Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Šichtařová, mám ráda Váš blog, i Vaše články, se zájmem jsem si přečetla i tento poslední o porodech. Ale to, o čem píšete se v žádném případě nemůže vztahovat na všechny ženy, budoucí maminky. Vy bydlíte tuším v Praze, jste známá osobnost, tedy máte již předem zaručeny všechny předporodní i poporodní akce, které k tomu náleží. Jsou ale maminky, které bydlí daleko od nemocnice, praktický lékař do vesnice dojíždí 1-2x týdně - kdyby při domácím porodu došlo k náhlé komplikaci, např. jako je výměna krve novorozence nebo matky, kdo by jim pomohl? Vaše rady se mi jeví poněkud nezodpovědné. A blahopřeji ke krásnému zdravému chlapečkovi. (Doufám - podle modré barvy zavinovačky). R^:-)

6 1
možnosti
OV

Přes mé výhrady k Blogu, gratuluji srdečně k dalšímu dítěti! V naší rodině se traduje, že početné potomstvo je požehnáním. Mě se bohu(dík)žel vyhnulo, ale je pěkné, že někteří lidé ještě mají velké rodiny. Přeji mnoho zdraví, štěstí a zdaru!

0 0
možnosti
OV

Umíte čtivé články, to se musí nechat. Umíte si vybírat témata a psát o nich tak, že vás karma nemine. Ale kromě toho umíte i pěkně fabulovat (lhát)....

Ve svém bloku píšete o tom, že naše porodnictví, internet a návody pro zdravotnický personál nebo přímo členy záchranné služby jsou plné bludu o možnosti vykrvácení plodů, pokud bude umístěn výše, než s ním spojená placenta..... Kromě toho, že je to blbost už z principu, a to je zřejmé každému, kdo má základní anatomická minima, tak lžete o tom, že je toho plný internet... Stačí jeden vyhledávací dotaz na Google, a první a jediné, co tuto "kravinu" zmiňuje, je právě váš Blog.

14 1
možnosti
KL

koukam, ze se z vas stava celebrita. skoda, vase starsi blogy byly o necem.

6 1
možnosti
JP

Gratuluji k miminku! Napsala jste to moc pěkně.

4 0
možnosti
IK

Gratuluju k pátému miminku. Je to návykové rodit děti :-), sama mám čtvrté a (bohužel) poslední. Je skvělé, že se netajíte tím, že rodíte doma. Chápu, že je to hodně intimní, ale v naší totalitní zemi, kde každé vybočení z normy je bráno jako pomalu teroristický útok, je důležité o tom mluvit. Zvlášť vy, jakožto inteligentní a úspěšná žena přispíváte k tomu, že se třeba časem něco změní i u nás.

Sama jsem rodila v porodnici pokaždé, ale pokaždé jsem si prosadila co jsem chtěla. Posledně jsem jejich monitor strhla a slezla z křesla :-). Ale je to stále boj. I když vidím velký pokrok oproti době před 9 lety, kdy jsem rodila poprvé. Ale tento pokrok je právě díky vám, co se veřejně vzepřou, díky řadě "extrémních" žen, které jsou slyšet. Díky nim máme i my, méně průbojné, lepší podmínky a větší respekt v rozumných porodnicích. DĚKUJI V

9 1
možnosti

Poprvé jsem rodila před 30 lety, potom před 25 a 20. Ani jednou to nebyla žádná hrůza. Nic jsem si nemusela vynucovat, stačilo chovat se slušně a potom se všichni chovali slušně ke mě.

Proč by to měl být boj?

Chápu, že se najde nepříjemná sestra, doktor co nemá zrovna náladu, ale jsme jenom lidé.

Nemyslím si, že doktor přichází do služby v porodnici s tím, jak to zase znepříjemní nějaké mamince. A věřím, že mnohé prudičky dokáží otrávit i největšího kliďase.

0 0
možnosti
Foto

Hodně zdraví miminku i mamince! Nejsem zastáncem domácích porodů. Dovedu si představit situaci, kdy by se takové dobře vybavené porodnické oddělení vč. odb. doktora šiklo; já osobně bych do toho nešla.

5 0
možnosti
LM

Blahopřeji k miminku. Je to krásné dát život novému človíčku, ale proč kolem toho děláte cirkus?. Pokud chcete rodit doma na záchodě, tak prosím do toho. Je to vaše rozhodnutí. Co člověk to jiná zkušenost. Nebýt včasného zásahu zkušeného lékaře a sestry v nemocnici, tak já a náš syn jsme zemřeli. Tak prosím, každý máme své zkušenosti. A já jsem lékařům a sestrám v nemocici vděčná. Hodně štěstí do života vašemu děťátku i vám. :-)

16 7
možnosti
Foto

Buďte si vděčná komu chcete, nejspíš neznáte nic jiného, než předpotopní metody českého porodnictví. Kdyby se v porodnicích chovali jako v 21. století, nemusely by ženy bojovat za domácí porody.

0 5
možnosti
MC

Blahopřeji! Velká gratulace.Konečně noví pravicoví voliči.:-) Též souhlasím s paní Slaninovou v jejím příspěvku hned na začátku.

0 0
možnosti
AP

Obdivuji Vaší odvahu. Vystihla jste to přesně, v okolí mám srovnání, včetně několika těch, co po prvním porodu řekly "nikdy víc". Já se radši hovorům na tohle téma vyhýbám, obzvlášť z pozice chlapa je to složité. Bez znalosti detailů také nelze soudit, nakolik byl průběh porodu ovlivněn tím či oním. Pak člověk může sklouznout na tenký led a trauma ještě prohloubit.

Mimochodem na poslední argument se částečně odpovědět dá, a v diskusích to zaznívá - přirozený porod bez hospitalizace vyjde levněji. Dá se hovořit o nemocích z nezdravého životního stylu a nákladech na jejich léčení, které pojišťovny vesele proplácí. Nemluvě třeba o alkoholismu. Ale rozumové argumenty jdou stranou, bohužel.

6 0
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,39
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články