Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem konečně (po etapách, je to fakt šíleně dlouhé a poměrně "natažené") dočetla článek. Vážená pani Šichtařová, roďte si jak chcete, je to fakt Váš boj. Ale, do háje, nemanipulujte pořád.

Uvádíte řadu "faktů", které jsem se neučila na zdravce ani já před 30 !! lety. Už tehdy se děti kojily "ad libidum" a nic o krátkém kojením se neučilo, o tom, že se dítě nesmí zvednou nad úroveň placenty jsem fakt v životě neslyšela. Takových manipulativních zdánlivých drobností je v článku dost a dost. Tak si buď kriticky přeberte fakta, nebo se nedivte, že si myslím, že neumíte pracovat s informacemi. (Což si myslím a je to ta lepší varianta - v té horší byste uváděla nesprávné informace vědomě.)

A k tomu, že vás kontaktují matky s porodními traumaty - inu...svůj k svému. A jak víte, že doma by trauma neměly? On ten stres neuvěřitelně zkresluje, já bych třeba při porodu doma umřela strachy :-)).

A sama jsem měla čest být u porodu dvojčat kamarádky (v nemocnici) a ta si celý průběh pamatovala dost jinak než já. Z toho pak vyplývá opravdu slušná řádka nedorozumění.

Žijte a nechte žít. A neurážejte odborníky jen proto, že u vás to klaplo, k čemuž Vám upřímně gratuluji.

23 8
možnosti
Foto

Přirozené je to co chce rodička a nikdo by jí neměl násilím, nebo nějakým vyhrožováním nutit něco jiného.

Ta katastrofa se jmenuje "státní zdravotnictví".

11 2
možnosti
HM

Drobounký problémek je v tom, že když budou lékaři konat "co si přeje rodička" a něco se stane, nemocnice se nedoplatí poté, co je rodička zažaluje za neposkytnutí relevantní péče a doktoři budou navíc čelit trestním oznámením a možnosti, že ztratí práci nebo oprávnění léčit. Hlavně, když bude rodička spokojena, že všichni skáčou přesně tak, jak podle ní mají, protože si o tom přečetla na internetu.

4 0
možnosti
MP

Musím s vámi souhlasit a ještě dodám svou zkušenost z úplně normální porodnice: žádná epiziotomie, syntetický oxytocin, nucená poloha, epidural, pití mi u porodu nikdo nezakazoval apod. Dítě jsem měla u sebe od prvního okamžiku. Časy se mění, jediné, co bych změnila je povinná několikadenní hospitalizace se zdravým miminem a matkou.

7 0
možnosti
Foto

Však ambulantní porody už leckde normálně nabízejí.

4 0
možnosti
Foto

Jinak - mám minivnučku a dcera naprosto totožnou zkušenost a se vstřícným prostředím porodnice byla velmi spokojená. Malá se narodila trochu dřív a tak si tam trochu pobyly (na jednolůžkovém nadstandardu, kam jsme je chodili průběžně navštěvovat) a celou dobu péče k plné spokojenosti. Maminky rodily různě, v době kdy tam byla proběhl i onen ambulantní porod.

Dělat z porodnic středověké mučírny je prostě dramatizující hloupost.

7 0
možnosti
Foto

Je to minimálně na stejné úrovni jako vaše tvrzení, že je vše jak má být.

0 0
možnosti
Foto

A však ať si, Františku,vaše děti přijdou na svět kdekoliv, fakt nemám ambicí někoho omezovat, pokud mě neohrožuje. Nicméně autorka se domáhá práv a svobod nečestně a nesportovně a z porodnic dělá mučírny. to ale dávno není pravda.

chci mi hájit svá práva, pak s respektem k realitě a právům ostatních lidí. Jinak je to bohapustá manipulace a té se autorka s oblibou dopouští.

6 0
možnosti
Foto

To ale vůbec nevyvrací můj předchozí postřeh. Právě proto by měla existovat svoboda, tak aby si lidé mohli vybírat z mnoha alternativ a nikdo by neměl mít právo prohlásit jednu alternativu za dobrou a ostatní zakázat, nebo regulovat.

Lidé mají právo na svá špatná rozhodnutí i když za to mohou zaplatit cenu nejvyšší.

3 0
možnosti
Foto

A kde ji autorce článku upírám? To mi fakt řekněte.

Bráním jen to, že prostě nepíše pravdu a kde může, tam nepravdivě a drsně manipuluje míněním mladých žen (no nejen jich, ale u nich je to důležité) tvrzením, že porod v nemocnici je tortura vedena bandou nevzdělaných sadistů. To prostě není pravda.

Ať si rodí třeba na vrcholku baobabu. A ať těm ostatním nepodsouvá svou pravdu jako tu nejlepší. To se nedělá.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS