Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88a61n 49J64e98n83i89c 1444594927814

Paní Šichtářová, s těmi dotacemi a to jakou medvědí službu u nás dělají souhlasím. Nikdy tu nekvetla taková korupce a nikdy se tak nesmyslně neutrácely peníze jako po vstupu do EU. A když už se udělá nějaký dobrý projekt, tak je to předražené a v mnoha případech šité na udržitelnost 5 let...

Ale ty banky, to je problém a nejen banky. Způsob, jak se privatizovalo a komu se banky, pivovary (vlastně v té době taky součást banky) a další lukrativní firmy prodaly, nevede k ničemu jinému, než k tunelování. Takže až se to dostane do stavu, že už nebude z čeho ždímat, tak to dopadne jako s OKD. Takový další horký kandidát je Veolia. Místo toho, aby se investovalo, obnovovalo, rozvíjelo tak se udržuje, zdražuje a ždímá... Nejsem ekonom a možná to ekonomům připadá správné, ale osobně si myslím, že je to cesta do pekel. Nakonec to zaplatí o5 daňový poplatník... Takže i to je jeden z důvodů, proč nemáme více. A bude hůř, páč naši "moudří" osvícenci ve vládě už prodali většinu toho, co mělo nějakou hodnotu. Takže se peníze stále víc a více budou stěhovat od nás pryč, nikoliv k nám... A to nemluvím o různých fiktivních fíčkách, které odlévají objemy srovnatelné se zisky a dividendami...

Jinak s tím co dělá "všeuměl" kudrnáč Bohúš nastavuje zrcadlo naivity svých voličů. Takže po volbách si můžeme sečíst, kolik takových lidí u nás pořád je... Snažit se zlepšovat a dohánět západní Evropu tím, že budu nivelizovat mzdy, se může zrodit jen v choré socanské hlavě...

Tož tak.

0/0
6.4.2017 11:48

R21a42d73e38k 60S91e11m61a 3682488523680

člověče, zajděte si pro jistotu na psychiatrii

0/0
29.3.2017 16:09

P51e38t56r 35G39r79u76b21e24r 2797376612735

Určitě ale za to může Putin.

0/−2
28.3.2017 9:15

B69e32d87ř31i28c90h 54V56e10v71e57r36k38a 4540225471519

Za všechno nemůže Putin. Např. za vlastní hloupost si člověk může jen a jen on sám.

+1/0
28.3.2017 10:30
Foto

P89e11t45r 92H96a35n52n57i59g 5646814815664

Paní Šichtařová, ten úvod je skvělý. Musel jsem se srdečně smát, neboť mi velice připomíná mé potýkání s podobnými nepřekonatelnými překážkami, a mé konání ve stylu Pat a Mat.

0/0
27.3.2017 12:06

B41e15d21ř64i89c69h 23V39e50v56e96r21k51a 4660975971109

Hleďme, předseda politické strany, který své tvrzení, že "není politikem" zdůvodnil slovy, "nejsme v Parlamentu, pouze na některých radnicích" a následně v této souvislosti začal hrát "mrtvého brouka".

Resp. zde je ten jeho celý "otíkovský" příspěvek:

>>Nejsem politik. Nejsme (Strana zdravého rozumu) v Parlamentu, jsme pouze na některých radnicích mimo Prahu.<<

0/0
27.3.2017 12:15

P34e63t72r 71B88ü35r25g80e71r 4957456737670

Nějak mi tam chyběla reakce na skutečnost, že zde generovaný zisk zahraníčních korporací odtéká pryč.

0/0
27.3.2017 11:35

R36a72d74e42k 39S51e25m73a 3642528343220

a co jako? jsme v EU - volný pohyb osob a kapitálu

0/0
29.3.2017 16:11

D49u53š48a80n 55M68a53t59o58u39š27e18k 7943520790945

A jako nic, kdyby se alespoň z větší části reinvestoval.

Jenže tohle je bezohledné dobývání renty, v okamžiku kdy už budeme příliš drazí z hlediska pracovní síly, potáhnou dál.

To není udržitelný směr a už vůbec ne cesta k rozvoji, naopak je to začarovaný kruh a vrhá nás to stále znovu a znovu do ranku rozvojových zemí a kolonií..

+1/0
30.3.2017 9:21

B82e27d72ř76i65c82h 30V34e46v18e36r56k81a 4360695211489

>>ve Francii jsou prezidentské volby v podání M. Le Pen o vystoupení z EU a znovuzavedení franku<<

Paní Šichtařová, co znamená, že nějaké volby jsou v "něčím podání o něčem"?

+2/0
27.3.2017 10:49
Foto

J59i48ř80í 76H98e25r37m91á23n18e96k 4546652472860

Jistě. Takové jsou skoro každé volby.

0/0
30.3.2017 7:38

B71e30d89ř46i78c56h 55V66e33v23e44r47k41a 4960775321699

Ne. "Skoro každé volby" rozhodně nejsou... "takové"... jazykoprznivé.

Ale aby vy jste nepřispěchal "na pomoc", to by bylo opravdu hodně... divné...

0/0
30.3.2017 9:34
Foto

P16e69t44r14a 98H27a82v11e44l84k51o73v32á 8793803692

Odlišné země v EU jsou v odlišných ekonomických cyklech a rozpočet EU je založen na principu solidarity a vzájemné spolupráce. Projekty kofinancované EU pak činí určitý zlomek finančního rozpočtu zemí. Proto bych čerpání dotací z rozpočtu EU v žádné ze zemí úplně nezrušila, v řadě projektů mohou mít stimulující efekt. Problematické bylo řešení finanční krize Řecka formou politiky utahování opasků, jež jejich dluh neumořila, ale ještě zvýšila. Přiblížení danění jednotlivců francouzskému anebo britskému modelu by patrně nevedl k odlivu mozků do zahraničí, ale obecně, jak píše autorka, je u nás problém nižších platů, jež do budoucna zakládají na nízké důchody a řadu dalších např. sociálních problémů. Vyšší míra zdanění zisků zahraničních firem, by se měla provést v konzultaci s největšími investory, kteří se pak mohou sami rozhodnout, zda v ČR budou podnikat a vyvádět své zisky skrze matky do zahraničí, většinou se to dělá formou předražených zakázek matek dcerám, anebo zda zde budou danit. Nemyslím si ale, že by někdy např. Sobotkova vláda byla schopna sebrat zahraničním firmách, jak píše M. Šichtářová veškerý zisk. To by samozřejmě tyto firmy odešly a ubyla by pracovní místa.

+2/0
27.3.2017 10:35
Foto

M49i84l61a45n 33S42l90a13n81i56n63a 4643778953944

Hmmm ... jsem tu sice zelenáč a jen se rozkoukávám, kolik lidí se ke všemu vyjadřuje. Proč ne. Ovšem mám takové podezření, že paní Šichtařová neexistuje. Viděl ji někdo někdy ?;-D

0/−3
27.3.2017 0:52

J45a84n 36J48e94n13i82c 1714124177444

Jistě, v TV.

0/0
6.4.2017 11:34

K43a70r13e91l 11N43o63v77o90t21n25y 2861465729780

"Takže raději zrušme příjem dotací z EU, rázem na tom bude státní rozpočet líp, korupce se omezí, a současně nebude tolik potřeba tlačit na daně. Země nezbohatne tím, že zvýší daně. Země nejdřív musí zbohatnout, aby si mohla dovolit takový luxus jako vysoké daně."

-- do kamene tesat, to rikam uz dlouho...

+10/−1
25.3.2017 13:35

L40u31b51o63š 28U33l48r89i16c87h 5951400848654

Jasné, Česko už nemusí stavať ani nikdy opravovať diaľnice, vlakové trate,nemocnice, investovať do hasičov, polícii...., tak to potom áno, rozpočet v prebytku aj s minimálnymi daňami, Česi vymysleli zase perpetuum mobile ;-D ;-D

+2/−4
26.3.2017 10:52
Foto

I66v22o 58P38a87t98t29a 9982880552290

Víte jaký je rozdíl mezi paní Markétou Šichtařovou a ČSSD ohledně daní? Žádný! Ani jeden z nich neví o čem mluví, resp. píše. Není to až tak překvapivé, když se o daně přou tři monetární ekonomové (Markéta Šichtařová, Michal Pícl a Aleš Chmelař) a jeden prehistorik (Špidla). Důkaz: Při hrubé mzdě 25 000 Kč (úplná mzda 33 500 Kč) u bezdětného, svobodného je údajná daň z příjmu 2 955 Kč ...a o tom se všichni jmenovaní ekonomové baví. Přitom do daní patří navíc 90 % z odvodu sociálního pojištění a 80 % zdravotního pojištění! Proč? Protože z těch peněz plátce vůbec nic nemá v žádném časovém horizontu! 90 % sociálního "pojištění" jde přímo důchodcům na starobní důchod a 80 % zdravotního pojištění jde na ošetření důchodců a dětí (platby státu na státní pojištěnce kryjí cca 20 % skutečných nákladů zdravotní péče). Ještě uvedu jak by měly vypadat údaje na PRAVDIVĚ vyplněné výplatní pásce.

+2/−1
25.3.2017 10:31
Foto

I11v98o 15P82a29t97t89a 9742250722600

U svobodného, bezdětného s platem 25 000 hrubého by měla správně vyplněná výplatní páska vypadat následovně: Mzdové náklady zaměstnavatele 33 500 Kč. Daň: 13 030 Kč. Nemocenské pojištění 500 Kč. Zdravotní pojištění: 675 Kč. Čistá mzda 19 295 Kč. Předem zodpovím otázky čtenářů: 1. Na výplatní pásce chybí hrubá mzda, protože se jedná o umělý konstrukt. Ekonomy nezajímá, kolik si pracující ve skutečnosti svojí prací vydělají! Ekonomy zajímá až částka, kterou se sami rozhodli pracujícím ponechat. 2. Chybí zde také platby za zaměstnavatele. Jedná se o divadélko pro důvěřivého občana v podobě hry na odvod SP a ZP k tíži zaměstnavatele a dále odvod téhož zdravotního pojištění k tíži zaměstnance. Vše strháváno stejnou mzdovou účetní v rámci jednoho pracovního úkonu. Zbývající část SP je důchodová daň. 3. Nemocenské pojištění je část sociálního pojištění ze kterého čerpáme náhradu mzdy při onemocnění a dále peněžitou pomoc v mateřství, ošetřovné, vyrovnávací příspěvek v těhotenství a v mateřství. Více na adrese: slideplayer.cz/slide/2628016/

+1/0
25.3.2017 10:54
Foto

P30e47t87r 20M94o80o96s 6142155127

JInými slovy, pane Patta: ani tak nevadí současná výše sazby DPFO, daleko více občana i firmy zatěžují odvody na ZP a SP - zvláště pak těch 34%, které odvádí zaměstnavatel navíc ze svého nad rámec výše hrubé mzdy každého zaměstnance. Tento jev v konečném důsledku zkresluje cenu lidské práce a je jednou z příčin strukturální nezaměstnanosti a hlavně nízkých mezd.

Chápu, že strašák daně z příjmu fyzických osob zní dobře zvláště mladým libertariánským ekonomům - ale pes je zakopán úplně někde jinde.

Ovšem je také pravda, že ZP a SP jsou pouze skryté formy daní (pouze nazvané "pojištění", i když charakter pojištění ani náhodou nesplňují) a zdali jsou využívány pouze k účelu, k jakému byly původně vytvořeny, o tom bych si dovolil s úspěchem pochybovat. :-/Rv[>-]

0/0
25.3.2017 20:39
Foto

I77v22o 33P98a66t58t57a 9732580402420

Dovolím si Vás doplnit. Peníze odvedené zaměstnavatelem na SP a ZP jsou ve skutečnosti peníze pracovníka, protože si je svojí prací vydělal. Sám se divím zaměstnavatelům, že přistoupili a stále přistupují na podvodnou hru MF ČR, protože se tím shazují jako plátci mezd. Například místo hrubé mzdy 25 000 Kč ve skutečnosti platí mzdu ve výši 33 500 Kč. Souhlasím s Vaší úvahou o netransparentních tocích peněz odváděných na pojištění. Např. u zdravotního pojištění se od plátců přelévá cca sto miliard korun ročně na zajištění zdravotní péče pro důchodce.

+2/0
25.3.2017 21:33

D95u44š27a33n 43M17a86t89o15u64š68e92k 7163910200495

Obávám se že tak jednoduché to není, ano zčásti je nízká mzdová hladina dána neúměrně vysokými odvody, nicméně bylo by naivní se domnívat že po zrušení všech odvodů zaměstnavatele stoupnou mzdy úměrně těmto odvodům,navíc by stejně stoupala inflace, takže by se zvyšující mzda tak jak tak zčásti rozmělnila.

Skutečným problémem je totiž údajná nízká produktivita práce, ta je bohužel dána přidanou hodnotou a ekonomika čr co montovna dílů s nízkou přidanou hodnotou je v tomto ohledu špatně strukturovaná a velmi úzce zaměřená.Navíc neúměrná podpora korporací, včetně domácích, vede k minimálnímu rozvoji malých a středních firem, které mimochodem tvoří v německu páteř ekonomiky.

Nízké mzdy navíc nedovolují masivní rozvoj služeb,neb malá kupní síla a všechny vlády tupě podporují zahraniční investice velkých ivestorů ,jejichž cílem bývá hlavně dobývání renty s vidinou dobré geografické pozice, malých mezd=dobré návratnosti a zisku a kvalifikované pracovní síly. Na domácí produkci kašle,čímž podrývá domácí kapitál a podporuje jeho odliv.

Je potřeba si prostě natvrdo přiznat že nás naše vlády úspěšně dovedly do pozice kolonie a rozvojové země ,která vyváží ven v uvozovkách dřevo - ono i tohle se kupodivu děje - a zpátky dováží nábytek, který prodává přes zahraniční řetězce...

Navíc je bohužel trend již zřejmě nevratný, dnes jsme na odbytu a průmyslu závislí daleko více než je zdrávo a holedbat se podílem průmyslu a obrovským přebytkem zahraničního obchodu ,aniž by to ale znamenalo výraznější posun ekonomiky k sektoru služeb(vyspělé země) je známkou mdlého ducha..

0/0
30.3.2017 9:39

D77u14š48a12n 83M50a26t32o86u80š82e62k 7483420110665

Prosím vás kdy jste naposledy viděl výplatní pásku?Všechny vámi uváděné údaje tam najdete, i když je pravda že odvody zaměstnavatele jsou v kumulaci..

Koneckonců hra na průměrnou hrubou mzdu, je sama od sebe nesmyslná, důležitý je celkový mzdový náklad, což je právě superhrubá mzda-a ta na pásce je také

0/0
30.3.2017 9:26

M41a27r33t13i70n 85Š60i73k 6201231981467

Solidní politická agitka. Ale nic víc. K zamyšlení je už výchozí předpoklad, cituji : "Vzhledem k tomu, že ČSSD v předvolebních průzkumech dlouhodobě ztrácí...", což není pravda, minimálně včera zveřejněný průzkum CVVM přisuzuje ČSSD 22% voličských preferencí. Mohu si o nich myslet kde co, ale těžko mohu nevidět, že kolem této hranice v rámci statistické chyby, se ta strana pohybuje delší dobu. Stejně tak odstup od ANO je delší období asi 10%. Dlouhodobé ztrácení vypadá opravdu jinak. Ale nač se zdržovat fakty, když klíčová je ideologie, že? Jinak myslím, že je dobře, když různé politické strany, mají od sebe vzájemně rozdílné ekonomicko - politické koncepty. Volič si může z nabídky vybírat. Progresivní zdanění k receptům soc.dem. stran tak nějak patří. Zavedení Eura je další nabídka předložená voličům. Jsou argumenty pro i proti. V článku jsou však popsány jen nějaké nálady Poláků, M.Le Pen a Italů. Argumenty žádné. Ale co čekat, o ty totiž nejde a fakty se zdržovat je tak nudné. Proč si kazit úžasný příběh pravdou, že....

+4/−10
25.3.2017 8:04

T18o28m27á17š 55T18a79t69í20č38e57k 5550272930468

K tomu není potřeba dodávat vůbec nic. R^

+2/0
25.3.2017 6:51

D62a33n33a 50Š72u63m12o61v88á 1675179784909

Copak paní Šichtařová vlastně ČNB doteďka dělá s těmi miliardami eur, které už několik let masivně nakupuje, pouze prý aby oslabila českou korunu??? Což se mimochodem velmi podařilo.!

0/0
25.3.2017 6:09
Foto

T52o73m91á70š 50S78m23o67l62í75k 3171402616403

Vy nevíte co je cílem centrálních bank ?

0/0
25.3.2017 7:00

D55a13n68a 77Š84u75m49o97v49á 1855729364829

Ráda si poslechnu názor paní Šichtařové - je koneckonců na ekonomiku odborník.

+2/0
25.3.2017 8:23
Foto

T16o66m37á48š 47S39m88o27l45í45k 3861142486793

Tihle odborníci nás jen ženou do zkázy !

0/−1
25.3.2017 9:50

J77a98n56a 26S20t20e32h56l57í29k88o31v12á 2509540340166

toho se nedočkáte..

0/0
25.3.2017 9:59

D97a23n95a 17Š10u34m37o68v10á 1725239194669

Taky si začínám myslet. Paní blogerkuto v diskusích asi moc nebaví.

0/0
25.3.2017 11:14

J81a72n46a 94S70t97e92h68l61í26k59o58v18á 2189580260366

já ji snad nikdy neviděla reagovat.

0/0
25.3.2017 19:20

K47a71r21e39l 88S89t52r72ž76a73n29o57v19s46k18ý 1468905475

Dříve to byly zajímavé blogy podepřené spoustou argumentů, poslední dobou to jsou takové plácavé výkřiky do tmy pro honění karmy.

+4/−8
24.3.2017 20:58

M26i84c16h79a55l 40Z46á45k96o45u57c91k26ý 2774524721351

Tak jistou úroveň stále mají, leč částečně souhlasím pane Stržanovský. Ale tak, titulka to jistí:-)

MZ

+2/0
24.3.2017 23:55

T50o96m36á91š 82T93a32t92í34č73e20k 5520792510218

Áha, někomu se nelíbí kritika koblihářského příjemce dotací nebo socialistických rozdělovačů nakradeného. Nojo, někdo jim to tam házet musí. :-/

+3/0
25.3.2017 6:55

D27u69š42a40n 29M66a26t80o91u52š92e16k 7243840560505

souhlas

0/0
30.3.2017 9:39

K15a45m20i66l 49H63u54s42á89k 3834854305661

Dobrý den:Asi bych to euro neřešil nebotˇ jsou to jen předvolební hesla která se z většiny neplní,a když je prosazuje strana která k propadu svých preferencí míří někam jinam než na první pozici ve vládě.Po volbách to nebude jiné proto že strany nechtějí s tím nebo oním a bude jim hodně dlouho trvat než se vůbec na něčem shodnou a možná že to ani nestihnou a EU se rozpadne sama.V každém státě sice asi nevyhrají tzv populisti ale lidé už pomalu procitají a nelíbí se jim stav řízený z Bruselu touto nemsyslnou byrokracií.

+1/−3
24.3.2017 19:39

T36o92m27á93š 45T73a56t45í21č52e67k 5330262440498

Němci si svoje kolonie vzít nenechají.

+1/−3
25.3.2017 6:56

B88o86h17u17m76í32r 15Š16i68m83e71k 3621240984504

Takže protektorát ruského imperialismu je lepší?

+2/0
25.3.2017 10:18

K45a80m95i24l 65H59u74s22á77k 3214104155921

Vpřípadě jakékoliv války budu rád za každou pomoc a je jedno jestli mi pomáhá rus nebo američan ale určitě bych se nespoléhal na Bruselské úředníky proto že těm než něco dojde v těch jejich inteligentních hlavách tak už může být po všem a až budete mluvit o ruském protektoriátu zeptejte se rusa jak se měli v té době oni a jak jsme se měli i když pod diktátem my.

0/−1
30.3.2017 19:13

B91o52h42u32m29í15r 52Š12i75m77e53k 3431300854584

Bez Evropské unie a bez NATO je ruský protektorát nabíledni!

+1/0
30.3.2017 20:45

K20a72m20i42l 45H69u17s86á37k 3124784885241

Chápu vaše přesvědčení a nechci s vámi polemizovat je mi 50let a poznal jsem jak vy říkáte ruský diktát tak i poznávám diktát Bruselu který se sice nebere svobodu ale omezuje myšlení viz. nyní zbroj. zákon,rovné okurky bezdotykové baterie očkování domácích zvířat proti nemocem v době kdy se po EU pohybuje nekolik set tisíc běženců o kterých nikdo nic neví atd.Za rusa jsme sice svobodu neměli a přes to jsem nosil dlouhé vlasy až na lopatky a na komunisty jsem kašlal.Když chtěl člověk svobodu tak si jí našel.

0/−1
30.3.2017 21:34

B39o95h76u27m21í24r 26Š50i49m43e18k 3551470684124

Mně chyběla svoboda slova, svoboda shromažďování, svoboda vzdělání, svoboda náboženská a svoboda cestování. A laskavě nelžete mladším, že jsme tyto svobody měli! Svobodu nosit dlouhé vlasy a kašlat na komunisty jste mohl chtít jen tehdy, pokud jste chtěl zůstat na okraji společnosti!

+1/0
31.3.2017 13:43

K51a79m45i73l 26H12u14s10á67k 3694324835641

K čemu je mi svoboda slova když mě nikdo neposlouchá v hospodě za totáče bylo tolik lidí a běžte se tam podívat dnes a když jste potřeboval víc informací musel jste se víc ptát o to víc jste dostal odpovědí a s bohem na mě nechotˇte mám starosti sám se sebou než abych se zabýval někým jiným a s.cestováním do zahraničí nic moc proto že své peníze jsem investoval do svých dětí.

0/−1
31.3.2017 19:59

K15a30m50i25l 38H37u46s80á76k 3264184715411

A ještě dodatek je lepší sedět na Berounce nebo na Sázavě u piva než si nechat někde natrhnout zadek to myslím na letišti nebo na pláži od teroristů a můžete si vyprávět jak chcete že vám se to nestane .

0/−1
31.3.2017 20:07

B68e33d75ř33i88c32h 47V83e84v31e42r25k96a 4720345951189

Ano, brečet v hospodě u piva, nadávat přitom na Cikány, teď navíc máte jako nový terč pro vaše frustrace uprchlíky a muslimy - co lepšího si člověk může přát?

>>K čemu je mi svoboda slova když mě nikdo neposlouchá<<

>>Za rusa jsme sice svobodu neměli a přes to jsem nosil dlouhé vlasy až na lopatky a na komunisty jsem kašlal.Když chtěl člověk svobodu tak si jí našel.<<

Hezky se nám tu pan Husák odkopal. Typický frustrovaný člověk, kterým lze velice snadno manipulovat a kterého je velice snadné zneužít k uchopení moci - stejně jako to udělali komunisté v roce 1948.

Lidi, mějte rozum, opravdu zas musí zmanipulovaný "lid" způsobit instalaci dalšího totalitního marasmu, možná na dalších 40 let a možná trochu "plíživěji" než se to stalo v roce 1948? Opravdu si neumíte vážit svobody, kterou tu máme díky tomu, že jsme se přiřadili k Západu a opravdu chcete (ať už záměrně nebo z hlouposti) připravovat půdu pro to, aby se ČR stala opět ruskou gubernií?

0/0
4.4.2017 11:36

K57a87m39i60l 45H28u92s91á27k 3204324315741

Máte pravdu pane Veverka za druhé světové to byli hlavně muslimové a afričtí hoši kteří nasazovali svoje životy aby jsme se měli tak jak dnes a frustrace, tak to jen z takových jako vy. Nemáte doufám něco společného s panem Stropnickým ml.?

0/0
5.4.2017 20:21

B63e36d11ř84i42c79h 33V43e79v10e46r80k29a 4970175101419

Aha, tak nejen frustrovaný ale navíc i neuvěřitelně zmatený... Lidi jako jste vy prostě populisté velice snadno přesvědčí a dostanou přesně tam, kam potřebují - a vy pak píšete takové nesmysly, jaké píšete.

To vaše >>K čemu je mi svoboda slova když mě nikdo neposlouchá<< hovoří samo za sebe - jasně, "všichni jsou zlí" a ten, kdo předstírá zájem o frustranty vašeho typu, má pak neomezené možnosti, jak s vámi (resp. s nimi) manipulovat. Velice smutné, opravdu vás hluboce lituji. Úplně stejně jako tu hloupější část dělníků, které komunisté v roce 1946-8 obdobně jako dnešní populisté vás dnes, přesvědčili a dostali přesně tam, kam potřebovali. Je až děsivé, jak se historie v analogiích opakuje a objevují se pořád a pořád obdobní hlupáci, kterými jiní obdobní populisté tak neuvěřitelně snadno manipulují...

0/0
6.4.2017 14:48

K63a21m84i67l 68H29u41s80á33k 3154824415711

Máte tím určitě na mysly i těch ubohých 52% Britů a myslíte tím vaším západem Hitlera který okupoval Evropu a naši spojenci jen tiše přihlíželi ,na ty už se jednou spoléhalo a co se stalo?Myslíte tím ten dobrý západ který dostal Rˇecko Itálii Sˇpanělsko tam kde jsou?vděční za každou almužnu kterou jim Junker se Schucem a Merkelovou pošlou to je ten váš západ?Nejsem žádným přiznivcem Putina ale to neznamená že jsou všichni rusové parchanti a neženu nikoho do područí rusů tak jako vy tu prosazujete tu zlatou západní Evropu vedenou bandou z Bruselu.Jsme v EU 13 let a kolik jsme toho prosadilli jak nám EU naslouchá a jak se snámi domlouvá snad vidí každý a proto roste odpor proti takovému společenství atˇ se vám to líbí nebo né.

0/0
6.4.2017 17:34

K21a25m62i19l 67H16u23s22á40k 3534714745761

A ještě něco pane Veverko další frustrovaný a zmatený je dnes presidentem USA a další pomatenci jsou podle vás i Poláci,Madˇaři ,Slováci a většina Cˇechů a už i Rakušáci ale hlavně že máme vás který nám to vše vysvětlí.

0/0
6.4.2017 18:22



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.