9:33

J55i34r58i 20A74n16d95e64r34l83e 8962630607

Žádný strach, vždyť stačí počkat až se ty ošklivé super-hyper vystěhují. Místo nich nastoupí hodní mini-pidi se sortimentem Agro-něco, a aby se zajistilo, že budou zásobovat obyvatelstvo tak se pro tyto prodejny schválí dotace.

Znovu tak budeme mít "Jednoty", "Priory", pak se to samé provede s hospůdkama a vznikne "RaJ" a tak se elegantně vrátíme tam, kde už jsme jednou byli

+14/0
doporučit
4.8.2017 9:18

I90v55a27n 37Š47t70í85p12e71k 3192598870599

Sociální inženýrství rovná se TOTALITA.

Braňme se![>-]

+11/0
doporučit
4.8.2017 11:24

P28e73t72r 76B96u74r50i98a90n 2503640866

Karma. To zas nějakému blogerovi obsedantně posedlém Šichtářovou odteče plodová voda přímo v čajovně za bílého dne.

+8/0
doporučit
4.8.2017 14:02

M61i58c50h54a13l 46P27t97á78č29e89k 5116719359185

Kdo má vhled do problému, ví, že je to nátlaková akce magistrátu vůči ministerstvu dopravy kvůli urychlení dostavby pražského okruhu (hlavně na východě a severu). Jinak mám za to, že si ani autorka snad nemyslí, že například Kotvu, Palladium nebo další prodejny v centru zásobují klasické kamiony, proti kterým zejména zákaz míří.

+8/0
doporučit
4.8.2017 11:50

M23i18l82o24s 97B31e25n87e31d91a 4566857

Návrat na ruzyňské letiště na začátku srpna 2017:Chci domů veřejnou dopravou a k tomu mám připravené mince.Překvapení.Jsou nové automaty a plať kartou.Tu ale nemám s sebou a ve své podstatě jí ani nechci používat.V prodejně DP přímo na letišti nemají jízdenku na 5 pásem!!!!Pátrám dále a konečně nacházím nový automat na mince.Ten chce ale přesnou částku /nevrací/,chybí mi 2 koruny,které fakt nemám.Sotva vyjdu po 5 týdnech,kdy jsem nebyl v Čechách z letiště, jsem totálně nas..ný.Výsledný dojem:Nejhorší vedení Prahy od listopadu 1989,pro svobodu a dobro normálního člověka nic,vymýšlemí pakáren a znepříjemňování života.Vše se přizpůsobuje pouze zájmům těch nejbohatších jedinců a společností.CHybí mi už jenom transparent:Vítejte v banánové /soráč řepkové/ republice Česko.

+6/0
doporučit
6.8.2017 23:28

K31l23á60r10a 14H62a50m84a21t45o56v68á 8721420893795

tentokrát vedle, pí. Šichtařová. Zákaz se má týkat tranzitu, nikoliv zásobování. A jestli myslíte, že Spořilovská spojka je silnicí dálničního typu, tak není. Je to normální 2-.3 proudá sídlištní silnice oddělující poklikliniku od obytných bloků. Akorát že po ní jezdí tisíce kamionů denně. A další tisíce jezdí po dálnici a další po magistrále, dohromady až 30 tis. náklaďáků denně (i s osobními auty kolem 100 tis kousků denně). Všechny tyto komunikace obkružují Spořilov v tzv. magickém trojúhelníku a výsledek je, že kvůli hluku nemůžeme ani v těchto parnech otevřít na noc okna ;-€. Ten řev motorů je slyšet ze všech stran. Týká se cca 25 tis obyvatel Spořilova (můj odhad, možná je to už víc).

Před volbami 2013 se nechal p. Sobotka fotit na mostě přes spořilovskou a vykládal, že se s tím musí něco udělat. Jenže ouha - když EU napadla naše řízení EIA, že je dlouhé a plošně je zrušila kromě priorit, vůbec nikdo z vlády se neobtěžoval pražský okruh prohlásit za prioritu a tak spadla EIA pod stůl. Dostavba nezačne dřív než v roce 2021. Já vím, že státní regulátor ten zákaz shodí, ale je to alespoň upozornění na neúnosnou situaci a laxnost státu. A toho si cením, i když je před volbami.

+13/−6
doporučit
4.8.2017 14:32

B98o83h70u14s71l66a36v 90H17u35d65z64i46e70c28z61e56k 2599948839285

Dulínek a další socánská netáhla na magistrátu se bojí o svá koryta.

+5/0
doporučit
5.8.2017 6:37

V28i84k47t31o49r 96Š76e60d24i51v64ý 8416441870476

Bylo by zajímavé podívat se, kolik námitek proti stavbě okruhu podali zástupci obcí, kteří teď křičí, jak by je kamiony poškodily.

+4/0
doporučit
4.8.2017 11:05
Foto

L30i51b24u64s85e 69P91a77l96k85o48v50a 6260944218227

někde jsem četla že se jedná jen o zákaz tranzitu a ne zásobování takže katastrofické scénáře o tom, že z centra zmizí obchody a turisté jsou přehnané

+6/−4
doporučit
4.8.2017 18:27

J46o15s61e80f 97Š32o82l31t68e58s 8394928830103

Podle mého názoru se jedná o nátlakovou akci, aby stát dostavěl okruh, hlavně jeho severní část. Vlastně se tím řeší několik věcí najednou. Stát se bude moci přetrhnout, aby dostavěl. Obce se radši smíří s obchvatem ve stávající poloze, než aby jim jezdily kamiony přímo intravilánem obce. Konečně se ledy pohnou.

+3/0
doporučit
7.8.2017 10:38

V33l11a81d80i41m14í45r 40H96r57u35b16ý 4507443114569

Jistě je rozhodnutí Prahy i volebním tahem (avšak: existuje jiné rozhodnutí politika?).

Ale:

Na řešení tranzitní dopravy Prahou sr... kašlaly vlády Klause jako Zemana, Špidlo-Grosso-Paroubkovy stejně, jako Topolánka a Nečase. Totálně pak vláda současná. Na dopravní řešení kolem Prahy sr... kašlali ministři Peltrám jako Schling, Šimonovský (dokonale) jako Řebíček s Bendou (no, o těch je vůbec škoda mluvit). Neštěstím jsou Prachař s Ťókem.

Co může s neschopností a nezájmem jmenovaných politiků (a "jejich" ředitelů ŘSD) udělat Praha?? Nic, než "stávkovat". Už bylo na čase.

PS: Opravdu jsem ve výčtu vynechal čtveřici "zimních ministrů" Nečase. Ti snad ani nic vykonat nemohli.

+3/0
doporučit
4.8.2017 15:34

P60e65t12r 39V28o35n82d17r48a96c67e92k 7945361403980

Problém je v tom, že pokud projde nějaký nesmysl, tak politici nikdy neudělají krok zpět, ale přijmou další opatření, takže se řetězí problémy a nakonec jsme tam kde jsme.

Až se obyvatelé Prahy začnou ptát, kde mají rohlíky a zjistí, že je tam neměl kdo přivést, tak asi obnoví koňské povozy no a potom zjistí že trus od koníků podporuje oteplování planety a tak zavedeme rikši .....

+3/−1
doporučit
7.8.2017 8:45

A93l95e62š 47M67ü45l63l17e75r 5162186130540

V úvaze je chybička, už dnes je vjezd zásobovacích kamiónů do Prahy velmi omezen, existuje komplikovaný systém povolení. Do obchodů se zboží vozí středními automobily, systém zásobování má každý velký marker velmi optimalizován, velké kamióny do Prahy vůbec nejezdí, není to ekonomické. Tudíž zastavení kamiónů na Jižní spojce se zásobování Prahy vůbec nedotkne. Dotkne se jen zásobování velkoskladů za hranicemi Prahy.

+2/0
doporučit
7.8.2017 17:17

V90l81a48d30i22m97í72r 90V53e81t96e28š73k41a 2431455525442

Jo, co si "moudří" spoluovčané volí....

+2/0
doporučit
5.8.2017 7:52
Foto

R69a27d36e22k 53P81o63l87i24c12k93ý 6621213271784

A má se opravdu jednat o zákaz vjezdu kamionům, nebo zákaz tranzitu (průjezdu)?

Chtělo by to dodržovat kodex blogera a uvést zdroje ze kterých čerpáte:-/Rv

+2/0
doporučit
4.8.2017 11:51

P61e57t25r 29N71o82v38á66k 8175499240

řešení je jednoduché

začít zásobovat Phu místo kamiónů osobáky nebo vlaky

stát v modrých zonách a vše jim vyůčtovat!!

+1/0
doporučit
10.8.2017 22:32

P64a28v92e13l 29V70á33v71r47a 2856285787386

super, perfektní článek!

souhlasím s každým slovem. R^R^R^R^R^

+1/−1
doporučit
4.8.2017 11:50

O65l66g33a 83P69a95v89l69í79k49o22v83á 6274258797612

Článek hodný povýšení na hloupost měsíce

+1/−4
doporučit
7.8.2017 1:32
Foto

P41a60v28e71l 38M26a44c94h20a81č32e39k 5491792913

;-D;-D

0/−1
doporučit
4.8.2017 11:39

J77a86n 63D15v58o53r95a21k 4597535842785

Paní Šichtařová, Praha není jen zelenorudá, ale i modrá ,černa, růžová a já nevím ještě jaká , ale v každém případě je "ANO" Tato volba kterou kritizujete byla schválena "Jedmomyslně"!! takže prosín si ty barvy si nepleťte!

0/−7
doporučit
6.8.2017 9:51

L80u29k11á55š 52Š19m15a35h10e16l 2987494312384

Šichtářová jako lobbyistka ČESM(r)ADu? No toto...

0/−6
doporučit
6.8.2017 15:08



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.