Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EET - rozhodně ano, kontrolní hlášení - ano, kuřácký zákon ano. Toš tak - pravdoláskař nevím kdo je.

0 0
možnosti

Dotace jsou zlo. Jsem zvědavý kolik lidí dojede v Praze do práce, když zruší dotace na veřejnou dopravu;-D Věda a výzkum je taky nesmysl, autorka ví všechno nejlépe.

Škodlivý je systém jejich přerozdělování.

0 1
možnosti

Skvělé, díky...a propos...jsem pravdoláskař:-)

0 1
možnosti

Aby to nezapadlo v hloubi jednoho už trochu staršího vlákna, kopíruji to sem ještě znovu (mírně doplněné), protože to je opravdu síla:

Dobrý den, ještě jednou, pane Hannigu,

tohle mě opravdu dostalo: dnes jsem zjistil, že ta vaše obskurní strana půjde v parlamentních volbách do koalice s neonacistickou Národní demokracií antisemity Adama Bartoše.

Vy jdete do koalice s někým tak odpudivým a máte tu drzost o mně psát že je "ve mně nenávist"??? Vy vidíte "nenávist" u mě a nevidíte ji na straně Adama Bartoše, toho A.B.Bartoše, který na demonstraci své neonacistické strany mával oprátkou a s přeskakujícím hlasem vykřikoval "pokud neakceptují naše požadavky, já teda nevím co budeme muset udělat"?

Opravdu se ani trochu nestydíte?

Kdo jde do koalice s neonacisty, sám se staví na roveň neonacistům.

A takový člověk má o mně tu drzost napsat >>Nevím co je za Vámi, ale vidím, co je ve Vás - nenávist.<<

Ne. Nenávist je na vaší straně, pokud jdete do koalice s někým tak nenávistným, jako jsou ti A.B.Bartošovi náckové.

Styďte se.

0 0
možnosti
Foto

Šichtářová je ordnungspolitischer Neoliberal?!??! No konečně. Za mě karma,

0 1
možnosti
Foto

Podle mně je EET jen nutné zlo. Ve státě kde jsou jedny z nejvyžších daní a kde neplacení daní se považuje za národní hrdinství asi nic jiného nezbývá než kontrolovat a zase kontrolovat. Demonstraci na Václaváku a u Hradu považuji jen za zahájení předvolebního boje. Je zajímavé že se na takových akcích pohybují "politici", kteří by se rádi dostaly ke korytu. Dotace je kapitola sama o sobě. Část neziskovek jen supluje povinnosti státu. Na dotacích se dá velice pohodlně vyžívat viz. Rath nebo Severozápad. Dotační podvody o kterých se ví je jen špička ledovce protože není politická vůle přidělování dotací zprůhlednit. Vadí mi, že mi úředník nařizuje pod pokutou co smím a co nesmím. Vadí mi že pod pojmy boj za demokracii, vlastenectví a lásky se skrývá jen boj o peníze a politickou moc.

0 4
možnosti

Jen je trochu zádrhel v tom, že ty daně, co utíkají, EET nepodchytí. Ty úniky jdou úplně jinou cestou.

5 1
možnosti

Jako já nevím, ano, nepřítel mého nepřítele je mým přítelem, ale pro mně to stále znamená, že dočasně budu přát Babišovi, aby vykořenil ty 25 let zde budované struktury nemakačenků, a až pak budu chtít poslat k šípku i samotného Babiše.

6 2
možnosti

Pak ale bude pozdě.

7 0
možnosti

J98i44ř12í 44V79l97a59c90h

13. 5. 2017 14:25

Náhodou já jako velký "xenofob" jsem poprvé našel shodu s "pravdoláskaři". Problém vidím v tom, že pravdoláskaři by Vámi popisované fáze nezavedli, jelikož s většinou vykonaných věcí souhlasí.

0 0
možnosti

"...hutně zaplněné Václavské náměstí..." bylo naposledy v roce 1989, ale to Vy jste ještě chodila s taškou na zádech do školy, proto nevíte jak to vypadá.

2 2
možnosti
Foto

Jestli reagujete, paní Marie, na můj příspěvek, to se pak krutě mýlíte. Bohužel... Nemyslila jsem to zle, a v mnohém dávám protestujícím za pravdu. Tyto trapné politické záležitosti se ale musí řešit jinak - máme přece 5 měsíců před volbami... Ty snad rozhodnou - pokud přijdou ovšem k urnám rozumní lidé... [>-]:-/

0 1
možnosti
  • Počet článků 683
  • Celková karma 44,16
  • Průměrná čtenost 20243x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články