Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E56v32a 45K97o47l24á78ř58o23v88á 1324900112462

On ten Donik neni nijak schopny podnikatel. Svuj majetek zdedil a svym obchodovanim vice prodelal nez vydelal.

0/0
14.5.2017 17:54

J92a57n 86J17e12n23i52c 1954114157964

Paní Šichtářová rád Vás čtu a mám rád i Vaše nevšední postřehy nebo pojmenování věcí. A tak se budu muset vrátit k tomu jak jste zde bagatelizovala komunisty, jestli nemáte čas od času takový malý "výpadek".

Třeba Vaše potorovací schopnosti ohledně vykolejení nemohu sdílet. Trump dal jasně najevo Putinovi útokem v Sýrii, že je čas si sednout ke stolu a popovídat. Počet obětí tomu docela odpovídá.

Jediný, kdo je z toho zcela evidentně vykolejený je hrád. Tam bude asi chvíli trvat, než se na nějaké koleje vrátí. A to by prý měl jet v dubnu do Bílého domu. No uvidíme :)

Takže dnes karma určitě ne.

Tož tak.

+1/0
18.4.2017 12:02

J37i14ř26í 49Ř13e96z71n37í42k 4162452443255

Existuje pojem "nový protekcionismus", takže nelze říci, že by snad tento jev ekonomická teorie nepopisovala, případně že by jej paušálně odmítla.

0/0
18.4.2017 11:38

P62a29v85e13l 74S70z68i31r49o96t27n87ý 3112524434820

Dobrý večer paní Šichtařová, rád čtu vaše blogy a většinou i tak nějak souhlasím. Rozhodně nejsem ekonomicky fundovaný pro to, abych se s vámi přel o ekonomice. Tak si dovolím jen dvě poznámky:

- Před koncem intervenci ČNB celá plejáda známých či méně známých ekonomů predikovala co se stane po konci intervencí. Bez ohledu na věhlasnost zmíněných ekonomů - neodhadl to nikdo. Tak si tak přemýšlím jestli podobně jasné predikce stejných ekonomů budou podobně fungovat i v jiných případech.A ono je to podobné i s politology.

- Nevěřím, že "Doník" chce doopravdy zaútočit na KLDR. Je to pragmatik a zřejmě tvrdý obchodník. Takže ukazuje, že svá slova myslí vážně a přitom Severokorejcům diplomatickou aktivitou bere půdu pod nohama. To je špatně ? Svět doposud Kimovi2,3 jen planě hrozil. A teď tam jedou válečná plavidla USA. Všimli jste si, že po x-letech nečetla zprávy v severokorejské televizi afektovaná moderátorka, nýbrž uhlazený moderátor ? A že stanovisko KLDR tlumočil jakýsi náměstek ministra v obleku a klidným hlasem ? Jasně, "mlel" si pořád to své, ale já určitou změnu vidím. A podle mě to mají na svědomí ty válečné lodě. Při pohledu na ně mě napadlo, že Kimovi se už nebude spát tak klidně, ať si navenek říká co chce.

+3/0
17.4.2017 21:03
Foto

J43i60r30i 39B11i19l20i61n18a 5208910607

Vazena pani, diky! Napsala jste to presne, jak to ja i moje manzelka tady na Yukonu citime. Akorat ze bychom to nedovadli tak strucne a vystizne napsat. R^R^R^

+1/−1
15.4.2017 19:36
Foto

J63a67n 40K56u22l70í53s81e37k 8497303408461

Nene, Jirko, autoři článku vůbec nic přesně nenapsali a výstižně už vůbec ne. Článek sice má tu a tam pravdu, ale jeho tón naprosto odmítám. Ostatně, chytří propagandisté vždy míchají částečnou pravdu s totálním lži, což se článku podařilo, i když zřejmě ne úmyslně, jelikož autoři jsou zřejmě velmi neznalí americké politické scény.

Především není vůbec pravda, že Trump rozdělil společnost, v tom byl velmi úspěšný jeho předchůdce. Například se mu podařilo nacpat do chřtánu amerických voličů nefunkční univerzální zdravotní pojistku Obamacare, která byla naprosto bezprecendentně jako žádný jiný zákon v historii schválena striktně demokratickou většinou v kongresu bez jediného republikánského hlasu. Obamacare architekt o procesu schvalování Obamacare Jonathan Gruber zde: https://www.youtube.com/watch?v=G790p0LcgbI&feature=share.

Ano, nový zákon se nepodařilo dosud schválit, ale já vůbec nechápu, proč by to byla Trumpova vina. Republikáni měli na nový zákon čas celých 7 let! Co proboha celout tu dobu dělali? A takoví chytří lidé, jako autoři článku, tohle neví a hází vinu na neodhlasování zákona na Trumpa? Ono se to ale hodí pro manipulaci čtenáře, že ano, tak proč ne.

Rovněž autoři dosud nevypozorovali, že Trump je velmi flexibilní a není žádný dogmatik. Jelikož dogmatismus byla jedna z hlavních vlastností jeho předchůdce a soupeřky během volební kampaně, tak tato vlastnost se může jevit jako negativní nedostatek neboť to je právě to, co vždy od politiků je očekáváno a na co jsme si zvykli od Obamy a demokratů. Takže autoři napsali, mírně řečeno, tendenční blábol a mě nezbývá než si povzdechnout:

...ACH JO!

+3/0
16.4.2017 3:28

V75l86a16d98i60m11í53r 38V53e97t54e24š14k24a 2521185335932

Mám malinko pocit, že dnes se Vám to příliš nepovedlo :-P

+3/−3
14.4.2017 22:40
Foto

J64a77n 17K67u81l65í69s75e40k 8977603558931

Daleko stručněji řečeno než v mém dřívějším příspěvku nahoře...

0/0
16.4.2017 21:38

P39a89v91e34l 32D13u61d56r 1186484329195

Nezlobte se, ale to je uvažování nevolníka: za všechno může vladař: Jenže americký prezident není všemohoucí. Je zde jeho vláda, poradci, kongres, nezávislé soudy, CIA, což je stát ve státě, Pentagon....

+1/0
14.4.2017 19:34
Foto

M69a84r42t17i56n 11F73a13l54t64ý61n 9391176154508

Tento demagogický koktejl mixu dojmů a uměle pospojovaných a asociativně popřesunovaných faktů bez důkazních zdrojů je spíše odpadem; takovým fastfoodovým hamburgrem, který jenom prodáte buranům, kteří tomu nerozumějí a ve kterých vyvoláte dojem, že jedí maso.

Takový mám dojem z vašeho "ekonomického" článku já. Nikoli poprvé. Rv

+2/−2
13.4.2017 23:45

J39a84r70a 54R76a97n14k 1251336229881

Kdysi jste zde meli predpoved profesora Lichtmana a jasali, zkuste si precist jeho posledni predpoved a vubec, kouknete na net staci jen zadat jmeno a v anglictine otazku, treba jak dlouho tam jeste bude, nebo jak pokracuje vysetrovani Flynna a tak....

How Difficult Would It Be to Impeach President Trump? - People

people.com/politics/how-difficult-would-it-be-to-impeach-president-trump/

1 day ago - Among his critics, talk of impeachment began long before President Donald Trump even took office.

+1/−1
13.4.2017 20:47

J30a15n 70R47á56ž 1399843584210

Volba mezi DT a HC byla jen volba mezi špatným a horším. Bohužel!

Osobně doufám, že volbou DT se omezil vliv akademických liberálů a tamních vyznavačů pravdy a lásky jak na vnitřní, tak i na zahraniční politiku USA. Čili, že zmizí postupně absurdnost Obamovy nečitelné a nerozhodné zahraniční politiky, jejíž jediným viditelným důsledkem byl růst vlivu Ruska na Blízkém východě a destabilizace severní Afriky.

Jen se divím, že scénou pro "umravnění" Trumpa ze strany "ovladačů" , bylo zrovna téma zdravotní reformy. To mu měli nechat projít a facku mu dát při jiném tématu, aby pochopil koho píseň má zpívat.

+2/0
13.4.2017 17:21

V80l37a67d82i96m86í52r 48V73e38t62e27š26k62a 2321705465922

R^

0/0
14.4.2017 22:39
Foto

J54i21ř64í 69N18o94v67o79t67n41ý 6174187312541

Bohužel máte pravdu paní Šichtařová. ;-(

+4/−1
13.4.2017 17:04

J58i92ř68í 12K27u87č57e89r55a 5648501944596

Příznivci a odpůrci Doníka názorově pevnězafixovali svá kormidla a jali se urážet a nálepkovat ty druhé. Po raketovéakci je nutné začít s kormidlem silně šibovat, ale jak zrušit tu fixaci apřitom neztratit tvář. To je současné dilema znesvářených táborů. U některýchzdejší přispěvovatelů jsou to veletoče až úsměvné.

Že stát není firma je také fakt a příznivcitohoto dogmatu by měli zkusit transformovat sami sebe z občana dozaměstnance a zřejmě by jim to pak došlo. Snad si uvědomí, že jejichprotěžovaný budoucí generální ředitel tohoto státu z nich ty zaměstnanceudělá a odpůrcům doručí dle zákona (takže nedoručí) výpověď (k tomu se zatím nevyjadřuje),tak to totiž ve firmě chodí. Jenže pokud díky rozhodnutím GŘ běžná firmazkrachuje, bývalý GŘ je zavřen (ideálně) a zaměstnanci jdou makat jinam, krachy států jsou však jiné kafe apříkladů je dost.

Co se týká zařazení Doníka jakooportunistického protekcionisty (nebo naopak), úvaha trochu pokulhává zejménadíky užití cizích slov, které za sebou historicky skrývají několik významů,hlavně pro nás zasažených reálným socializmem. Nemám zřejmě Váš pohled na danáslova, a proto nemohu s Vaším hodnocením Donika souhlasit.

Dynamiku mezinárodních konfliktů a jejich vlivůna cokoliv, zejména na zbrojení si neodvážím hodnotit a Váš pohled beru jenjako subjektivní i přesto, že je napsán formou tvrzení. Připisuji to Vaší jisté„nafrněnosti“ plynoucí z úspěchů, ovšem z jiné oblasti vědění.

Raději si u Vás přečtu něco o Deutsche Bank,mimochodem problém byl zahlazen a Houstone nebylo potřeba volat (26.9.2016),nebo o intervencích protože víte, že „Měli bychom platit 24 korun za euro“(24.7.2015). S pojednáními o EET (různě) musím vyslovit souhlas, i když sepotvrzuje, že berňák není peklo, protože čerti, ti si občas zdřímnou a u kámoše v hospoděuž byli (ti první) 3x, zřejmě se jim tam zacyklovalo anonymní udání, nebo dobřevaří, prostě někde se děje chyba.

Piště dál, rád to čtu.

+6/0
13.4.2017 12:54

J71a14n 51R48á75ž 1199463394470

Problém Deutsche Bank byl účetně upozaděn, nikoliv zahlazen. Dřív nebo později se vynoří znovu

+1/0
13.4.2017 17:24

J56i21ř28í 71K25u26č28e20r41a 5658171174676

Nevidím v tom žádný rozdíl. Jen pohled účetního.

0/0
18.4.2017 10:29
Foto

P32a92v29e53l 57M44a63c65h10a29č23e45k 5951752263

"Ekonomická teorie už mnohokrát dokázala, že ....." - KAŽDÝ kdo toto napíše či řekne je předem deklasován, protože je mimo, nechápe souvislosti a nepochopil, že ekonomická teorie z minulého století a tisíciletí je zastaralá a téměř bez výjimky jí nelze obecně aplikovat. Naopak, minulé roky, dokonce i naší kotlině, prokázaly, že volná (kouzelná, samospasitelná či jak jí chcete nazvat) ruka trhu je již jen chimérou a relikvií z doby dřevního kapitalismu.

"Překvapivé ovšem bylo, že i finanční trhy, .............. kouzlu Donalda Trumpa propadly. " Co to je za výrok? Což jsou finanční trhy čímsi nadzemským, nadlidským?? 8-o Finanční trhy odrážejí nálady a předpoklady investorů a jen doložily, že Trump skutečně dokázal oblbnout značnou část veřejnosti, dokonce i obvykle zdrženlivé investory. Ale použít citovaný výraz může maximálně tak literát, ale ne obchodník a už vůbec ne ekonom. Ačkoliv.... autorka je literát a ekonomem jen nazývána, tak je to asi v pořádku.

Jako už mnohokrát, se potvrdil špatný odhad autorky, která 9.11.2016 napsala (a opravdu to stojí za přečtení):

"Každopádně jedno víme jistě: Zatímco vítězství babi Hillary by byla trochu nuda, s kačerem Donaldem začíná ve finančním světě ta správná bžunda. Finanční trhy se ho totiž převelice bály. A tak je naprosto logické, jak nyní musí zareagovat: Propadem.

Propad bude všude, kam se podíváme: U akcií. (Protože cla nejsou pro akciové podniky žádnou výhrou.) U dolaru. (Protože propad akcií není pro dolar nic dobrého.) U výnosů dluhopisů. (Protože na zvýšení amerických úrokových sazeb ještě letos nejspíš můžeme zapomenout.) U ropy. (Protože Trump podporuje zvyšování neekologické těžby ropy z břidlic.) U mexického pesa. (Protože Trump a mexičtí imigranti se vzájemně nemají zrovna v lásce.) U ekonomiky. Ano, u ekonomiky jako celku."

Autorka není ekonom, je populista, nechápu ty, kdo jí vnímají jinak, než jako beletristku

+7/−2
13.4.2017 12:24

E91v41a 97H83a24s21n46í57k82o54v72á 1404711446334

Doník nesplnil ani blbý slib, že pozve Zemana do Bílého domu. Když nezvládne takovou prkotinu, jak má zvládnout předvolební sliby?

Jestli je jeho podnikání podobně chaotické, tak nechci vidět stav jeho podniků. ;-D

+2/−3
13.4.2017 10:51

V84o87k51o13u80n 57V29l31a60d11i74m81i55r 8912158369298

On to opravdu slibil, nebo to jen publikoval hradni mluvci Ovcacek?

+3/0
13.4.2017 14:52

I50v12o 28P98e66t32r92o55u85š 9452459973849

Je zajímavé, jak přesně Markéta vystihuje mé pocity. Prakticky ve všem.

Ještě, kdyby přidala větu, že ona patří do třetí skupiny, která by volila Trumpa jen proto, aby nastala změna a rozvířily se zatuchlé vody. Pokud by tedy nevolila toho třetího, tedy libertariána, o kterém nevím víc, než že je libertarián.

A když tady Robert Horáček kritizuje, že je "odborník na všechno"; kéž by v oborech, ke kterým se Markéta vyjadřuje, reálně nepůsobili "odborníci" o řád horší.

+2/−1
13.4.2017 9:51
Foto

P14a91v30e75l 43M35a92c91h93a67č72e19k 5461822483

A to ještě horší být mohou? 8-o

+1/−1
13.4.2017 12:25

J39a89r65a 77R28a53n88k 1681256339271

Pani Marketa ma v necem pravdu, ale sve nazory meni presne tak jako Donik;-)

+2/−1
13.4.2017 20:50

R64o58b57e94r22t 82H33o75r96á82č60e79k 5572796436365

V poslední době pozoruju, že odborník na jeden obor se při určité míře popularity považuje za odborníka na všechno. Nakonec nám o mezinárodní politice bude přednášet Leoš Mareš nebo Jiří Pomeje...

+9/−3
13.4.2017 9:25

E56v44a 55H89a30s48n53í26k94o78v67á 1794411246324

Tohle je blog a ne univerzitní přednáška. Tady se prezentují názory. ;-)

+2/0
13.4.2017 10:49

R15o51b26e69r44t 44H97o54r88á85č70e84k 5652786206185

Vždyť co dělám jiného?

+1/0
13.4.2017 12:00

A96l83e26š 42M34o69r43b96i25c15e40r 2109432245521

Jirka je bůh!

0/0
13.4.2017 10:59
Foto

P44a82v59e54l 37M40a20c98h91a57č88e65k 5141582633

V jaké oblasti je podle vás autorka odborník?

+1/0
13.4.2017 12:26

J86i47ř83í 69Z70a94p24l81e96t44a18l 2290538382134

Od jednoho z nejaktivnějších diskutérů na iDnesu, který navíc téměř výhradně diskutuje stylem totálního výsměchu svým názorovým oponentům, takový příspěvek opravdu sedí:-)

+3/0
14.4.2017 2:06

J97i21r73i 42V35r12a15b33e82c 3773862845339

Jistý pán v Rusko mu pomohl na trůn a jistý pan u nás si čůral při jeho volbě blahem do gatí.

Dobře jím tak,

+6/−1
13.4.2017 8:54

J83a45r13a 38R47a61n27k 1921256729531

Jeste neni vsemu konec, tady se stale vysetruje uz asi 8 lidi, kteri chudaci netusili, ze rusky konzul Kisliak ma nacucnuty telefon:-)

+1/0
13.4.2017 20:52
Foto

J56i29r11i 62B20i28l21i66n69a 5888590777

Jaro.....R^

0/0
15.4.2017 21:10

J90o71s32e60f 80H23a11v91r83á20n89e96k 9611401784

Tentokrát - jako kdyby tenhle dort pekl pejsek s kočičkou.:-)

Ale s tou bublinou souhlas.

+3/−1
13.4.2017 8:46

M80i90l21o19š 81D47v30o84ř16á11č52e23k 2635658290254

Ten clanek je jako prave z vody vytazeny mokry uhor.

+2/0
13.4.2017 8:32

P44a34v67e21l 66S24ý10k46o78r24a 4794696462384

Selfíčko vždy a stokrát jinak.....tak na to se těším... asi nejvíc.

+1/0
13.4.2017 8:29

M13i10l78a49n 39S74t58e78h76l39í70k 7850269593371

A zrovna tady to poslední je hodně nepodařené. :-)

+4/0
13.4.2017 9:32

Z10d46e36n63ě93k 55B71á92r28t21a 6659892737390

Karma."Lidového Doníka" provázela ulhaná agresivní kampan,ale jeho voličum to vubec nevadilo.Pokud někdo nechápe význam slova populismus,je to co předváděl lidový Doník.Říkat,to co chtějí lidé slyšet,bez ohledu na to zda je to vubec realně proveditelné.I v Česku byl Doník "borec",oslavovaný především komunisty a ruznými "vlastenci".Mezi volební kampaní a reálnou politikou je propastný rozdíl a to by si i u nás lidé měli uvědomit.Takhle to v realitě vypadá,když se zvolí populista,sliby jsou zapomenuty a zbývá jen plácání se v realitě s předváděním svého ega...

+4/−7
13.4.2017 8:15

J67a67r59a 47R76a96n52k 1431246359541

Ano, "Lidovy Donik" probudil ve vetsine tech, kteri ziji na podpore uz generace, nacionalisticke monstrum, takze se k nemu zacali hlasit KKK, nepamatujete na krasneho Milo Yannopoulos, ci tak nejak a ted pujde brzy Bannon, protoze si dovolil byt v Times na predni strance, pak KellyAnn Conway....legrace teprve zacina.

+1/0
13.4.2017 20:56

J65a64n 57J37e50n80i97c 1504184787764

Trochu plácáte, ale máte na to právo. Možná byste mohl přidat nějaký příklad, jak plní sliby demokraté a kam přivedli svět za vlády Obamy. Myslím, si, že mají úžasný primát. Nobelovu cenu za válku asi zatím žádný prezident nedostal... Možná budete vědět, kdy se podařilo Obamovi zavřít Guantanamo... Já to zatím nezaznamenal, ale mohu se mýlit...

0/0
18.4.2017 13:23



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.