Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Šichtařová, gratuluji k narození dalšího potomka a k úspěšnému porodu. Fandím vám i Vašemu životnímu stylu. Mých pět dětí se narodilo v porodnici. Zkušenosti mám různé, ale vesměs dobré. Ať se vám daří a hodně síly a radosti. Je to krásné mít tak velkou rodinu.

3 0
možnosti
PK

Paní Šichtářová je - připusťme - odborník na ekonomii a tak by měla psát o ekonomii a politice. Z jejího textu mám pocit, že porodnice by neměly vůbec existovat. Já bych to nechal na fundovaných odbornících, individuální názor nemusí být obecněji pravdivý.

4 1
možnosti
JK

Já myslím, že váš názor je irelevantní.

3 4
možnosti
JK

Líbí se mi chronická dvojka Tenzler-Majová a jejich stokrát omletý blábol - Já to nezažila/neviděla/neslyšela, tudíž je to lež. Krásná diskusní praktika.

3 4
možnosti
Foto

Jirko, dovolím si se ohradit. Poctivě mne zajímá, co ženy vede k tomu, aby věřily neověřenému v tak vážné situaci, jako je těhotenství a příchod dítěte na svět. Viěl jste někdy ženu vybírat si boty, svatební šaty, byt? To jsou neuvěřitelné dny ověřování, diskusí, prohlídek, výběrů, recenzí, konzultací.

A pak najednou někdo (paní Šichtařová) napíše, že ve zdravotnictví funguje pověra, že dítě se nesmí zvednout nad výšku placenty a tytéž ženy, které oběhly pět půjčoven, aby si vybraly šaty, prostě souhlasí, aniž by si ověřily cokoliv. Nerozumím tomu. A i tu porodnici lze k těm šatům přirovnat - proč si pro takovou důležitou situaci nevybrat dobře, když na to mám půl roku? Nechápu, prostě nechápu. Proto se ptám. A vyvracet mýty - na tom snad nic trestného není.

Ostatně - kdo chce rodit doma, musí vyřešit dost složitých věcí - kde bude, kdo s ním bude, co je potřeba pořídit, vypůjčit nebo nakoupit, kolik bude na co potřeba peněz, kdo se o co postará, kdo uklidí. (On takový úklid plodové vody nic radostného není, to mi věřte. A to je jen část věci.)

Znovu opakuji, že je mi fakt jedno, kde kdo rodí. Pekelně mi ale vadí lhaní. A toho jsou články nejen paní Šichtařové, ale i ostatních propagátorek domácích porodů, plné.

6 1
možnosti
MH

Evoluce v českém zdravotnictví se posledních 20 let omezuje na nákupy moderních přístrojů, naopak postupy a metody zůstávají v začátcích socializmu, v horším případě vycházejí ještě z mocnářství. Stejně jako u ostatních státem financovaných institucích totiž chybí jakakoli závislost na výsledku.

2 0
možnosti
VV

Vážená paní Šichtařová,

velmi by mě zajímalo, jak byste v případě porodu doma postupovala u těchto komplikací? Děkuji. Níže přikládám zkušenost mně blízkého člověka, který 35 let pracuje jako dětský lékař (pediatr, nikoliv porodník, ale ví, k čemu při porodu dochází a náhle dojít může):

Během porodu může dojít k celé řadě komplikací. Uvádím takové ty běžné, které se stávají nejčastěji.

Několikrát otočený pupečník kolem krčku dítěte, dítě se během porodu dusí, musí být rychle vybaveno a musí se rychle křísit, aby nedošlo k úmrtí dítěte a nebo doživotnímu postižení mozku. Dále může dojít k předčasnému odloučení placenty a pokud by k tomu došlo doma, matka i dítě by vykrvácely, rovněž musí dojít k rychlému operativnímu zásahu.

Dále krátký pupečník, který se během porodu utrhne a dítě se udusí a matka vykrvácí .Zaklínění dítěte v porodních cestách a jeho udušení, často dochází k dušení dítěte v děloze a musí se rychle provést císařský řez. To jsou věci, které nikdo nemůže předem předvídat a mohly by skončit fatálně. Obyčejně vše dopadne dobře a dotyční si ani neuvědomí, že šlo o život.

Ostatní problémy mohou nastat u dítěte po porodu- protože se mění celý krevní oběh dítěte ,mohou se projevit vrozené vady srdeční ,na které nikdo nemyslel, sama mám v obvodě holčičku, které je nyní již 13 let a u které kdyby nebylo krátce po porodu provedeno operativní řešení, tak by zemřela i když byla maminka sledovaná na tuto vadu se nepřišlo ani na ultrazvuku..

S těmi výše uvedenými věcmi jsem se mnohokrát setkala.

I když je matka zdravá a těhotenství probíhá dobře, vše se během minuty zkomplikuje.

15 0
možnosti
PK

Vzhledem k tomu, že téma porodnictví mi je logicky velmi vzdálené, nemůžu se k článku ani po jeho přečtení nijak kvalifikovaně vyjádřit. Nicméně si dovolím pogratulovat k pátému potomkovi i k bezproblémovému porodu. R^

3 0
možnosti
IN

Když jsem kdysi dávno rodila, tak jsem opravdu netušila, ze bolest bude to poslední, co mi bude vadit. Dnes bych si to všechno nenechala líbit, ale tenkrát jsem byla mladá a nezkušená. Ano, každý má jinou zkušenost, moje byla taková, že nejde jinak než dát karmu 

2 0
možnosti
JH

J71a92n 96H16r10u75z86a

4. 3. 2017 12:55

Pokud žena nevěří českému zpátečnickému lékaři může se věřit do rukou pokrokového syrkého, egyptského či jiného cizokrajného odborníka. Je jich v našem zdravotnictví stále více. A samozřejmě bohatí lidé mohou rodit ve Švýcarsku, Německu nebo třeba na Bahamách. Je to jen a jen jejich věc.

0 1
možnosti
Foto

Stačí se podívat na absurdity, co praktikují v Praze u Apolináře. Situace z doby roku 2014 kolem kojení novorozeňat se děsivá. Matky tam mají neskutečná traumata a sestry a doktoři se zašťiťují nesmyslnými bláboly. Stačí se podívat do Německa a zjistíte, že u nás jsou zakořeněné naprosté bludy a přístup k matkám podle toho, co si vynutí lékaři bez ohledu na to, co potřebují matky. Ano, mám osobní zkušenosti s českým porodnictvím. jedna horší než druhá. A stačí se podívat na lidi, co žalují lékaře za zpackaný porod. Narazí na neproniknutelnou zeď společné obhajoby "bílých plášťů", protože doktoři podrží jeden druhého, co kdyby totiž někdo z nich jednou potřebovali stejnou oporu před soudem. Ale bohužel se nejedná jen o porodnictví, o tom je tady teď řeč. Stejné problémy jsou všude v českém zdravotnictví. dokotrů, kterých si člověk může vážit pro jejich odborné a lidské vlastnosti a schopnosti, bys pohledal.

5 3
možnosti
DT

Tak jste napadla oponenty, plivla si po lidech, kteří jiným zachraňují životy - a teď hezky konkrétně. Kdo si stěžuje, na co si stěžuje a kteří doktoři přesně tu stížnost nechali zamést pod stůl. Jména, čísla spisu.

5 3
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,31
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články