Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

Napíšu čistě jen svůj názor, nejsem ani podnikatel, ani politik, jen obyčejný zaměstnanec. Chápu, že během svého života spotřebovávám jisté veřejné statky, např. silnice, osvětlení, nějakou tu obranu aj. , to vše něco stojí a na to moje odvedené daně slouží. Potud na tom není nic nejasného.

Ale už mně vadí, že musím být pořád s někým solidární - viz dávky, platit různé neziskovky, zbytečné výdaje státu, předražené zakázky a hlavně lidem volené zástupce, který proti tomu lidu sami vystupují ve formě stále většího množství konktraproduktivních zákonu (pardon, pro někoho naopak velmi produktivních). Pak se není čemu divit, že lidé, kteří mohou, do toho ráje jdou. Já bych za stávající situace šel taky, kdybych mohl. Kdyby můj zaměstnavatel tuto změnu udělal, měl by moje plné pochopení. Takovýto stát si nic jiného nezaslouží.

5 1
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 43,18
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články