Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O16t81o 62B85u95c21h14t38a 1348747874167

Těžko nesouhlasit, těžko souhlasit. Jednak nesnáším pojem ekoterorista, dvak ne všechna nařízení jsou ku škodě.

Teror = vytváření, šíření strachu. Vyvolávají nesmyslní křečkofilové strach? Ne. Ač sám ekolog, nazval bych je spíš otravným hmyzem. Kdo ale vyvolával strach, jsou lidé požadující zastavení jaderných elektráren.

Jsou regulace nesmyslné (zákaz mléčných halogenek a žárovek), kontraproduktivní (biopaliva), ale také prospěšné. Katalyzátory do aut se nemontovaly, protože prodražily auto a snížily výkon. (A navíc, "Když kouří sousedovo auto, proč bych měl být za uvědomělého trotla já?") Dokážete si představit, jak by se teď dýchalo v Praze, nebýt ostré normy pro emise aut? Zajeďte do Šanghaje či Pekingu, kde jezdí ty levné šmejdy a drahé superkouřiče.

Víte, bez feministického hnutí byste nemohla volit, ale společné toalety na vysoké škole, kvóty pro ženy v dozorčích radách či nutnost mít za počítačové experty ve všech nových amerických krimiseriálech ženu, to už je přes čáru. A ano, znám pár výborných programátorek, ale Abby žádnou, statistika je halt statistika).

Bez ekologického hnutí bychom vymlátili všechnu zvěř, nebylo by velryb na lov pro vědecké účely, vzduch by byl nedýchatelný, kvůli minimální ozónové vrstvě by se nedalo opalovat, ale pálit řepku místo uranu či nesmyslné zdržovat stavbu dálnice, je také přes čáru.

Multikulturalismus, čtěme akceptace islámu, je zvěrstvo, ale nechat diktátora, ať vyvražďuje vlastní obyvatelstvo, je taky zvěrstvo.

0/0
24.2.2017 2:21

L71u83k20á77š 11Š94m69a74h25e29l 2307824922844

Tradiční děs... prosím vás, zůstaňte na poli ekonomie a nepokoušejte se mluvit o ekologii a ochraně přírody. Vypíchnu jen jeden detail - je mnohem výhodnější zateplování (Zelená úsporám) a omezování emisí (kotlíkové dotace) finančně podpořit než nechat lidi topit kde čím a otravovat tím okolí vzduch. Jasně, atmosféra je zadarmo, takže její znečišťování nic nestojí, ale tomuhle ti pravověrní ochránci životního prostředí (ne ekoteroristé!) už dávno říkají tragedie společného majetku - tím, že je ovzduší věcí všech, musí být jeho znečišťování regulováno opět dohogou všech.

+1/−2
6.2.2017 12:27
Foto

I37g47n15á46c 54P73o64s11p14í82š17i46l 9676359654273

Lukáši, vždyť ale má ve všem, co uvedla, naprostou pravdu. Přečti si to znovu a zamysli se, co se snaží říci.

Chceš snad tvrdit, že nepříčetné prosazování biopaliv ve výsledku nepoškozuje životní prostředí víc než benzín?

Že přehnaná regulace výstavby bytů směrem k nerealistické úspornosti není kontraproduktivní a nevede k extrémnímu neúnosnému prodražování vybudování domu?

+1/0
11.2.2017 20:34

J34o75s48e89f 25Š70o18l52t92e38s 8244318620843

Článek dobrý, ale měl bych jednu poznámku. Srovnávat Svobodné s Le Penovou a spol. je nesmysl. Svobodní nejsou nacionalisté. Naopak, jsou liberálové. Sice pravicoví, ale liberálové. Ostatní vámi uváděné strany jsou spíše konzervativní.

+1/0
1.2.2017 9:46

Š98t68ě11p67á72n97k91a 78F10e33d14o67r11č13á41k43o69v13á 7573897524

Fakt: Moderní drahá auta a jejich úžasné motory mají hrůzu z biosložek v pohonných hmotách. ;-(

Fakt: Planeta se otepluje, ať už to tuhle zimu vypadá jakkoliv jinak. ;-(

Fakt: Není koho volit!!!!!!

+1/0
31.1.2017 10:47

M81y91d77l23á28ř 93A21d18a40m 5514118259146

To je ale demagogické plácání...

Nejlepší je nedělat nic ... vždyť ono se to všechno udělá samo...

Proč nemelete? Nevidíš? Máme namleto...

Nejmenujete se náhodou Donalda Trampová?

S vašim přístupem by tu byl ještě dneska středověk a nevolnictví. Proč měnit něco co funguje nějakými nařízeními shora... ono se to nějak samo...

+3/−16
31.1.2017 10:38

P62e65t68r 56B14ü88r83g44e72r 4447126407600

tak celou myšlenku poškozují lidé jako Kačenka jauvajs Biomasa, nebo Ministerský synek. Dále: Je třeba jet po pozitivní vlně, s možností volby a uměřeně ekonomické situaci - jako tomu bylo třeba s tříděním odpadu. Rozdávat starostům sklíčka na měření kouře, předepisovat kotle bůhvíjakých tříd - to není úspěšný postup. Kotlíkové dotace a Zelené úsporám také nejsou - dle mého názoru - trefou do černého. Český venkov si pořídil v sedmdesátých letech kotle na uhlí a ústřední topení. Kdyby přišla podpora v pořízení akumulačních nádrží, znamenalo by to docela významné zlepšení kvality ovzduší (zvláště v těchto dnech, kdy nás trápí to globální oteplování).

+6/0
30.1.2017 15:57

P74a10v73e53l 85S47e88n11d81l77e89r 5824535203316

Také děkuji za článek a souhlas.

Zastávám názor, že lidi by se neměli k ekologickému chování nutit formou tvrdých zákazů, příkazů a následně tvrdými sankcemi.

Měli bychom lidi k ekologickému chování motivovat!!. Také bychom měli lidi k ekologickému chování vychovávat již od malička, ale pozor, tou vychovou myslím rozumné a logické ekologické chování, pří výchově by neměla platit rovnice

!!ekologické chování = ekoterorista.!!

+1/0
30.1.2017 12:34

A25l87e38š 19W79o94l37k69e29r 6809859104229

Neviděl bych to zas tak černobíle. Spousta těchhle nesmyslů mě taky štve a jejich "výrobci" by zasloužili nafackovat. Ale vybodnout se na ekologii je cesta do pekel.:-(

+2/−2
30.1.2017 8:49

J28a68r62o13m72í84r 55K22r97á78l 4350749484899

Těmhle extrémistům nejde o ekologii, ale o jejich kšeft.

+12/0
30.1.2017 8:54

A83l74e85š 13W92o66l67k56e44r 6349329444329

Souhlas, jen abychom s vaničkou nevylili i dítě... :-)

0/0
30.1.2017 9:02

J15a80r92o67m85í35r 69K41r29á74l 4260979964969

Nemyslím, že by tohle v ČR hrozilo. Češi se chovají celkem ekologicky, pokud použijí zdravý rozum a ne směrnice a nařízení.

+3/0
30.1.2017 10:47

A32l46e62x 62G70r88e20g61o83r 9254862292419

Ano, vybodnout se na ekologii je cesta do pekel ale nemůžeme se sešněrovat ekologickými omezeními a nakupovat výrobky z neekologických výrob. Tedy v normální ekonomice. V té naší, kdy tiskneme peníze jako zběsilí si to ještě chvíli budeme moci dovolit.

0/0
30.1.2017 15:28

D65a83v44i39d 67K50o79s74t29e40l91n98í14k 9175696191

krásně shrnuté absurdity dnešní doby. Dříve jsem ekologům fandil. Ale když vidím, jak se v posledních letech politizují a zfanatizovávají kvůli jednomu křečkovi v trase dálnice a blokují z principu, co se dá, obracím svoje mínění. Pro mě jsou ekoteroristé na stejné úrovni jako svazáci z 50.let, co radostně rozorávali meze pro světlé zítřky, které nakonec znamenaly pouze utrpení většiny.

+13/0
29.1.2017 22:02

J58a87r15o95m43í31r 92K80r63á42l 4340699304649

Nepleťte si ekology a ekologisty. Ekolog byl např. kdysi jeden z vedení Greenpeace, který kritizoval zamořování oceánů a kácení pralesů a naopak propagoval jaderné elektrárny. Byl pak z GP exkomunikován těmi, co si z "ochrany" přírody udělali výnosný kšeft.

+4/0
30.1.2017 8:49

R15u47d53o69l85f 96L88u16k75e27š 6323769905

Karma! Jen bych ještě dodal, že mě osobně zaráží např jejich posedlost ochranou predátorů.Bavil jsem se mnohokrát s člověkem kterého si vážím,ale v tomto si nedá říct.Argumentuje tím, že podle výzkumů draví ptáci loví hlavně myši.Já říkám ano!Protože nemají nic jiného.Drobná zvěř je téměř vyhubená.Dělejte výzkum v krajině s normálním stavem zajíců,koroptví atd.(není u nás již k dispozici)Zneužití dobré myšlenky bioplynek je další ukázkový příklad, o biopalivech píšete.Jen aby to odeznělo jako ti,, hipíci".:-)

+2/0
29.1.2017 21:07

K53a62r58e62l 29S11o13c95h20ů90r84e20k 2710136799965

To nejpodstatnější je v předposledním odstavci. Ekologické chování musí být vlastní vůlí jedince. Ale co přiměje lidi začít z vlastní vůle uvažovat ekologicky? Kde se neválí odpadky po zemi, kde mají čistou přírodu, kde se lidé zajímají, kolik škodlivin je v potravinách? V Bangladéši? V Egyptě? Ve Švýcarsku? Tak jistě nejvíc v tom Švýcarsku, a to proto, že ekologie je luxus a aby lidé prahli po luxusu, musí uspokojit své základní životní potřeby a také se nabažit těch běžných potřeb (výjimkou je pár eko-aktivistů, kteří ale neovlivní chování mas).

Pokud mám málo peněz, nemám v obchodě žádný výběr - kupuji to nejlevnější, ale pokud mám dost peněz na to, abych nemusel řešit cenu masa, tak začnu přemýšlet, jestli si koupím nadopované maso pochybného původu nebo maso ze šťastného býčka. Přirozeně začnu uvažovat ekologicky, začne mi vadit skládka poblíž domova, rád přispěji na její odstranění, koupím si auto, které mi nesmrdí atd. Důkazem je postupně rostoucí zájem i českých spotřebitelů o původ potravin, o složení atd. Je to ale proces postupný a pozvolný sílící s tím, jak postupně zvyšujeme svoji životní úroveň.

A teď to hlavní - násilné regulace a "ekologická" nařízení vedou ke zvyšování cen, což vede k menšímu blahobytu obyvatel, a ti zase ztrácejí vlastní vůli chovat se ekologicky. Oproti tomu odstraněním překážek a zbytečných regulací obyvatelstvo rychleji zbohatne a rychleji se dostane do stavu, kdy samo začne prahnout po luxusu, tedy i po ekologii.

+10/0
29.1.2017 10:21

J43a79n 58H19r23u91z48a 8384288199797

Chování jedince je výsledkem chování rodiny. V našich domácnostech se většinou netrpí nepořádek, který vidíme běžně v některých zemích (skoro se mě chce napsat islámských). Našinec si zvykl třídit odpad a nosit jej do separovaných nádob. Nikdo nám to nemusel nařizovat, je to přirozená inteligence mnoha z nás, která nás k tomu vedla. Třeba v plastu máme v Evropě jedny z nejlepších výsledků. Není to o uvědomělé ekologii ale smyslu pro pořádek a pochopení co je prospěšné pro náš domov a zemi.

+3/0
29.1.2017 14:21

J12a81r69o82m28í51r 77K39r31á10l 4230329664349

To třídění odpadu je "přirozená ekologie". Šrotování 10 let starého auta a nákup toho "ekologického" je hloupost.

0/0
30.1.2017 8:51

P54e24t62r 43B97e82r26á91n72e94k 9677222637987

vystihl jste to přesně

0/0
31.1.2017 9:38

J15a34n 40V53e48s98e31l35ý 5374713422411

Je to, z dovolením, snůška blábolů a autorka díky nim v mých očích dost klesla. Jako ekonomka by měla vědět, že EU je v současnosti cca z poloviny závislá na dovozu energií. Takže je její ekonomika vystavená cenovým šokům způsobených cizinou (aktuálně cena uhlí - Čína, výhledově znovu po x-té ropa) a vydírání ze strany ne zrovna přátelských režimů (zdravím do Kremlu a do Perského zálivu). O negativních externalitách pálení energetických surovin ani ani nemluvě.

O úsporných spotřebičích je min. 30 let empiricky zjištěno a v odborných kruzích známo, že se normy na spotřebu na ceně spotřebičů vůbec neprojevují. Platí to pro bílé zboží, platí to pro auta, platí to pro plynové kotle a bude to platit i pro nové baráky.

Nízkoenergetické a pasivní domy si dnes většina lidí staví sama od sebe. U novostaveb je to jasná volba. Jde o to, že (přesně podle Paretova principu) za 80% zbytečné spotřeby může 20% blbě postavených budov. Je to boj proti nim, proti "chytrákům" stavebníkům, co postaví a prodají barák, kde je zima ať se topí sebevíc a plesnivějí v nich díky tepelným mostům zdi, hlavně, že stavba vyšla trochu levněji. Většina si ničeho nevšimne.

+4/−9
29.1.2017 9:18

L41u80k79a83s 20M23u33d64r98a 6396146392441

Na ekoterorismu není nic záhadného ani nevysvětlitelného - je to byznys jako každý jiný, jen byznys ve velkých cifrách (desítky miliard nejméně). Kjótský protokol dokonce povýšil tento byznys na mezinárodní obchod za přesně daných podmínek hry (obchod s emisemi).

Největší nebezpečí ekovyděřačského byznysu však tkví v tom, že je provozován s maskováním za "blaho planety, přírody a všeho lidstva", což je zaklínadlo téměř neporazitelné a neprorazitelné, a velmi obtížně se byť alespoň mírně reguluje. Nehledě na to, že "zaměstnává" (troufám si tvrdit) po celém světě desítky miliónů lidí, což už je natolik silná lobistická skupina, že dokáže prosadit kdejakou zhůvěřilost.

Nabízí se až překvapivě příhodná analogie se zbrojním průmyslem, který se chová a funguje prakticky stejně.

+7/0
29.1.2017 8:53

Z91b87y38n85ě11k 69H64l52á71s15n90ý 3564737335459

No, zrovna včera byla tuším na ZDF reportáž z jedné čínské provincie. Ti se fakt mohli smíchy potrhat, když Vám během 2 let, zemřou všichni sourozenci na raka, a Vy ho máte taky, tak to máte opravdu chuť to těm ekoteroristům nandat. víte proč Němci nekafraj proti snižování výkonu různých spotřebičů? Protože nechtějí mít za barákem ani uhelnou, ani atomovou elektrárnu a nepřejou jí ani sousedovi. :-/

+5/−1
28.1.2017 15:12

J98i27ř52í 30S11t66r12ž46í17n61e81k 3445568646689

S Čínou máte pravdu.

Ovšem snížením výkonu např. u varné konvice nedosáhnete žádnou úsporu. Pro ohřátí 1 litru vody potřebujete určité množství energie, pokud snížíte výkon konvice, musíte prodloužit čas ohřevu. Zelení to možná nechápou. :-)

+8/−1
28.1.2017 19:33

Z10b94y94n60ě59k 69H44l33á66s16n88ý 3694367885329

Použil jste zcela logický argument "amatéra". I já jsem v energetice amatér, ale trošku sleduju, co se o energetice píše. Dám Vám příklad z praxe, který proběhl i naší telkou.

V Británii v podvečer vysílají nějaký seriál, který sleduje hodně domácností. Nejostřeji ho však sledují ve francouzském energetickém centru. Soustavy jsou propojené. Jsou denně ve spojení s britskou televizí, protože potřebují přesně vědět, kdy bude první reklamní pauza. V této pauze se totiž miliony Britek vrhá ke konvicím a začínají vařit Tea. No a Britská síť jde do kolen. Proto ve Francii těsně před reklamou nahodí plynovou elektrárnu, aby spotřebu vykryli. Abych to zkrátil, v energetice nedělá problém vysoká spotřeba elektriky, ale špičky. Před 25 lety jsem byl v Nemecku na přečerpávací elektrárně. Ta byla zcela automatická a byl tam jen pruvodce pro turisty.

Ten nás upozornil, že je za 10 minut jedenáct a oni mají přesně spočítáno, že v 11,05 se elektrárna spustí, protože hospodyňky začínají vařit oběd a zapínají plotýnky. Dneska je to jinak, protože v poledne davá fotovoltaika nejvíc proudu a fotovoltaika je rovnoměrně rozdělená po celé zemi, takže špička je vykrytá. Ale jistě si dovedete představit, kolik se ráno kolem sedmé zapne konvic a toustovaču. Nebo kolik ěží vysavačů vpátek navečer a v sobotu ráno. Musite počítat s tim, že propojená je skoro celá EU a většina je v jednom časovém pásmu. A jen pro pořádek dodám, že mám novej vysavač s přikonem 700W a luxuje mnohem lépe, než 5 let stará ETA s příkonem 1600W. Větší kravál dělá hubice než motor. ;-)

0/−4
28.1.2017 22:12

J19i86ř77í 34S47t55r18ž12í72n42e54k 3795768146669

Pokud nebude příprava čaje s "úspornou" konvicí trvat déle než je reklamní přestávka a na toustovač nebude nutno si dříve přivstat, lze s vámi souhlasit. Ovšem příklad s vysavačem je trošku mimo mísu, tam nejde o příkon, ale hlavně o celkovou účinnost nejen motoru, ale i proudění vzduchu + plochy, případně obvodu odsávací hubice atd.

Současné energetice však zatím dělají větší problém (než toustovače) špatně řiditelné zdroje - větrné a solární elektrárny (zatím neumíme energii "pytlovat" a přečerpávaček moc není). Problém jsou i nedostatečně dimenzované přenosové soustavy, viz sever - jih Německa.

+6/0
29.1.2017 0:16

J23o10s83e70f 20M95i94k23i63n 5103744595454

To co jste napsal je blbost. Za komunistů běžel pořad o kuchaři Svatoplukovi Kuřátkovi, kde se provádělo hlasování pomocí zapínání spotřebičů. Tyto špičky byly řádově do pěti procent.

0/0
29.1.2017 17:46

Z40b41y40n22ě23k 97H74l14á20s18n18ý 3604977315619

Počty pro 3 třídu. Když zapnu 1 milion konvic po 2 kilowatech příkonu, kolik bloků Temelína musím zapojit, když jeden blok při plném výkonu dáva 1000 Megawatů? Nebo jinak, Chvaletická elektrárna mívala za bolševika 4x100 MW. Kolik Chvaletic musíte zapojit, když všichni Britové začnou vařit najednou čaj? ;-)

0/0
29.1.2017 19:07

J15a79r91o40m66í53r 16K15r97á25l 4920379944339

Ty podivné počty vidím spíše u Vás. Ono totiž neplatí, že ty konvice jsou spotřeba navíc, ale z větší části jako náhrada jiné spotřeby. Možná byste se měl pozeptat nějakého energetika. A mimochodem - víte, že když je dnes něco zajímavého v TV, spotřeba spíše klesá ?

0/0
30.1.2017 9:01

I76v58o 86B20o76u69š41e 5302407818

Inu, dnesni TV jsou daleko uspornejsi.

0/0
1.2.2017 8:20

I12v98a56n 14B90r32e72z87i43n88a 7431707693181

Myslim, ze se tomu rika Eastenders effect. Je o tom clanek na Wikipedii:

TV pickup is a term used in the United Kingdom to refer to a phenomenon that affects electricity generation and transmission networks. It often occurs when a large number of people watch the same TV programmes while taking advantage of commercial breaks to operate electrical appliances (particularly kettles), thus causing large synchronised surges in national electricity consumption. Electricity networks devote considerable resources to predicting and providing electricity supply for these events, which in the UK, for example, typically impose an extra demand of around 200–400 megawatts (MW) on the Grid.

0/0
2.2.2017 13:12

J16a39r35o43m24í29r 85K12r50á37l 4600319974829

Jenomže dříve se tím nárůstem odběru počítalo, energetici byli připravení a měli zálohy. Dnes netuší, kdy přijde mrak nad FVE a ty zálohy budou muset použít na ně.

0/0
30.1.2017 8:57

P37e89t41r 73B97ü89r40g20e48r 4247816347370

Máte pravdu. Proč ale - když jsme u té konvice - nenapřou ekofanatici své nadšení například do používání průtokových konvic? Do té obvyklé nalejete půllitr vody, zalejete dvě deci čaje a zbytek je bez užitku. Průtoková dá PŘESNĚ tolik, kolik potřebujete. Na trhu je nejméně jedna renomované značky, ale v kamenných prodejnách krajského města ji nekoupíte. (Ne, že bych zachraňoval planetu, ale varná konvice je asi opravdu hodně rozšířená věc)

+1/0
30.1.2017 15:46

J59a47r61o62m16í50r 80K80r51á36l 4270119544789

No a teď mají tu "ekologickou FVE" a vedle jako teplou zálohu tu uhelnou. ;-)

+2/0
30.1.2017 8:53

V60l71a94s82t92i49m45i97l 11D25o45r79o39t97í66k 3246536197859

Paní Šichtařová,

dal jsem karmu, protože se to hezky čte a jsou to skutečně nešvary naši doby. Jenže tato témata, o kterých s oblibou píšete (minule to bylo sociální inženýrství, sociální stát, neziskovky, ...., dnes zelení, ekoteroristi, .....), popisujete jako nějaké jevy "asi v důsledku erupcí na slunci nebo vlivu měsíce v úplňku ....", tj. jako by jejich příčina byla tak nějak objektivní, nějak mimo nás .....!?

Kde je zakopaný pes?

Všechny tyto bohapusté negativní aktivity ke své existenci potřebují nemalé (miliardové) finanční prostředky, zdroje a zázemí. Kde je berou? No, financujeme se si sami ze státního rozpočtu, takže sami si také "děláme do vlastního hnízda". A potom se strašně divíme. Další, ještě větší podpora přichází z venčí, z jiných zemích, které u nás mají své zájmy nebo od nadnárodních zájmových skupin. Je to přece po staletí jeden z nejúčinnějších způsobů, jak v dané zemi ovlivňovat dění a situaci pro vlastní zájmy, "nasadit jim vši do kožichu", ať mají nějaký ten problém a mají se čím bavit.

:-)

+4/0
28.1.2017 14:57

J68a48n 50R87á30ž 1209493274410

Mít za cíl zelený svět podle představ ekologisticky fundamentálních nadšenců (neplést si se skutečně ekologicky myslícími nadšenci) je stejně naivní představa jako když si mladý muslim myslí, že zabije-li nevěřící, dostane se do vysněného světa Alláhova ráje.

Co je jiného představa, že když zabráníme dostavění dálnice pro možnost ohrožení rozmnožování berušky sedmitečné a svedeme všechny kamiony na okolní okresky, tak pomůžeme přírodě i lidem?

+7/0
28.1.2017 13:59

V10l71a40d29i29m39í67r 24V65e31t41e87š39k57a 2321265825762

R^R^R^

+2/0
28.1.2017 13:27
Foto

R51a23d65k97a 27K40i41e15l37b71e51r84g42e75r18o44v35á 6693947260494

vskutku nesnáším, jak se počítačový svět ...smrt, umřít,vymřít, teror, tedy co v reálu bere lidem životy doopravdy dostává běžně, jakoby se nechumelilo, do slovníku mnohých dnes a hází se těmi slovby na všechny strany... patří k nim i fašismus - a cosi před to, patří sem i slova jiná... Já bohužel tvrdím , tohle žonglování se slovy patří do slovníku poněkud rozcapených dětí, kterým ta slova moc neříkají - pradědové z lágrů tomu vůbec nemohou rozumět...prosila bych trochu úcty k obsahu slov..... to zaprvé. Pokud kdosi uvádí v diskuzi to, co někdo vidí z okna, to, kde selhávají proti silné ekonomice veškeré páky na zdravý rozum ubránit cosi přirozeného, a najdou se tací, co tenhle reálný život a pohled z okna dokážou paní Magdě Jogheeové ominusovat...ptám se, o čem to svědčí? Na jedné straně je tu vzýváno slovo teror... ve smyslu všechny nás chtějí nacpat do MHD... , na druhé straně přihlouplé minusování a tedy korekce života reálného a opravdového jmenovitého jedince.? tedy póza , tedy zbožštění jednoho,ale tedy zároveň slovy nadutými ... kterými autorka hází na můj vkus rozmazleně nazdařbůh - terorizování - omlouvám se - reálného vidění věcí...reálného Života kohosi . Stavím ho, paní Šichtařová, proti Vašemu pohozenému slovu Vymřít - kdosi.

+6/−2
28.1.2017 13:18

M70a82g10d92a 21J30o56g21h26e34e15o53v67á 7368603439826

Radko, dost lidí je schopno omínusovat i "dobrý den", je to taková bezcenná hra,činnost... horší je, že se mi zdá, že většinu lidí zajímají problémy jen do okruhu za humna (jsem si jistá, že to tak nemám), můj dvůr, moje rodina (při vší úctě k rodině). Ten těžař mi také řekl, že všichni se vždycky bouří a nakonec si zvyknou... tak jsem se ho ptala, kde bydlí... jasně, že ne za valem, u vykopané jámy, ale v takzvané dobré čtvrti. Tak asi tak. A pohazování slovy, jak píšeš, nemám ráda také.

+4/0
28.1.2017 13:33
Foto

R41a98d23k90a 66K26i39e33l55b33e53r14g86e36r10o42v15á 6683227720854

jestliže se toleruje slovo ekoterorismus, musí se tolerovat sousloví rozcapený nadutý přístup...

+5/0
28.1.2017 13:38

J96a83n 30R88á13ž 1669973264150

"Dobrý den" nemínusuji, jen názory, se kterými hluboce nesouhlasím!

+1/−1
28.1.2017 14:14

J24a74n 61R93á70ž 1809343814540

Dokončuji: Proto jsem Vám dal plus a slečně Kielbergerové dávám většinou mínus. Váš příspěvek totiž považuji za upřímný, ale její příspěvky většinou za pokrytecké!

+1/−2
28.1.2017 14:20
Foto

R53a75d47k86a 75K51i33e88l34b71e47r98g23e87r56o85v56á 6783347870104

ano... tak dnes jak vidět -s lecčíms u mne buď souhlasíte, nebo nesouhlasíte normálně, nikoliv hluboce... pane Ráži...já ale s těmi slovy opravdu nejsem na jedné vlně. Nedávno se mi jeden blogger snažil vnutit s pojmem nový holocaust... v tom používání těch slov já vidím pokrytectví , ba i neúctu první kategorie... jsou to slova , co táhnou zvědavost...a o to tady povětšinou jde... ctěme důsledně obsah.

+4/0
28.1.2017 15:49
Foto

K28a22r28e40l 58Á90b20e26l54o74v59s60k24ý 7459340973302

R^:-)R^

+1/0
28.1.2017 14:42
Foto

I42v95o 98P77a93t59t27a 9902350282750

Až se jen monetární ekonomové změní na sociální ekonomy, zaplní se opět Evropa dostatkem NAŠICH šťastných dětí.

0/0
28.1.2017 10:49
Foto

I46v90o 56P46a81t36t40a 9572160382840

Až se z pouhých monetárních ekonomů stanou sociální ekonomové, zaplní se opět Evropa dostatkem NAŠICH šťastných dětí.

Dostupné na adrese: sociologie.netstranky.cz/2-cast-ekonomove-a-dite.html

0/0
28.1.2017 10:46

P41e16t43r 58S21t86u83c77h63l57í65k 2243813342199

Karma. Velmi dobře definované.

+4/0
27.1.2017 22:20
Foto

R15a67d94e36k 15P40o25l72i35c97k37ý 6771333821874

Typický váš článek.Rv

Vypíchnete pár věcí, které jsou medialně vděčné (ačkoliv jejich hodnocení je sporné a pominete zásadní věci, které potvrzují opak.

Každý kdo má jen trochu soudnosti vidí, že právě díky těm "ekoteroristům" jsou na tom města radikálně lépe s ovzduším, mnoho potoků a řek přestalo páchnout.....

Nevím jestli jste zažila situaci kdy pár lidí na vesnici zatopilo třeba uhelnými kaly-pak se dalo parafrázovat Rákosníčka "za dýmem hustým tak, že se dal krájet"

Každopádně ekologické aktivity jsou převážně přínosné.

A za mě jako rodiče, který má astmatické dítě je každý "ekoterorismus" v oblasti čistoty ovzduší jednoznačně krokem vpřed.R^

+6/−24
27.1.2017 19:17

M28a69r45t10i89n 64P29r81o72k42e23š 6710693208328

přínosná je ochrana přírody, ne ekologické aktivity

+18/−1
27.1.2017 19:33
Foto

R18a32d37e76k 68P45o30l11i97c68k67ý 6801453301434

Bez ekologických aktivit by žádná ochrana přírody neexistovala

+4/−9
27.1.2017 21:03



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.