Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Š11t48ě76p88á77n 76B97i20c58e67r35a 6359402128826

Válka je jako sportovní střetnutí. Vyžaduje minimálně dva soupeře, ochotných jít do toho. Evropané z morálních důvodů bojovat nesmí a proto o válce nelze psát.

0/−1
1.6.2017 13:53

B27e40d86ř50i25c15h 72V52e24v17e75r55k14a 4970695261959

Jak jste na to přišel, že "Evropané z morálních důvodů bojovat nesmí"?

Copak se Evropané neúčastní různých vojenských misí? Pravda, jsou to mise jejichž cílem je pomoci spravedlivě vyřešit různé konflikty - a že to by bylo to, co vám vadí? Že nesmíte vzít brokovnici a jít střílet všechny muslimy na které narazíte? Ano, to opravdu nesmíte a opravdu z morálních důvodů. A pokud bych měl pravdu když se domnívám, že toto jste měl na mysli, pak ano, vaše důvody jsou vysoce nemorální.

0/0
1.6.2017 14:23

J88i80n22d69ř88i26c31h 46B71u58c37h64t55a 6462496173450

A prezidentem by mohl být pan Kájínek. Opravdový spravedlivý.

0/0
1.6.2017 9:29

R64e97n55á64t13a 57P57o33s68p23í31š71i10l50o41v71á 9452540282424

Souhlasim. Karma

+1/−1
31.5.2017 11:25

B93e11d18ř50i77c65h 77V17e95v76e66r67k19a 4490985231619

Pořiďte si raději bojler.

+1/−1
31.5.2017 13:40

K91a41r32e87l 10S75t93r59ž46a30n27o65v28s11k28ý 1178235445

Většina atentátníků se v postižené zemi narodila. A nejvíce islámských atentátníků útočí na muslimy (třeba dneska Kábul). Podle mě je tenhle blog o levném nahánění karmy.

+4/−6
31.5.2017 11:03

J55a57k76u98b 35Z49e60m55á11n54e21k 2324103371798

To se ale s blogem nevylučuje. Je to právě o to horší, že jde o tam narozenou generaci. A ano, autorka se kupodivu nezabývá tím, zda se z Kábulu stane islámské město...

+1/0
31.5.2017 19:46

B78e13d31ř39i41c27h 16V57e13v57e47r22k88a 4940585591539

>>autorka se kupodivu nezabývá tím, zda se z Kábulu stane islámské město<<

Kábul samozřejmě JE město obývané z velké většiny muslimy - tedy islámské město, tam opravdu není nic k "zabývání se"...

0/0
1.6.2017 10:12
Foto

P73e92t51r 45H61a66n91n70i42g 5986304825364

Nechápu vedení EU, Francie, Německa, Švédska a nechápu voliče těchto států. Připomíná mi to Německo v roce 1933. Kdy většina voličů Německa vložila dobrovolně hlavu do oprátky. A jak zde vidím mezi diskutujícími, žijícími vně ČR (příspěvky bez diakritiky), jsou obyvatelé kontinentální Evropy už zcela médii zpracováni. U nás jsou lidé stále ještě ROZUMNÍ

+5/−1
31.5.2017 8:11

B46e92d47ř85i24c78h 88V74e94v38e96r53k29a 4600225591659

Mě zas připomínají Německo v roce 1933 bojůvky primitivů, kteří nosí na demonstrace oprátky a jejich vůdce dokonce oprátkou mává z tribuny a vyhrožuje demokratickým institucím, že pokud té jeho lůze nepůjdou na ruku, "ponesou následky". A s tímto vůdcem neonacistické "Národní demokracie" se pan Hannig a jeho "Strana zdravého rozumu" spojila pod značkou "Rozumní".

Opravdu jen velmi nerozumný člověk, by těmto "rozumným" neonacistům skočil na lep.

+2/−6
31.5.2017 9:32

V96l51a10s46t38i57m90i27l 21D21o59r96o42t96í33k 3316666637109

Přirovnání k Německu 1933 se mně jeví poněkud nešťastné a jako absolutní nepochopení tehdejší situace v Německu.

Za tehdejší situace, která v Německu byla, se obyčejný člověk a tedy i volič, snadno upíše i čertu, jen aby mu vysvitla naděje, že bude líp.

A tento stav v Německu Hitler nezpůsobil! Ten jen využil marazmu, který tehdy natropili jiní.

Ale o tom se už jaksi moc nemluví.

Takže je potřebné vnímat i určité konsekvence .... .

:-)

+1/0
31.5.2017 18:07

B35e73d25ř68i83c58h 45V94e97v25e10r53k41a 4150445571299

>>Přirovnání k Německu 1933 se mně jeví poněkud nešťastné a jako absolutní nepochopení tehdejší situace v Německu.<<

Ano, já bych řekl, že pan Hannig nejen že nepochopil tehdejší situaci v Německu, ale ani nechápe současnou situaci v Evropě.

On je tak hloupý (možná, že se díky němu časem pro hloupost vžije synonymum "zdravě rozumný"), že rezistenci Evropanů k neonacismu (který zde Hannig s A.B.Bartošem reprezentuje) srovnává s tím, že Němci v roce 1933 volili nacisty. Je to trochu jinak, pane Hannigu - naopak, kdyby evropští voliči volili podle vašich představ strany koketující s neonacismem, PAK by to bylo srovnatelné. Takže naštěstí, dokud vy a ten váš obskurní neonacistický spolek bude mít i nadále volební preference na zlomcích procent, se žádná analogie, kterou zde tak zlovolně podsouváte, konat nebude. A přemýšlím, zda jste opravdu jen tak hloupý, že se spojujete s neonacisty, nebo zda jste stejný neonacista jako vaši "partneři". Zatím se tedy přikláním k první variantě (vzhledem k tomu, že jste zde v blogu byl schopen prohlásit "nejsem politik" - a přitom jste předseda politické strany), nicméně připouštím, že se mohu mýlit a že možná je i ta druhá možnost. Tak co, schválně - řeknete nám zde k tomu něco?

0/0
1.6.2017 10:24
Foto

P45e97t87r 12H29a74n13n28i91g 5426974155754

Pane Veverko, děkuji, že jste rozproudil diskuzi pod mým nepatrným příspěvkem k tématu. Jsem rád za jakýkoliv názor i negativní. Diskuze (byť s osobními útoky) je vždy přínosnější než zaryté mlčení.

0/0
3.6.2017 8:45

B85e65d60ř86i85c49h 38V66e51v11e43r59k74a 4260665781549

A ještě horší než "zaryté mlčení" je napsat příspěvek, který vůbec neodpovídá na otázky resp. témata v příspěvcích, na které reaguje. To panu Hannigovi jde náramně. A zřejmě právě proto bude mít tento věčný politický lůzr vždy maximálně nějakou tu desetinku nad jedním nebo dvěma procenty voličských preferencí. Inu, každý dělá co umí... Nicméně spojením se s nácky se tento "politik-nepolitik" definitivně odepsal.

0/0
5.6.2017 9:32

A61l83e76x 87G33r78e61g79o60r 9704962762509

No právě. Jde o to, že se znovu objeví jiný Hitler,který využije marazmu, jenž už bohužel v Evropě je ale ještě nedosáhl kritické hranice.

Problém je přeci v tom, že se evropské státy, které mají díky své předchozí politiky doma druhou či třetí generaci imigrantů většinou z muslimských zemí nedokázaly odprostit od zavedených dogmat a postojů a pořád jsou tito noví obyvatelé bráni jako občané třetí kategorie. Pro některé jedince má pro ně větší cenu a práva jejich pes než Turek pracující ve stejné továrně jako on sám. Jenže tito lidé jsou z toho opravdu hodně frustrovaní a tedy jsou lehce zmanipulovatelní. A tady je to srovnání s Německem naprosto trefné a přesné. Představa že se objeví silný jedinec muslimské víry ,alžírského původu a s francouzským občanstvím co by rodilý Francouz je pro mě opravdu děsivá.

Přirovnal bych to k Americe 60 let. Černoši sice byli svobodní, měli i volební právo ale nebyli nikdy bráni jako rovnocenní (důsledná segregace). A vlastně nejsou pro velkou část bílé populace rovnocenní dodnes. No a stačil k nepokojům jeden King a to černoši nejsou tak emocionální jako Arabové a měli stejnou křesťanskou víru.

+1/0
1.6.2017 11:57

B59e40d28ř21i59c48h 66V55e65v16e89r77k43a 4630385361129

>>Jde o to, že se znovu objeví jiný Hitler,který využije marazmu<<

Ano, tato slova by se měla tesat do kamene.

A ano, jistěže onen "jiný Hitler" může být nějaký nenávistný francouzský immám. Zrovna tak to ale může být někdo z opačné strany - nacionalistický politik, který (zcela stejně jako v Německu) využije skutečných problémů k uchvácení moci - a možná že i (stejně jako v Německu v roce 1933) pomocí voleb. Proto je třeba varovat před volbou populistů typu P.Hanniga, A.B.Bartoše, T.Okamury, T.Vandase a jim podobných "vlastenců" resp. "rozumných vlastenců", jejichž "vlastenectví" je velmi podobné tehdejšímu "vlastenectví" A.Hitlera. Jeho vlastenectví tehdy zaručeně také velká část populace považovala za "rozumné" - a všichni dnes víme kam to celé nakonec dospělo.

Ne, "rozumné" Hannigovy, A.B.Bartošovy apod. nácky v žádném případě nebrat.

0/0
1.6.2017 14:19

A17l33e73x 39G57r30e27g52o17r 9144802362249

No vidíte, já jsem také pro silný a samostatný národní stát.A jsem pro hospodářskou spolupráci takových to samostatných států. A vlastenectví a nacionalismus jsou dvě strany téže mince.Jen každá je jiná

0/0
1.6.2017 14:49

B52e60d26ř90i70c24h 47V25e77v10e33r88k55a 4930985531689

Ono je vlastenectví a "vlastenectví". Nebo možná máte tím, co já nazývám "vlastenectvím", na mysli nacionalismus v tom jeho špatném slova smyslu? Každopádně tzv. "vlastenci" typu Hanniga, A.B.Bartoše a jim podobných nácků slovo vlastenectví totálně zprofanovali. Ale nebudeme se tu dohadovat o slovíčka, o ty tu nejde. OK, jste pro silný a samostatný národní stát a pro hospodářskou spolupráci samostatných států - slovem "také" máte na mysli "stejně jako paní Šichtařová"? OK, pak s vámi nesouhlasím, ale váš názor respektuji. Na rozdíl od "názorů" A.B.Bartoše a jemu podobných nácků - tam se snad shodneme, že "tyto nácky nebrat", jak jsem to ve svém předešlém příspěvku "navrhoval". Nebo i vy, stejně jako pan Hannig, máte "pocit", že pan A.B.Bartoš je "slušný člověk" a politik "jako každý jiný"?

0/0
1.6.2017 15:31

A49l35e76x 52G46r32e46g91o39r 9224752142559

Ne. nemám rád lidi tohoto typu.S jejich názory se rozhodně nijak neztotožňuji.

To slovíčko také znamená stejně jako spousta jiných lidí. Prostě nepatřím k těm, co chtějí za každou cenu více EU.

+1/0
1.6.2017 16:21

B66e39d40ř23i54c73h 85V72e49v90e20r34k17a 4980845831639

Ano, lidi tohoto typu (viz mé předešlé komentáře) jsou ostudou tohoto národa.

A k té druhé části vašeho komentáře:

Já zase také (stejně jako spousta jiných lidí) patřím k těm, kteří se domnívají, že je třeba se rozhodnout - buď podporovat EU nebo říct jasně proč a jak nebýt v EU - a zároveň se domnívám, že pokud bychom nebyli v EU, octli bychom se ve sféře vlivu jednoho státu, ve sféře vlivu kterého už jsme jednou byli - a rozhodně o to nestojím znovu. Proto podporuji EU. Tedy ne, že bychom ve sféře jeho vlivu nebyli svým způsobem už dnes - informační válka je, jak jste si jistě také všimnul, v plném proudu - nicméně nebýt tu dnes EU, obávám se, že buď už dnes (nebo za pár let) bychom byli opět vazaly. EU je na rozdíl od Ruska demokratická a já opravdu nechci, aby tato země byla opět vazalem Ruska - a proto jednoznačně podporuji EU. Ale váš názor respektuji. Nicméně se domnívám, že když jste řekl A, měl byste říct i B - a pokud opravdu chcete "národní stát bez EU", měl byste vysvětlit jak chcete zabránit tomu, abychom se opět nestali satelitem Ruska? Věřím, že vidíte co se děje a předpokládám, že jste si všiml proputinovské páté kolony všude v diskusích a i jinde ve veřejném prostoru... Čili, jak jsem říkal - když jste řekl A, měl byste říci i B.

0/0
1.6.2017 19:18

A73l83e66x 77G14r82e77g29o24r 9334612572489

Aha , a satelitem Německa být nevadí?

No nic, vidím, že nechápete, že mezi RVHP a EU v dnešní podobě pomalu není rozdíl, že?

Kdyby dnes bylo referendum o vstupu do EU silně bych zvažoval, jestli dát svůj hlas. Spíše ale bych říkal ne. Bohužel EU byla dobrá volba v době před Lisabonskou smlouvou. To opravdu bylo společenství nezávislých států, které pojila dohromady společná idea volného trhu se vším co k tomu patří.A takovou EU bych podporoval všemi deseti. Tu dnešní prostě ne.

A satelitem Ruska se stát ani nemůžeme a to i bez EU. Dnes je zcela jiná geopolitická situace než před 70 lety. Ale Ruský strašák, koukám funguje perfektně.

0/−1
1.6.2017 19:38

B43e69d20ř69i92c75h 10V30e23v79e28r58k24a 4510455471479

Tak za tohle už vám plus dávat rozhodně nebudu.

>>mezi RVHP a EU v dnešní podobě pomalu není rozdíl<<

Myslete si co chcete, ale toto považuji za naprostý nesmysl. Opravdu velice hloupý názor, na který máte samozřejmě právo... nicméně v mých očích jste tímto klesl opravdu hodně hluboko.

>>Ruský strašák, koukám funguje perfektně.<<

>>A satelitem Ruska se stát ani nemůžeme<<

Nevím zda jen nechápete - anebo se aktivně podílíte na těch proputinovských dezinformačních hrátkách. Neznám vás a proto mi je to upřímně jedno. Každopádně vidím, že s vámi je veškerá každá další diskuse zcela marná... myslete si co chcete, mě už tohle ale opravdu stačí.

0/0
1.6.2017 20:32

H62a38n18a 48O90r46t76m61a56n 6620920401503

šichtářová, udženija, mach, okamura, robejšek - ti všichni už jsou ve válce. muze se prihlasit nekdo, kdo jeste ve valce neni. nejak mam pocit ze pi sichtarova ujizdi nekam, kam odcestovala i pi svihlikova akorad, ze jedna ujizdi nalevo a druha napravo, jenze kdo jde porad nalevo dojde zase napravo a naopak - to uz vedeli i Stalin s Hitlerem, proto se setkali jejich ministri, aby se dohodli na tom, jak ,,rozparcelovat,, Evropu. Sichtarova se Svihlikovou si jen porcuji naivni a ustrasene ceske obcany, jejichz strachy jsou obdobne, jen nekteri podtrebuji na pravo a jini zase na levo, nazory a chovani vsak maji stejne...:-(

+2/−5
30.5.2017 22:27
Foto

J34a25n 11Š56e50b23e46l16í19k 1825432177925

Stalin s Hitlerem byli samozřejmě oba nelevo. Leda bychom si nerozuměli.

0/0
31.5.2017 1:08

B64e17d63ř62i47c39h 81V60e93v52e18r56k95a 4910575231409

Není na světě jen ekonomický (resp. ekonomistický) pohled.

Extrémní protěžování vlastního národa na úkor ostatních bývá tradičně spojováno s extrémní pravicí. Ale je to de facto celé jen slovíčkaření. Jak vidíme i dnes, extrémní pravičáci (Hájek, Klaus, Bartoš, Matějka, Sládek,...) si dnes v podpoře současného ruského (pravicového nebo levicového?) totalitního režimu náramně notují s extrémními levičáky (Vyvadil, Semelová, Grebeníček,...) a rozdíly se mezi nimi prakticky stírají. Něco na tom bude, že osa pravice - levice se spíš než úsečce podobá téměř (nebo možná i zcela) uzavřenému prstenu a je de facto úplně jedno, z kterého pólu vyšel kdokoli z těch výše jmenovaných, když se tito všichni dnes sešli ve stejné politické stoce.

0/0
31.5.2017 13:56

I81v69a 78D88o64l27a11n72s37k97á 2403376790940

Ja nabiram dojmu, ze se Evropa potopi bez boje. Jsme prilis bohati a zleniveli, nez abychom se dobrovolne vystavovali nepohodam valky za vlastni preziti. Tak nejak skoncil i Rim, ktery take zasel na multikulturalismus.

+3/−1
30.5.2017 19:44

B11e55d36ř38i22c98h 18V32e20v78e55r80k16a 4530605581659

"Dobrovolně se vystavovat nepohodám války" může jen blázen... nebo gauner.

0/0
31.5.2017 13:58

J33a75n 36J22e63n28i37c 1464164907354

Paní Šichtářová super!

Jen s jednou věcí si dovolím polemizovat. Současné vedení EU dobře ví o tom co píšete. Vědělo o tom už hodně dávno a vědomě nechá masakrovat vlastní obyvatelstvo. To že se blíží válka je taky evidentní a spousta naznaků tomu napovídá.

Stejně tak elity EU vědí o neintegrovatelnosti islámu. Jestliže existuje statistika, že za posledních 50 let se nedokázalo jen Belgii integrovat 620 000 přistěhovalců, tak o čem to svědčí? Tohle jsou dlouhá léta známá fakta, i to o té porodnosti. Navíc atmosféra strachu bude toto jen eskalovat. Tradiční evropané budou mít obavy zakládat rodinu a přistěhovalci je budou zakládat o to více...

Také je evidentní, že není rozdíl mezi umírněným a radikálním islámem. V obou je žena podřízena muži, sex s dětmi 9-12 let je O.K. a bigamie je taky O.K. Jen v Británii podstoupí ročně desítky tisíc žen obřízku. Elity EU velmi dobře vědí, že tohle všechno je nezákonné, ale lžou nám do oči a zastírají pravdu...

Je na lidech, aby začali používat to co nosí na krku.

P.S. My dnes zdaleka nemáme tak ožehavou situaci jako Německo, Francie, Británie apod. Snad se ubráníme náilnému zaplevelení státu, snad se ubráníme kvótám... Jen by mne zajímalo, co budeme dělat, až se tradiční evropané začnou ve velkém stěhovat do ČR, aby utekli před domácími muslimy...

+8/−2
30.5.2017 11:46
Foto

J48a98n 53Š80e97b51e61l30í66k 1785582147175

Ubráníme se kvótám? Dokud je premiér Sobotka, tak těžko. :-(

+1/−1
31.5.2017 1:10

I70v89a32n 17M57i73n50á24ř 7712734647111

V západních státech EU se již občané vůči expanzi islámu ani nevyjadřují. Zkrátka se bojí. Proč žádná jiná etnita, podobné dusno a strach - ve společnosti nevytváří ??

+4/−1
30.5.2017 0:08

J66i40ř81í 27J88i32r31o73u68d33e66k 8976569394534

R^ Ano. A je s ní i počítáno. Začne to výjimečnými stavy a to na daleko vyšší úrovni, než dnes např. ve Fr. Pak už jen diktatura, ovšem pod čím vedením?Jednotnou evr. armádou pod vedením ...:-(

+3/−1
29.5.2017 23:36

E32v93a 78K16o29l67á64ř32o40v20á 1784720642752

No, zrovna Albanie v soucasne dobe terorismus a islamsky extremismus potira vcelku dusledne a efektivne.

+1/0
29.5.2017 17:42

M62a73r44t52i23n 67L68i43n41h43a56r84t 5443838145905

DALŠÍ ISLÁMSKÝ TERORISTICKÝ ČIN:

Všichni jsou "v šoku". Politici "vydají prohlášení"... Jde o "politováníhodný incident"...

Lidé se sejdou - zapálí na místě svíčky a přinesoukvětiny...Rozsvítíme Eiffelovku a Petřín – a pokud možno udělámeOHŇOSTROJ SOLIDARITY... :-(

200 miliónů lidí si obarví Facebookovou fotku černoupáskou či národní trikolórou.

Do 24 hodin se v TV vynoří nějaký idiotský politik,který prohlásí, že "Incident nemá nic společného s islámem"...- Ale že je něcopodobného ve zprávách prakticky denně - to nikomu nedochází.

S žádnou sociální skupinou nejsou ani z 1% takové problémy JAKO S MUSLIMSKÝMIMIGRANTY – pardon – NÁJEZDNÍKY!

A pozor na logickou chybu:

Toto není RASISMUS!

Islám není RASA!

+16/−1
29.5.2017 15:48

J74a77n 14H50a56v45r65á54n95e45k 9440109706

Pokrokoví soudruzi a soudružky (a pohlavně nedefinovaní soudružní tvorové) v USA již nalezli/y/a recept na tu vaši zpátečnickou - jakžetomuříkáte - "logiku". Je jím tzv. Colorblind Rasism, čili barvoslepý rasismus - jehož podstatou je, že nemusíte někoho vyčleňovat na základě rasy (jejích fyzických projevů), abyste mohl být označen za rasistu.

Takže tvrdíte, že islám je nenávistná dobyvačná ideologie a vůči jeho vyznavačům bychom měli být obezřetní - lup ho, jste barvoslepý rasista! A s rasisty se co? Nebavíme. A máte po žížalkách! Ať žijou nálepky. To by bylo, abychom tu prohnilou západní společnost nerozvrátili!

+1/−2
30.5.2017 18:45

L48u26d66ě55k 20N93ě88m24e84c 8883690191906

Teď ještě který občan je můj nepřítel, proti kterému mám vést válku. Zatím to jsou ti, co naší rodině ukradli už pár jízdních kol, taky ti, co nás okradli při vyvlastňování minoritních akcionářů, potom ti, co jedné z babiček dokázali ukrást celoživotní úspory, to jsou ti, na které si zrovna vzpomínám. Určitě bylo ještě pár drobných obohacených, ovšem to byly jen drobky. Takže si mám někde vyfasovat samopal a postřílet je (to bych je ovšem nejdřív musel najít), nebo mám počkat, až mi někdo ukáže jiného mého nepřítele?

+1/0
29.5.2017 14:40

P59e31t31r 83S83o60k40o64l 8422741317181

V podstatě je to úplně jednoduché. Ten co vás bude chtít zabít i s rodinnou a poznáte to celkem snadno. :-P

+7/−1
29.5.2017 21:47

L40u96d29ě47k 16N77ě66m97e94c 8243750111736

Jojo. Bude to mít napsaný na čele - jdu Němcovi pozabíjet rodinu. A Vy mi na něho ukážete prstem. Mimochodem - Vy jste nepochopil, že lidi mezi náma jsou taky dostatečný svině? Ztráty bych odhadnul možná i k milionu. To už stojí za velké násilí, nemyslíte?

+1/0
29.5.2017 21:55

J49a94n 89J16e84n18i93c 1594954237434

Hodně hloupé, ale proč ne, máte právo na svůj názor...

+1/−1
30.5.2017 11:49

L70u22d84ě14k 44N38ě72m94e58c 8243230741506

Tak oponuj, duševní gigante.

+1/0
30.5.2017 12:05

B17e16d32ř71i23c75h 82V29e56v43e88r70k33a 4780345801709

To oni neumí. Oni umí jen pořád dokola opakovat "čtyři nohy dobrý, dvě nohy špatný"...

+1/0
30.5.2017 20:29

G22e26o62r58g 35K31o73m32b68e32r29e27c 9854601746531

Ještě před pár lety by bývalo stačilo neprodyšně a třeba za pomoci hrubé vojenské síly uzavřít vnější hranice Schengenu.

Zdroj: http://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=606043

-

by me zajimalo co si pod tim "hruba vojenska sila" autorka clanku Marketa Sichtarova predtavuje?

Kdyz uz napise "A" mela by napsat i "B" jinak to jsou jen populisticke keci jake ma spousta dalsich zvanilu.

+1/−7
29.5.2017 13:51

J81i10ř62í 45K79r83á22t92k86ý 3360332234

To je jednoduché, protě uzavřená zelená hranice, vojenské hlídky na hranicích, které by případné narušitele hranice odchytávali a vysazovali zpět na druhé straně odkud přišli a ne naopak, aby fungovali jako převozníci a vozili je sem z Afriky.

+4/0
30.5.2017 9:30

B79e64d14ř91i33c45h 97V59e26v24e85r41k10a 4120905551659

Islámský stát mele z posledního a paní Šichtařová se nestydí psát nesmysly ve stylu "Albánie se stala předpolím Islámského státu v Evropě, z Albánie se rozšíří islámský chalífát do zbytku Evropy a spojí se s Islámským státem, braňme se, dokud je čas". Opravdu velice ubohé.

>>Já v takové pokrytecké Evropě žít nechci.<<

Nikdo vás tu, paní Šichtařová, nedrží. Opravdu byste udělala nejlíp, kdybyste se odstěhovala někam, kde je xenofobie, kterou tu předvádíte a šíříte, státní doktrínou a kde se vám zajisté bude chtít žít. Prosím odstěhujte se tam a přestaňte tady laskavě zamořovat veřejný prostor těmito vašimi xenofobními bláboly. Děkuji.

+4/−23
29.5.2017 10:19

A43n95n68a 44V87e33s26e87l10á 3869980321750

to , že zničíme daeš , neznamená, že v Evropě přestanou útoky a muslimové se vrátí domů. Většina z nich to ani neplánuje se vrátit domů. Zde mohou žít svůj bezpracný život a naše Evropě jim ještě platí . Naopak počítá se s tím, že útoku bude přibývat . Počítají s tím bezpečnostní agentury, které začali nabírat lidi a školí je. Počítá s tím policie , opět nabírá lidi .

+10/0
29.5.2017 13:08

B31e12d17ř93i66c64h 39V94e80v87e10r57k38a 4950675621439

Jistě, že nějakou dobu to ještě bude pokračovat. A bohužel je zde až příliš mnoho lidí, kteří když uvidí, že se situace dostává do normálu, bude se jim stýskat po "starých dobrých časech" kdy každý trouba si psal do diskusí nesmysly typu "islám je srovnatelný s nacismem" - a obávám se, že ti nejhloupější z nich pak už jen nezůstanou u prostého psaní a na poslední chvíli si budou chtít "bouchnout"... Ale rád bych se mýlil.

0/−1
30.5.2017 20:39

E87v37a 56K59o90l66á87ř35o55v48á 1254910462462

Az bude DAES znicen, prezivsi teroriste pujdou do Evropy. A ja neverim, ze se z nich najednou stanou slusni lide.

+8/0
29.5.2017 17:43

B74e83d93ř22i77c46h 42V46e61v60e83r54k94a 4210155901659

Až bude IS zničen, pomine hlavní důvod proč odtamtud lidé prchají. A na tajných službách bude eliminovat válečné zločince a teroristy. Což je úkol, který samozřejmě nikdy nemůže být 100% úspěšný, bohužel. Ale je to jediná cesta, pokud tedy nechcete "řešení" s redukcí obyvatel světa na polovinu nebo tak nějak.

0/−1
30.5.2017 20:42

J62a53n 22H59a51v71r84á64n23e81k 9480279486

Jste opravdu tak naivní, že si myslíte, že s fyzickou likvidací a územním dobytím IS se jeho nebezpečná ideologie a její šiřitelé ztratí ze světa? S tím nepočítejte. Už jen proto, že tato ideologie je jedním z výkladů islámu. Kdekoli se vyskytují muslimové, je dostatek 'materiálu' k radikalizaci. A čím nespokojenější tito lidé jsou, tím je jejich radikalizace snazší. Sunnitský islám nemá žádnou centrální autoritu (jako církev, papeže), která by označila IS za kacíře, čímž by jim značně snížila šance mezi běžným obyvatelstvem.

A nedělejte si iluze, že všichni IS-mani budou bojovat do posledního muže tam někde v poušti. To bude možná pár nešťastníků, ale ty největší zvířata budou i s penězi dávno někde jinde (tipuji severní Afriku).

Asi se shodneme na tom, že ideology, verbíře a vojevůdce IS bychom v Evropě nechtěli. Tak mi prosím povězte, jak je mezi těmi tisícovkami ilegálů poznáme a zadržíme. Tedy konkrétně Italové, kteří přivážejí imigranty jako dobytek a je jim zjevně šumák, co s nimi budou dělat.

+1/0
30.5.2017 19:01

B47e58d44ř22i26c62h 26V28e30v29e95r36k76a 4710155941559

>>Tak mi prosím povězte, jak je mezi těmi tisícovkami ilegálů poznáme<<

Po vás to nikdo nechce, abyste "je poznal". Od toho jsou tajné služby. Od vás se pouze chce, abyste nebyli stejně nenávistní jako oni. Což je, bohužel, asi příliš mnoho...

0/−3
30.5.2017 20:34

I82v43a 89D85o70l79a86n93s12k98á 2393976950970

Pane Veverko, mate nejake proti-argumenty a nebo se jenom bavite rozdavanim xenofobnich nalepek?

0/0
30.5.2017 19:36



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.