Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

Já s biflování souhlasím. Porovnejte čínské děti s českými. Čínské jsou o mnoho chytřejší a proč?Jakmile dáte dětem na vybrání jestli biflovat nebo učit jen když chtějí tak co si myslíte že si vyberou? Dnes každý ministr školství jen vymýšlí blbosti dokonce každé 4 roky. Začala s tím Bůzková, která si svoji dceru dala do soukromé, hlavně že školství rozvrtala. Dříve kdo měl maturitu tak jste věděli že je chytrý ale dnes jí má kdekdo. Dnešní školství v ČR upadá a už se dohromady nikomu nepodaří dát ho dohromady, mohou za to politici a né učitelé.

16 1
možnosti
VV

Souhlasím, ovšem až na úvod. Biflování přeci není opakem onoho "učit jen když chtějí". Biflování je snaha mechanicky zapamatovat bez pokusu pochopit.

0 1
možnosti

Bohužel, je to tak, kvalita vzdělávání klesá!

:-)

2 0
možnosti
Foto

Jak klesá, padá geometrickou řadou rychleji a rychleji, každý den a rok jsem toho svědkem !!!!!!

1 0
možnosti
Foto

I42v20o 36P21a15t57t53a

22. 4. 2017 10:37

Nejen vzdělávání dětí státu navzdory. Zde platí: Čím sociálnější je státní sociální politika v dnešnímdeformovaném pojetí, tím více na ní doplácejí pracující rodiče.Aby toho nebylo málo, tak ministryně M. Marksová usilovně buduje paralelní policejní sbor OSPOD (čti Barnevernet), zaměřený na kontrolu rodin s dětmi pracujících rodičů!!

12 0
možnosti
Foto

Dovolím si jen dodat něco k nucené inkluzi na základních školách, konkrétně k šikaně Velmi často jsou totiž šikanovány právě ty "jiné" děti. Protože běžné děti dokáží velmi dobře vystopovat, co je u jejich handicapovaného spolužáka spouštěčem nežádoucí reakce. Když například o autistickém dítěti víte, že je přecitlivělé na hluk a že ho přivádí k šílenství práskání sáčků a začnete o přestávce v jeho přítomnosti tuhle činnost provádět jemu přímo u ucha, co se asi stene? To dítě přejde do záchvatu, což je ten moment, kdy může někoho praštit. Mám v tomto směru dost informací od rodičů, jejichž děti byly terčem takovéto šikany. Vlastní zkušeností naštěstí nedisponuji, protože nás systém nedonutil dát dceru do běžné školy (už jen počet dětí ve třídě by pro ni byl hodně náročný), ale zůstat ve škole pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.

Jinak se mi ale článek líbí, ráda se dozvím pohled na věc z různých stran.

3 0
možnosti
Foto

chování dětí na rozdíl od dospělých není zatíženo společenskou konvencí a je proto přirozené a tím pádem i surové. V přírodě i v dětských kolektivech to slabí jedinci snadné nemají. S tím se nic nenadělá.

0 0
možnosti
LS

K inkluzi -Inkludované dítě by mělo právě zažít v inkluzi pocit úspěšnosti, tím že má tzv.. úlevy a je jinak ohodnoceno proti zdravým spolužákům .Mělo by být chváleno za sebemenší pokrok či náznak pokroku .Tím by se mělo začlenit a vyrovnat spolužákům. Otázka je , že spolužáci to vidí to jako nadržování , nechápou že spolužák je nemocný na duši a nebo má nějakou poruchu. Úroveň školství klesá částečně i proto , že musíme i těm slabším dětem nechat zažít pocit úspěchu neodepisovat je Proto, rodiče dětí které jsou úspěšné i bez pomoci , hledají cestu jiného než státního vzdělávání.

K jazykové vybavenosti dětí :Osobně jsem pro aby děti uměly jeden cizí jazyk pořádně , nedávala bych dva cizí jazyky na ZŠ. Nemáme mnohdy ani kvalitní učitele a tápou v tom všichni, učitele je o lekci dál než děti. Dělejme jeden jazyk a pořádně, nehledě na to že mnohým dětem dělá velký problém jejich rodný jazyk.

3 0
možnosti
SB

Bohužel to vidíme s manželkou úplně stejně :-(. Místo abychom se inspirovali Finskem nebo Holandskem, tak jdeme zase proti proudu. Nemám rád konspirační teorie, ale názor, že ČR potřebuje poslušné dělníky do montoven bez vlastního názoru, odráží směřování našeho školství. Kdyby se to dělalo aspoň cíleně, ale myslím, že je to zase jen z blbosti :-(.

13 0
možnosti
MK

Malá poznámka k těm státním maturitám:

To není o tom, že budoucí jaderný inženýr musí umět stejně dobře česky jako televizní moderátor a budoucí moderátor stejně dobře počítat jako astrofyzik. Je to o určité minimální, státem garantované úrovni vzdělanosti. Dříve byla maturita celkem pojem a co se s ní postupem času stalo? Téměř bezcenej cár papíru, kterej může (a má) kdejakej blb, včetně funkčních negramotů.

15 1
možnosti
LS

Upřímně , letos si žáci stěžovali na dání témata slohových prací . Témata byla OK. Dalo se vybrat , mnohé z těch témat byla jen práce s textem nic víc. Přesto se jim to zdálo těžké, sesmolit 250 slov k tématu.

4 1
možnosti
JK

Docela hezká analýza.

Bohužel navrhovaný systém řešení problému je jen bohapustý blábol.

0 0
možnosti
ZB

Autorka správně vystihla a pojmenovala problémy základního vzdělání v Česku. Bohužel v tomto tunelu není vidět světlo na konci. ČSSD dokáže zničit úplně vše. Pamatujte na to při volbách!

13 1
možnosti
JK

Souhlasím a potvrzuji z praxe vše v článku řečené.

7 0
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,38
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články