Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M40a37r76i70e 58P19o92k51o15r59n25á 9215214440

Zajímavá informace. Věřte mi nebo ne, už jsem delší dobu přemýšlela, kdy konečně pokrokové západní země uznají polygamii či polyandrii nebo rovnou registrovanou tlupu. A ona s tím pokrokem přijde nějaká Kolumbie.

Mimochodem, to zas bude mít Trčálek Vánoce;-D

+36/0
doporučit
14.7.2017 7:46

P60e58t41r62a 20M53a70l26a48k13o35v58a 1438420180404

Ono i v US, Kanadě i onde by s Vámi mlčící většina souhlasila, ta ale nepíše do novin, netočí filmy a neprezentuje se veřejně...a proto jsou pak za názor "američanů" či "národa" považovány výkřiky dotované organizace se třemi členy, která na každou zprávu do novin napíše e-email, že ji považuje za (něco)fobní či diskriminační a novinář pak napíše, že zpráva vzbudila rozhořčení a nesouhlas "veřejnosti"...

+30/0
doporučit
14.7.2017 12:03
Foto

J82a39n 76Ř61e26h29á36č84e74k 7210536361735

Opatrně tady - nebo se toho někdo chytne a bude v rámci boje proti diskriminaci neživé hmoty žádat o uznání registrovaného partnerství se sekačkou na trávu. :-)

+23/0
doporučit
14.7.2017 9:35
Foto

L53i64b78u10s31e 50P55a21l42k68o70v21a 6810954238607

;-Dhlavně když se maji kluci rádi;-D

kromě termínu švédská trojka teď přibude i kolumbijská trojka:-)

+18/0
doporučit
14.7.2017 8:23

M14i47c75h12a11l 33P65a77u77l36í29č74e12k 2853585375505

Ano, toto je naprosto logické pokračování v oblasti diskursu homosexuálních "manželství", přesně jak už jsem také mnohokrát v diskusích psal. Klasické manželství je založeno na tom, že tvoří rámec pro rodiče, kteří spolu zplodí a následně vychovávají své společné biologické potomstvo. Což lze pouze a výlučně ve formě 1 muž + 1 žena. Pokud z uvažovaného vztahu tuto autoreprodukční podmínku vyloučíme a přestaneme na ní stavět, tak po zavedení homosexuálních svazků si můžeme položit zcela racionální otázku - proč by ty sezdané osoby měly být právě 2? U autoreprodukčních svazků je to jasné proč, ale pokud není autoreprodukce nutným požadavkem, tak proč? A zcela logická odpověď je, že skutečně není nutné, aby ty osoby byly 2. Klidně mohou být 3, 5, 10..., je to úplně jedno, není důvod, aby to tak nemohlo být. A když půjdeme dále, tak se objeví i otázka, "proč jen lidé"? Pokud se to doplní nějakým právním rámcem, tak proč by se někdo nemohl "oženit" se svým psem (aby např. pes po něm mohl zdědit dům a dožít v něm - byli už takoví excentričtí milionáři, kteří to tak chtěli...). A proč jen zvířata, klidně i neživé věci, pokud mi na nich záleží - a už se to děje, např. zmiňované plastové panny ve východní Asii, nebo přijde někdo, že se chce oženit se svým nočním stolkem (aby ho třeba mohl mít u sebe v nemocnici, když onemocní), nebo oblíbenou sekačkou na trávu (jak zmíněno níže). Těch možností je opravdu široké spektrum, a vždy nakonec skončíme u odpovědi, že bohužel není důvod, proč by to nemělo jít. A to vše jen tím, že odstraníme z požadavku na manželství tu autoreprodukční podmínku. Pak už lze skutečně vymyslet cokoliv... Proto je třeba si uvědomit, že při otevírání otázky homosexuálních svazků otevíráme i zároveň tuto obrovskou Pandořinu skříňku...

+16/0
doporučit
14.7.2017 11:47

T89o63m37á24š 15K17u68c63h74a14ř 3397541208701

V každém případě už je tímto "moderním" pohledem přežitým zákaz sňatků mezi příbuznými v přímé linii. Jestliže už sňatek není o založení rodiny za účelem početí a výchovy dítěte, není důvod, aby si syn nemohl vzít svou matku, bratr sestru, sestra sestru,dědeček vnuka.. :-P

+14/0
doporučit
14.7.2017 12:18

M18i92l25a13n 98W70e40l59s92e59r 5402338298481

Je jen otazka casu, kdy se rozmohou snatky nekolika lidi. Vse tomu nasvedcuje. Treba 3 zeny a dva panove. Pak bude teprve legrace kdo je ci matka ci otec. Vznikle dite muze mit razem 5 rodicu..... A pri rozvodu to bude peklo.

+13/0
doporučit
14.7.2017 14:29

J31a55n 64J90e44n90i17c 1934374117764

100% souhlas. Stačí se podívat na zkušenosti s menšinami u nás. V každé racionální debatě o vztahu bílého a romského etnika se dojde k závěru, že kdyby neexistovala pozitivní diskriminace, tak by výrazně ubylo problémů v soužití těchto 2 etnik.

Má to ale i rub: Neziskovky a aktivisté by ztratili práci a snadný způsob obživy. A tak je třeba to přiživovat a tvářit se přitom jak "hledáme řešení" zvyšováním pozitivní dikriminace...

+11/0
doporučit
17.7.2017 16:26
Foto

L96a85d48i73s18l59a70v 19S71t54r70n71a40d 7474661424958

Perfektně napsané. Dávám karmu a R^

+8/0
doporučit
16.7.2017 20:13

J47i34ř24í 44K76u18č70e24r72a 5158341714486

Když člověk moudrý, dychtíc svobody, zjistil, že jeho svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého, jal se stanovovat a sepisovat hranice, prostě vocamcať pocamcať. Kromě toho, že při neexistující globalizaci, byli v různých částech zeměkoule různí lidé různě moudří, je tu i stálý vliv vývoje a posouvání hranic původně stanovených.

Kromě člověka moudrého, objevil se u člověk vyčůraný, který s potupující globalizací zjistil, že lze vhodnými metodami ohnout přirozený vývoj hranic svobod a tak to činí.

Jak se to dělá popsal jistý Joseph Overton ve své teorii zvané "Overtonovo okno".

Odhoďte růžové brýle, proč a jak se to děje se už ví a netřeba zvedat obočí, či se rovnou věšet. Zbývá jen odpovědět na otázku, jak se bránit lžím o přirozením běhu věcí.

+9/−1
doporučit
14.7.2017 12:47

T62o38m34á68š 17R63o45m31a90n82č43í47k 2802749233948

Souhlasím s Vámi (sňatek s dvěma muži) ale žádám o povolení sňatku se dvěmi ženami (i když toho nehodlám využít). Jen kvůli spravedlnosti. ;-)

+7/0
doporučit
14.7.2017 11:49

J93a80n 71R46á45ž 1319963634190

Naprostý souhlas!R^

+6/0
doporučit
16.7.2017 13:45

P64e88t10e48r 93H25a93r10t11m39a97n65n 8168748286786

MANŽELSTVÍ není ani spojení muže a ženy (tak jak to bylo definované před pár stoletími soudcem v Anglii), ani dvou lidí jakéhokoliv pohlaví (tak jak to je dnes propagované homosexualisty).

Manželství je něco co je naprosto unikátní pro lidskou rasu, něco co nemá obdoby kdekoliv v přírodě, a co existuje už od nepaměti.

MANŽELSTVÍ je spojení (i) rodičovství (což je běžné v přírodě a řídí se výlučně přírodními zákony), a (ii) legálním kontraktem mezi lidmi jakéhokoliv pohlaví, který je jako kterýkoliv jiný kontrakt, až na to že se týká výhradně lidí jakékoliv sexuální orientace a jejich soužití, a je výhradně záležitostí lidské rasy.

Klíčová podmínka je že lidé jakékoliv sexuální orientace v části (i) a v části (ii) musí být jedni a ti sami lidé. Jediné co vymezuje sexuální orientaci těchto lidí je pouze v části (i) která je však řízená čistě a výlučně přírodními zákony které žádná lidské zákony nemůžou nikdy změnit. Jedině tato kombinace části (i) a části (ii) MANŽELSTVÍ splňuje ty výše uvedené tři podmínky, t.j. je to naprosto unikátní pro lidskou rasu, nemá to obdoby kdekoliv jinde v přírodě (zvířata neznají lidské zákony), a existuje to už od nepaměti.

Homosexualisté tlačí toto vymývání mozků společnosti čistě kvůli získání nezasloužených benefitů od zaměstnavatelů a státu, které správně byly vytvořeny k podpoře přežití rodičovství a tím i lidské rasy.

Rozsáhlá analýza této věci (pdf) je k dostání od tohoto autora (pouze v angličtině).

+6/0
doporučit
15.7.2017 18:31
Foto

P67e23t64r 16Z80á40v86l78a41d39s67k53ý 5961353670431

A ještě dva Pikory! Není to trochu málo, Antone Pavloviči? ;-D

+6/0
doporučit
14.7.2017 9:00

V52l95a70d27i24m34í37r 72J78a57v79o35r28a 4780102806698

Dobrý kvadrant. R^!

+5/0
doporučit
14.7.2017 10:02

J17i47r65k90a 87B90r84u30n86n83e86r 4438622239327

R^

+3/0
doporučit
16.7.2017 2:51

J97a67n 96Z61á76t92u21r33e69c67k45ý 9623263627502

No u tech prikladu by to chtelo uvest trosku serioznejsi fakta a sirsi kontext, nez jen ze se nekde neco delo "aby se nereklo" ci "na nejakych americkych univerzitach" a "urady berou deti".

Taky mi neni jasne, podle ceho se ve spolecnosti pozna majorita a minorita. Podle toho, kym jsem, ci podle toho, k cemu jsem opravnen? Registrovane partnerstvi prece muze uzavrit jak homoaexualni, tak heterosexualni par. Jak tedy poznam, ze patrim do nejske minority, nehlede tedy na fakt, ze vzhledem k individualite kazdeho cloveka je v podstate kazdy minoritou v mnozine lidi o jednom prvku.

A jeste drobna poznamka - psychotesty ukazuji, ze jsem liberalne smyslejici... To je nejaky novy obor psychologie? Jak se nazyva, politopsychologie?

+6/−5
doporučit
14.7.2017 9:20

J67i60ř20í 72Č71u16m87p43e71l36í62k 5796586432481

Pokud ten druhý manžel

bude chtít taky pět dětí, tak máte o zábavu postaráno.

Hezký den a Karma!

+2/0
doporučit
18.7.2017 0:12
Foto

I80v92o 36P92a51t40t45a 9462670472190

Řešení? Chce to jen nastolit skutečnou sociální spravedlnost ve státním důchodovém systému (slideplayer.cz/slide/2825793/) ...a bude konec s duhovými průvody jásajících LGBT.

+2/0
doporučit
15.7.2017 9:17

P78e67t38r 20S97t72a96n26i25k 5515808467593

Všude se o tom neustále píše, že i já jsem nakonec dostal dojem utlačovaného bílého heterosexuálního muže a pochopitelně nenašel pochopení ani u své ženy. Když jsem si jí zkroušen a zahloubán do černých úvah postěžoval na svůj krutý úděl v této společnosti, dostal jsem místo útěchy do ruky vysavač ... ̈

... teď trochu vážněji. Ještě nikdy mně svazek dvou ani pěti můžů nijak neohrozil můj vlastní svazek ... co má zrovna tohle společného s pozitivní diskriminací nechápu. A Váš sňatek s Vašimi dvěma nastávajícími plně podporuju, nebude to možná snadné najít dva hetero chlapy, co by se rozdělili o jednu ženu a sdíleli spolu domácnost, ale my jsme dnes vlastně už tak zahnaní všemi těmi emancipacemi do koutku, že můžeme být vůbec rádi, že nám ženy, transexuálové, černoši a muslimské lesbičky vůbec něco k soužití nabídnou ;-)

+1/0
doporučit
20.7.2017 14:25
Foto

H80o39n17z86a 87P15r85o33v89a97z41n81í82k 8678281127857

Já bych to povolil všem, kdo se tak dobrovolně rozhodnou. Ať jich je třeba 15, pro mě za mě.

+1/0
doporučit
19.7.2017 22:02

M66i82l79o30š 74D52v96o13ř87á53č10e89k 2145378820304

Pozde. J.Hasek na TO stvoril postavu Svejka. Ne Sichtarove.

+1/0
doporučit
15.7.2017 10:43

M39a76r35t88i63n98a 17D65o78l70e80ž49e15l21o48v16á 7277822692966

Jako vzdy trefne a vystihujici nasi situaci. V Kocourkove by se meli co ucit

+1/0
doporučit
14.7.2017 11:33
Foto

P78a41v78e52l 50M13a18c84h21a80č91e93k 5521372813

Ano, některé události je nutno nařídit zákonem.

+1/0
doporučit
14.7.2017 8:43

D76a24n73i13e46l 53R12e93i85c87h97e95l 6328745397192

V čem konkrétně spočívá ta pozitivní diskriminace?

+2/−5
doporučit
14.7.2017 14:07



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.